پخش انبوه پسته خام صادراتی

پسته و پسته ممتاز از اجیل های محبوب و پر مصرف خانواده های ایرانی در بین اجیل ها محسوب میشود . که علت محبوبیت ان ارزش غذایی فراوان این اجیل محسوب میشود .

پسته ها در دونوع  خام و بو داده در اختیار مشتریان قرار میگیرد .اگرچه بسیاری از افراد نوع  بوداده را ترجیح می دهند اما فراموش نکنیم که پسته بوداده دارای مقادیر زیادی نمک است و البته وقتی حرارت می بیند بخش بزرگی از خواص خود را از دست می دهد.

ایران یکی از کشور های اصلی در زمینه تولید پسته و پسته کال می باشد و از صادر کنندگان اصلی آن در جهان محسوب می شود.

پخش انبوه پسته خام صادراتی

بررسی ارزش غذایی پسته خام

بررسی ارزش غذایی پسته خام خواص پسته خام و تازه برای سلامت بدن بی‌نظیر است.

پسته خام سرشار از خواص بسیار است . از جمله خواص و فواید آن می توان به جلوگیری از سرطان و عفونت ، تقویت و افزایش رشد مو ، لاغری و کاهش وزن ، تقویت قوای جنسی و … اشاره کرد.

مغز پسته به علت داشتن آهن بالا خون‌ساز است به کسانی که از کم خونی ناشی از فقر آهن رنج می‎برند توصیه میشود. از دیگر خواص این محصول  میتوان به تقویت مغز و ذهن، باز کردن مجاری کبد، آرامش بخش قلب و آرام کردن اعصاب، تسکین دهنده سرفه، درمان اسهال‌های معمولی و اسهال خونی اشاره کرد که این موارد یکی از هزاران خاصیت این اجیل محبوب به شمار میرود .

وجود کلسیم و آهن سبب می‌شود تا این آجیل نقش بسیار مهمی در استحکام استخوان‌ها، دندان‌ها داشته باشد .

پسته های تازه و خام به علت خواص متعدد خود دشمن گرفتگی عروق محسوب می شوند.ویتامین B6 موجود در آن برای بهبود عملکرد مغز و افزایش هوش کودکان مفید است.

پسته خام یک منبع خوب پروتئین و انرژی برای نوزادان و کودکان محسوب می شود.از این رو می تواند یک میان وعده فوق العاده برای کودکان و به ویژه دانش آموزان باشد.

تولید کلی پسته خام صادراتی

تولید کلی پسته خام صادراتی اگر به دنبال یک مجموعه مطمئن و عالی برای خرید انواع اجیل از جمله خرید پسته های خام تازه هستید بی شک مجموعه صبا فروت به تمام نیاز های شما پاسخ میدهد .

مجموعه صبا فروت با سابقه فروش طولانی رضایت بالای مشتری و کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه خود را در بین مشتریان خود به خوبی حفظ کند . اگر به دنبال یک خرید انلاین و مطمئن هستید مجموعه صبا فروت یکی از گزینه های عالی برای انتخاب شماست .

این مجموعه در تولید نوع خام در حجم بالا ، فروش و پخش این محصول و همچنین صادرات آنپسته در حجم انبوه سابقه طولانی دارد که همین موضوع نشان از اعتبار بالای این مجموعه محسوب میشود .

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما