پخش پسته رفسنجان صادراتی

پسته، گیاهی از خانواده ی پسته سانان می باشد. پسته سانان که یکی از خانواده های مهم گیاهان هستند، دارای 60 جنس و 600 گونه می باشند. این نوع پسته ها، پسته های اهلی نامیده می شوند که در شهر های رفسنجان، کرمان، دامغان، قم، قزوین و … یافت می شوند.

و اما پسته ی رفسنجان که معروف ترین و با کیفیت ترین پسته در ایران است و سوغاتی این شهر محسوب می شود. به طور کلی پسته به دو نوع دراز و گرد تقسیم می شود بهترین رقم پسته برای خرید پسته ای خندان و یکدست و تمیز است.

پسته رفسنجان صادراتی نیز می باشد و به دلیل کیفیت بالایی که دارد در منطقه بسیار معروف می باشد.

ما در این مقاله قصد داریم اطلاعاتی در مورد فروش پسته رفسنجان و صادرات پسته رفسنجان به شما ارائه دهیم با ما همراه باشید.

پخش  پسته رفسنجان صادراتی

مزایای مصرف پسته رفسنجان صادراتی

مزایای مصرف  پسته رفسنجان صادراتی پسته یکی از مغزهای خوشمزه و محبوبوبی است که به دلیل ارزش تغذیه ای که دارد برای سلامت بدن بسیار مفید می باشد. پسته سرشار از ویتامین و مواد معدنی است و با داشتن بیشترین میزان فیبر و اسید های چرب ضروری، علاوه بر اینکه برای جلوگیری از بیماری های قلبی و عروقی گزینه ای عالی محسوب می شود، در کاهش کلسترول، کاهش فشار خون بالا و مراقبت از عضلات قلب کمک کننده است.

لازم است بدانید که پسته از اختلالاتی مانند افسردگی بی خوابی و استرس جلوگیری می کند. و این اثر پسته به دلیل بالا بودن منیزم در آن می باشد.

ترکیبات چربی که در پسته وجود دارد رشد موهای شما را افزایش می دهد. و مصرف همیشگی و البته متعادل پسته موجب جلوگیری از ریزش مو می شود.

یکی دیگر از مزایای مصرف پسته وجود آنتی اکسیدان هایی از جمله ویتامین E و C است که موجب بالا رفتن مقاومت بدن در برابر رادیکال های آزاد می شود و همچنین از پیری زودرس هم جلو گیری می کند و سلامت زیبایی را برای پوست شما به ارمغان می آورد.

شرایط فروش پسته رفسنجان صادراتی

شرایط فروش  پسته رفسنجان صادراتی سالانه تنها ده درصد از پسته های رفسنجان در کشور مصرف می شود. مابقی پسته های رفسنجان به خارج از کشور صادر می شود.

شما می توانید به عنوان تولید کننده ی پسته شرایط فروش این محصول را به مصرف کنندگان به صورت مستقیم فراهم کنید.

اگر شرایط فروش حضوری را ندارید، می توانید با فروش اینترنتی محصول خود، این محصول را به دست مصرف کنندگان و متقاضیان به صورت عمده و یا جزئی برسانید.

اگر قصد دارید محصول خود را به خارج از کشور صادر کنید باید محصولات خود را با استاندار های بین المللی تطبیق دهید چون محصولی که با شرایط استانداری کشور واردکننده هم خوانی نداشته باشد محصول شما صادر نمی شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما