پخش کننده پسته مرغوب 500 گرمی

پسته مرغوب 500 گرمی محصولی ‌دارای بسته بندی استاندارد و بهداشتی بوده که از دستچین پسته خندان ممتاز پر شده است. پخش کننده پسته مرغوب در حجم 500 گرمی، این محصول را بطور مستقیم از باغداران نمونه کشور خریداری و متناسب با نیاز مصرف کننده، در حجم پایین بسته بندی می کند.

پخش کننده پسته مرغوب 500 گرمی

خواص پسته از درمان تا زیبایی

خواص پسته از درمان تا زیبایی پسته باکیفیت و هرآنچه از یک ماده مغذی خوراکی انتظار می رود، یکجا دارد. خوشبختانه کشور ما دارای باغات گسترده پسته بوده که انواع مرغوب این خوراکی مفید را با خواص دارویی بالا می توان در آنها کشت کرد. پسته مرغوب و درجه یک ایران شهرت جهانی دارد و مشتریان خارجی زیادی به دنبال خرید آن هستند.

پسته علاوه بر خواص درمانی فراوان، در صنایع مربوط به زیبایی نیز کاربرد دارد. به تازگی برخی از صنایع کرم، لوسیون و ماسک سازی که در حوزه رسیدگی و تقویت پوست و مو مشغول به کار هستند، از اشکال مختلف پسته در مواد اولیه محصولات خود استفاده می کنند. تمام خواص شگفت انگیز پسته برای تقویت رشد مو و درخشش پوست به دلیل وجود منبع غنی ویتامین E در این ماده خوراکی کوچک است.

مصرف پسته را برای برطرف کردن جوش های صورت و روشنی پوست بسیار مفید می دانند. از پیری پوست جلوگیری کرده و رطوبت طبیعی به آن می بخشد. انواع پسته خندان که همواره در ظرف آجیل اکثر ایرانی ها وجود دارد، می تواند علاوه بر جلوگیری از ریزش مو، به رشد بهتر آن نیز کمک کند. مصرف پسته، رطوبت مو را بالا برده و از خشکی و شکنندگی آن جلوگیری می کند.

پسته منبع غنی ویتامین E

پسته منبع غنی ویتامین E پسته را هم به صورت تازه استفاده می کنند و هم به صورت خشک. اغلب ما علاقه داریم در فصل باردهی باغات پسته، از این ماده خوراکی ارزشمند به شکل تازه استفاده کنیم، اما نکته حائز اهمیت اینجاست که پوست پسته تازه می تواند به منبع رشد انواع قارچ و باکتری تبدیل شود. خوشبختانه اگر تا 24 ساعت پس از چیدن پسته تازه، پوست نرم از آن جدا شود دیگر خطری متوجه سلامت انسان نخواهد بود.

نوع دیگر پسته، انواع خشک و بو داده آن است. در هر دو صورت تازه و خشک، خواص فوق العاده درمانی پسته در آن باقی می ماند و نگرانی بابت از دست دادن ویزگی های اولیه پسته وجود ندارد. پسته در هر دو شکل منبع غنی ویتامین E است و پتاسیم موجود در آن با برخی از مرکبات برابری می کند.

پسته برای مبتلایان به کم خونی بسیار مفید بوده و به دلیل آهن موجود در آن، خاصیت خون سازی دارد. مصرف مداوم پسته به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک می کند و این موضوع برای حفظ سلامت قلب ضروری است. این ماده خوراکی محبوب می تواند موجب تقویت سیستم ایمنی بدن شود و سطح قند خون و فشار خون را در سطح پایداری حفظ کند.

مصرف پسته در دوران بارداری و شیردهی، برای کودکان و افراد مسن، بیش از هرکس دیگری توصیه شده است. همچنین آن دسته از افرادیکه دارای مشکلات گوارشی و یبوست هستند، می توانند با مصرف منظم چند پسته در روز، مشکل خود را برطرف کنند.

مرکز عرضه پسته کله قوچی درشت

مرکز عرضه پسته کله قوچی درشت نرخ پسته مرغوب با توجه به نوع و کیفیت آن تعیین می شود. انواع پسته کشت شده در باغات ایران متنوع هستند اما پرفروش ترین آنها عبارتند از پسته کله قوچی، پسته اوحدی که به پسته فندقی شهرت دارد، پسته احمد آقایی، پسته شاه پسند دامغان و پسته ممتاز.

پسته کله قوچی یکی از خوش طعم ترین و پرطرفدارترین ارقام پسته در کشورمان است. مغز این نوع پسته درشت است و از دید مشتریان، خرید آن با توجه به کیفیت و اندازه مغز، کاملا صرفه اقتصادی دارد. مرکز پسته کله قوچی درشت، خریدار عمده پسته درجه یک از باغات کشور است و حتی گاهی این محصول را بر روی درخت از باغداران ممتاز کشور خریداری کرده و با پوست گیری، دستچین کردن و بسته بندی مناسب آماده فروش در بازارهای داخلی و حتی صادرات به دیگر کشورها می کند.

با توجه به بالا بودن نرخ ارز، صادرات پسته کله قوچی، سودآوری خوبی به دنبال داشته و موجب اشتغالزایی بیشتر در کشور می شود. خرید محصولات پسته از طریق سایت های اینترنتی معتبر ممکن شده است و مشتری می تواند با مراجعه به این سایت ها از آخرین قیمت محصول نیز مطلع شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما