مرکز فروش پسته فندقی شور صادراتی

پسته ارقام مختلفی دارد که از جمله فندقی ،کله قوچی ،اکبری ،احمد اقایی از معروف ترین آنها به شمار می رود.

پسته فندقی یکی از انواع پسته های ایرانی  است که  علاوه بر طعم خوب وخواص مفید  از ارزش اقتصادی بالایی برای صادرات  برخوردار است.

می دانیم که  ایران یکی از تولید کنندگان بزرگ پسته فندقی است و ما امروز قصد معرفی بیشتر این محصول و بهترین مرکز خرید این مغز خوشمزه را داریم.

پسته فندقی در دو نوع شور و خام به بازار مصرف عرضه می شود. پسته فندقی شورصادراتی از اسقبال خوبی در بین مصرف کنندگان داخل و خارج کشور برخوردار است .پسته فندقی شور به کشورهای مختلف جهان  از جمله روسیه صادر می گردد.

 

مرکز فروش پسته فندقی شور صادراتی

 

 

همانطور که گفتیم پسته فندقی شور یکی از محصولات پر طرفدار است که ارزش تغذیه ای و درمانی بالایی دارد. علاوه بر این، از نظر اقتصادی نیز ارزش اقتصادی بسیار بالایی را از نظر ارزآوری به خود اختصاص داده است.

 استان کرمان در زمینه پرورش این محصول، پیشتاز بوده و سالانه حجم زیادی از این محصول در آنجا برداشت می شود.برای آشنایی با نحوه فروش انواع پسته صادراتی درجه یک، این مطلب را تا انتها دنبال نمایید.

پسته نیز مانند هر ماده غذایی و محصولی دیگر درجات متفاوتی از کیفیت را داراست و وابسته به درجه کیفی‌ای که دارد ویژگی ها و کاربردهای منحصر به فرد خودش را دارد‌.

ما نیز امروز قصد داریم ابتدا شما را با ویژگی های پسته خام اعلا اشنا کرده و سپس یک مرکز خرید فوق العاده را به شما معرفی کنیم.

پسته یکی از مهمترین خشکبارهای موجود است که امروزه کشورهای متعددی اقدام به کشت و تولید این محصول ارزشمند می‌کنند که در این میان ایران، امریکا، ایتالیا، چین و یونان از برترین و بزرگترین تولید کنندگان این محصول هستند.

ویژگی های پسته فندقی شورصادراتی  :

پسته شور تازه درجه یک، لوکس ترین نوع پسته موجود است که کاملا و صد در صد خندان بوده و هیچ پسته بسته و نخودشکل در آن وجود ندارد.

همچنین شما هیچ پسته تلخ مزه ای را  در داخل این بسته بندی های درجه یک پسته صادراتی و صادراتی نمیتوانید پیدا کنید.همچنین این پسته ها بسیار درشت، و به اصطلاح فندقی  شکل بوده و شما هیچ پسته ریز و بد شکلی را در بسته بندی های پسته درجه یک نخواهید دید.

چرا پسته تا این حد مورد توجه عام مردم در ایران و سایر کشور هاست؟ پسته تنها به علت طعم دلچسب و بی نظیر خود محبوب نیست این خشکبار سراسر حاوی مواد مغذی و ویتامین ها و املاح معدنی مورد نیاز بدن است و از این رو همیشه مورد توجه افراد قرار گرفته است.

فواید استفاده از پسته برای تقویت حافظه

ایران یکی از بهترین و بزرگترین عرضه کنندگان پسته در جهان است که کیفیت بالا و مرغوبیت محصولاتش زبان زد عام و خاص در کشورهای مختلف است.

مجموعه  بازرگانی صبا فروت  یکی ازمجموعه های عرضه کننده داخلی و صادرکننده خارجی پسته است که سالیانه مقدار زیادی پسته درجه یک صادراتی با ویژگی های ظاهری و طعم بی نظیر را تولید و روانه بازار می کند.‌

این شرکت با تجربه چندین دهه فعالیت در این زمینه از بزرگترین رقیبان تولید پسته در جهان است که محصولات با کیفیت و خاصش عرصه فعالیت را برای سایرین سخت کرده است.

اگر قصد خرید پسته های درشت و شکیل را با بهترین کیفیت و طعم دارید ایران پسته بهترین انتخاب برای شماست. این شرکت محصولات درجه یک خود را با قیمت هایی استثنائی روانه بازار می کند تا تجربه خریدی دلچسب و خاص را برای شما عزیزان به ارمغان اورد.

مراکز تولیدی پسته انواع پسته بو داده را جهت پاسخگویی به نیاز مصرف کنندگان روانه بازار مصرف می کنند.

انواع پسته درجه یک دارای خصوصیات و ویژگی های بسیار ارزشمندی بوده و همواره مشتریان زیادی در بازار تمایل دارند این محصولات را جهت رفع نیاز خود خریداری نمایند. پسته درجه یک به لحاظ شکل ظاهری و طعم و مزه از کیفیت بالایی برخوردار است.

به عنوان مثال ممکن است شما برای خرید پسته صادراتی درجه یک به بازار مراجعه کنید. به طور حتم کیفیت بالای این محصول می تواند نظر مثبت شما را به خود جلب کند. پسته صادراتی درجه یک و مرغوب، محصولی است که به اصطلاح کاملا خندان بوده و پسته های دهان بسته و یا بدشکلی در آن به چشم نمی خورد. این نوع پسته کاملا یک دست و یک اندازه بوده و به لحاظ ارزش اقتصادی نیز از قیمت خرید بالایی برخوردار است.

پسته صادراتی اعلا، یک محصول مرغوب و درجه یک است که علاوه بر تامین نیاز مصرف کنندگان داخلی از قابلیت بالایی برای صادرات به کشورهای دیگر و حضور در بهترین بازارهای خارجی برخوردار می باشد.

به همین جهت این محصول به عنوان پسته صادراتی ایران در بازار فروش پسته قابل شناسایی است.

مشتریانی که تمایل دارند پسته صادراتی اعلا و باکیفیت را برای تامین مایحتاج خود خریداری نمایند با بهره گیری از راهنمای تهیه این محصول می توانند به هدف خود دسترسی پیدا کنند.

پسته صادراتی، لوکس ترین و ارزشمندترین محصولی است که در بازار پسته ایران به مصرف کنندگان عرضه می شود.

اگر شما هم جزو آن دسته از مشتریانی هستید که تمایل دارند آجیل درجه یک و مرغوبی را جهت مصرف خود تهیه کنند پیشنهاد می شود پسته اکبری اعلا و باکیفیت را در ترکیب آجیل مورد استفاده خود در نظر بگیرید.

پسته صادراتی درجه یک گزینه ای بسیار خوب جهت برپایی مجالس و مهمانی هاست. شما با استفاده از این محصول باارزش می توانید پذیرایی از مهمانان خود را به بهترین نحو ممکن انجام دهید.

نکاتی مهم برای تازه نگه داشتن پسته فندقی شور

نکاتی مهم برای تازه نگه داشتن پسته فندقی شور در رابطه با مشخصات ظاهری انواع پسته صادراتی باید بیان کرد که این رقم، مرغوب ترین نوع پسته می باشد و از آن به عنوان محصولی مجلسی و لوکس استفاده می کنند. زیرا از نظر ظاهری درشت و بسیار کشیده است. انواع پسته صادراتی را می توان بر حسب دست چین بودن یا نبودن هم تقسیم بندی کرد.

گفتنی است که نوع دست چین برای صادرات، مورد استفاده قرار می گیرد. انواع پسته صادراتی در مقایسه با سایر پسته ها، خندان تر بوده و پسته بسته در آن ها یافت نمی شود.

نوع دیگری از دسته بندی پسته های صادراتی بر حسب انس می باشد. در این دسته بندی، پسته صادراتی انس 24، شامل هفتاد درصد توچین و پانزده درصد دهن چفت می باشد. همچنین نوع بسته در آن وجود ندارد.

پسته هایی با انس 22 دارای شکل کاملا یکدست و کشیده هستند. علاوه بر این پسته با انس 20 نیز دارای کیفیتی بالاتر از نوع قبلی می باشد و نهایتا انس 18 به عنوان پسته درجه یک و مرغوب شناخته می شود.

لازم به ذکر است که شهرستان انار به ویژه منطقه کشکوییه رفسنجان بیشترین سهم تولید انواع پسته های صادراتی در کشور را به خود اختصاص داده اند و محصولات خود را در بازارهای جهانی نیز عرضه می کنند.

بررسی کیفیت پسته فندقی شور درجه یک

پسته که آن را به عنوان یکی از بهترین خشکبار می شناسند در ایران از تولید بالایی برخوردار است. این محصول مرغوب سرشار از کالری می باشد. ارقام مختلفی از پسته ها در ایران تولید و توزیع می شود. از بهترین نوع پسته های تولید شده در کشور پسته درجه 1 صادراتی است. این نوع پسته در رفسنجان تولید شده و طرفداران زیادی دارد. قیمت فروش بهترین نوع پسته ها را می توانید از مراکز فروش معتبر جویا شوید. پسته درجه 1 صادراتی از ارقام محصولات صادراتی به دیگر کشورها است. پسته آقایی صادراتی در حجم فراوان تولید و در بخش صادرات به فروش می رسد.

پسته فندقی از محبوبیت بالایی در میان انواع دیگر پسته برخوردار است و ویژگی های این پسته باعث شده نه تنها بعنوان تنقل بلکه در تولیدات دیگری مثل شیرینی و بستنی، از آنها استفاده گردد و به لحاظ آماری بیشترین حجم پسته صادراتی ایران را به خود اختصاص داده است.

یکی از مهمترین ویژگی ها علل محبوبیت پسته فندقی وزن پایین و اصطلاحا انس پسته می باشد و پسته فندقی نسبت به پسته های دیگر از تعداد بیشتری پسته در یک وزن مساوی برخوردار است و به زبان ساده یک کیلوگرم پسته فندقی، تعداد بیشتری پسته نسبت به یک کیلوگرم پسته صادراتی دارد و با توجه به قیمت بالای پسته، افراد با خرید پسته فندقی به تعداد بیشتری پسته دست می یابند.

جدا از مسئله انس پسته، پسته های فندقی از ظاهری زیبا و جذاب برخوردارند و دارای طعم بسیار خوبی می باشند و در مقایسه با دیگر انواع پسته مانند صادراتی یا کله قوچی و… از قیمت پایین تری برخوردار بوده و از نظر اقتصادی مقرون به صرفه تر می باشد و به غیر از استفاده های شخصی در کارهای دیگری مانند شیرینی پزی نیز کاربرد بالایی دارد.

پخش کننده انواع پسته فندقی شور صادراتی

پخش کننده انواع پسته فندقی شور صادراتی

 آشنایی با خواص پسته

  • این میوه ارزشمند دارای خاصیت آنتی اکسیدانی می باشد و می تواند با رادیکال های آزاد مبارزه کند و از انواع سرطان ها پیشگیری کند.
  • پسته قادر است میزان کلسترول بد خون را از بین ببرد و به سلامت قلب کمک کند.
  • این میوه کالری و چربی های اشباع شده و نشده کمی دارد. به خاطر همین مصرف آن نمی تواند باعث چاقی و افزایش وزن شود.
  • این محصول دارای ویتامین B6 می باشد به همین دلیل می تواند از نورون ها و عصب ها محافظت کند.
  • برای تقویت جنسی فوق العاده می باشد.
  • برای پیشگیری از بیماری ماکولا باید حتما از پسته در سبد غذایی خود استفاده کنیم.
  • این میوه دارای ویتامین E می باشد. به همین دلیل خاصیت ضد التهابی دارد.

با توجه به مزیت های فراوانی که از این محصول ذکر شد همیشه توصیه می شود. از این میوه استفاده کنیم تا بتوانیم از خواص آن بهره مند شویم و همیشه سالم و تندرست بمانیم.

دقت در خرید پسته، همواره یکی از مسائل مهم برای خریداران بوده، چرا که بدلیل قیمت بالای پسته، حجم بالایی از پسته بی کیفیت و یا کهنه با استفاده از روش هایی غیر استاندارد و غیر بهداشتی، بجای پسته با کیفیت و مرغوب در بازار عرضه می گردد.

یکی از بهترین راه های خرید انواع پسته درجه یک و تازه، خرید از فروشندگان و عرضه کنندگان معتبر می باشد، که با عرضه مستقیم انواع پسته مانند پسته صادراتی ارگانیک و پسته صادراتی بسته بندی و پسته فندقی درجه یک و دیگر انواع پر طرفدار پسته، با استفاده از روش های خرید حضوری و غیر حضوری و تحویل در سریع ترین زمان ممکن، راه را بر دلالان و واسطه ها و همینطور متقلبان این عرصه بسته اند و با قیمتی بسیار مناسب به عرضه انواع پسته های درجه یک می پردارند.

صادر کننده بهترین پسته فندقی شور عمده

خرید مرغوب ترین انواع پسته صادراتی درجه یک بازار پر رونقی دارد. پسته دارای ارقام مختلفی می باشد که ما در زیر اشاره ایی کوتاه به آن ها می کنیم:

  • پسته احمد آقایی: این نمونه محصول از نظر شکل ظاهری مستطیلی، کشیده و بادامی می باشد. رنگ روی مغز این نوع پسته ارغوانی می باشد. پوست استخوانی این پسته رنگ روشنی دارد.
  • پسته اوحدی یا فندوقی: این نمونه محصول همان طور که از نامش بر می آید به شکل کروری و فندوقی می باشد. این محصول درصد خندان زیادی دارد. مغز این نمونه پسته رنگ ارغوانی دارد و پوست استخوانی آن رنگ کرمی دارد.
  • پسته کله قوچی: شکل ظاهری این نمونه فندقی شکل می باشد. مغز داخل این پسته رنگ سرخ خاکستری دارد. پوست استخوانی این محصول رنگ بسیار روشنی دارد.
  • پسته صادراتی: از مشخصات این پسته می توان به شکل بادامی آن اشاره کرد. علاوه بر این مغز آن دارای رنگ بنفش قهوه ایی می باشد. پوست استخوانی این نمونه پسته کرم تیره است.

پسته صادراتی اعلا و پسته صادراتی تازه هر دو از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارند و توانسته اند بازار فروش خوبی را به خود اختصاص دهند.

عرضه مستقیم پسته فندقی شور صادراتی

عرضه مستقیم پسته فندقی شور صادراتی شرکت پخش کننده پسته فندقی شور محصولات خود را در قالب بسته بندی های مختلف و از طریق این سایت در سراسر کشور به فروش می رساند.عرضه مستقیم و عمده محصولات سبب شده است  باعث تعادل قیمت این محصول در بازار گردیده است.

به همین دلیل قیمت ها در مقایسه با بازار آزاد بسیار متعادل تر و مناسب تر می باشند. همچنین برای خریدارانی که سفارشات عمده ثبت می‌ کنند، تخفیفات ویژه نیز در نظر گرفته خواهد شد.

البته همانطور که در بالا اشاره شد انواع پسته از نظر نوع برداشت همچنین درصد خندان بودن با هم متفاوت بوده که این امر بر قیمت تمام شده آنها نیز اثر می گذارد.

آیا عرضه کنندگان پسته درجه یک صادراتی آن را با قیمتی مناسب به فروش می رسانند؟ بدون شک قیمت و کیفیت مناسب برای هر محصولی در نزد مشتری و عرضه کننده حرف اول را می زند.

از وظایف عرضه کنندگان ارائه بهترین پسته ها در قیمت های مناسب است. این محصول مرغوب اغلب توسط تجار به صورت تناژ سفارش داده می شود. البته عرضه کنندگان آن ها را در بسته بندی های متنوع نیز به فروش می رسانند.

خرید کیلویی پسته صادراتی بسیار به صرفه تر خواهد بود زیرا قیمت فله آن نسبت به نوع بسته بندی شده ارزان تر است.

از مشخصات بهترین و با کیفیت ترین پسته فندقی شور صادراتی می توان به دانه های درشت ، تازه بودن و طعم مناسب آن است. پسته فندقی شور صادراتی یکی از معروف ترین نوع پسته های تولید شده در کشور عزیزمان بوده و پرفروش است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما