مرکز پخش پسته فندقی زرند

پسته فندقی زرند یکی از بهترین انواع پسته است که در بین فروشندگان آجیل و خشکبار نیز نامی آشنا می باشد. ما در مجموعه خود سعی کرده این بهترین و خوشمزه ترین نوع پسته فندقی را با بهترین قیمت ممکن ارائه دهیم تا بتوانیم رضایت مشتریان عزیز را کسب نماییم و البته در این راه موفق بوده ایم. ما با وجود سال ها سابقه باز هم در پی آن هستیم که تجربه های جدیدی در زمینه شغلی خود کسب کنیم تا بتوانیم کیفیت و کمیت محصولات خود را بالا ببریم. 

مرکز پخش پسته فندقی زرند

ارزش غذایی 100 گرم پسته

ارزش غذایی 100 گرم پسته ارزش غذایی پسته به علت مواد مغذی و ویتامین های موجود در آن بسیار بالا می باشد و ما در ادامه به تشریح برخی از خواص پسته که به واسطه وجود همین ویتامین ها و مواد مغذی در آن وجود دارد، خواهیم پرداخت.

پسته در مقایسه با خشکبار و آجیل های دیگر کالری و کلسترول بسیار کمی دارد از این جزء خوراکی های سالم به حساب می آید.

مقدار چربی پسته بسیار پایین است و می تواند چربی مورد نیاز بدن را برای جذب ویتامین ها که در حد استانداردی قرار دارد، تامین کند.

پسته از آن دسته از آجیل هایی است که پروتئین گیاهی بالایی دارد.

پتاسیم یکی از موادی است که جهت کاهش فشار خون، بهبود و تقویت قلب و تنظیم تعادل مایعات بدن بسیار موثر است و پسته پتاسیم بالایی دارد طوری که میزان پتاسیم 2 عدد پسته به اندازه 1 عدد موز می باشد.

اگر عضلات و استخوان های شما دارای ضعف می باشند بهتر است حتما پسته را در برنامه غذایی خود قرار دهید زیرا پتاسیم موجود در پسته به تقویت استخوان و عضلات کمک کرده و همچنین برای کودکان در حال رشد بسیار مفید است زیرا باعث استخوان سازی می شود.

پسته دارای روی می باشد و اگر سلامت پوست، مو و ناخن های شما برایتان مهم مهم است حتما پسته مصرف بکنید.

یکی از مهم ترین خواص پسته وجود آهن در آن است و آهن برای همه افراد، به خصوص افراد دچار کم خونی بسیار مفید می باشد.

بازار صادرات پسته فندقی زرند

بازار صادرات پسته فندقی زرند ما از ابتدا به دنبال افزایش کیفیت محصولات خود بوده ایم اما کم کم این کیفیت آن چنان بالا رفت که پسته فندقی زرند نه تنها در ایران بلکه در بازار های جهانی نیز شناخته شده، شد و ما خودمان را برای صادرات پسته فندقی با بالا ترین کیفیت آماده کردیم.

ما محصولات خود را با بهترین بسته بندی ارائه می دهیم و شما عزیزان از هر کجای اییران می توانید اقدام به سفارش این محصول بنمایید تا محصولی سالم و بی نقص به دست شما برسد.

شما خریداران محترم می توانید جهت اطلاع از قیمت ها و ثبت سفارشات خود با واحد فروش مجموعه ما در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما