تولید کنندگان پسته صادراتی رفسنجان

پسته یکی از انواع آجیل های پر طرفدار و پر مصرف بوده که به واسطه خواص دارویی و درمانی بی نظیری که دارد، برای بسیاری از بیماری ها مفید می باشد. این محصول به دلیل داشتن مواد مغذی فراوان دارای اهمیت فراوانی بوده و بیشترین محصول تولیدی ایران محسوب می شود. مجموعه تولید پسته صادراتی رفسنجان در ایران اقدام به تهیه باکیفیت ترین نوع این محصول در بسته بندی های ویژه و عرضه آن با قیمت مقرون به صرفه در سطح کشور نموده اند.

تولید کنندگان پسته صادراتی رفسنجان

مراحل صادرات پسته رفسنجان

مراحل صادرات پسته رفسنجان پسته رفسنجان در ایران از جمله مهمترین محصولات صادراتی محسوب می شود و در بخش کشاورزی نیز از اهمیت بسزایی برخوردار می باشد. همینطور به دلیل ایجاد ارزش افزوده در کشور نیز یک محصول صادراتی بوده که مورد توجه بازرگانان و تجار بسیاری می باشد.
در ادامه این مقاله قصد داریم به مراحل صادرات پسته رفسنجان بپردازیم. جهت آگاهی بیشتر با ما همراه باشید.

مهمترین فرآیند در صادرات پسته شناخت نیاز مشتری می باشد. در واقع تجار باید اطلاعات دقیقی پیرامون کشور مقصد اعم از نوع پسته مورد نیاز، استانداردهای بهداشتی آن و شرایط گمرکی کسب نمایند.
در این مرحله، مشخصات تولیدی، شرکت تولید کننده و شرکت وارد کننده بر روی محصول درج می شود. تا مصرف کننده به خوبی بتواند نسبت به خرید اقدام نماید.
پس از آن محصول پسته صادراتی رفسنجان به اداره استاندارد فرستاده شده تا گواهی  لازم را دریافت نماید.

در این مرحله نوع محصول، مشخصات و وزن محصول  و در صورتی که گواهی نامه استاندارد توسط اداره گمرک بررسی شد.
پس از بارگیری، شرکت های جمل و نقل می بایست اصل بارنامه را همراه با دیگر مدارک لازم جهت ترخیص پسته صادراتی به مشتری ارائه دهند.

عرضه پسته صادراتی رفسنجان

عرضه پسته صادراتی رفسنجان تولید کننده پسته بادامی ریز اعلا، از بهترین پسته موجود در بازار فروش استفاده می نماید اقدام به عرضه و ارائه این محصول به صورت بسته بندی و فله ای می کند. تولید پسته رفسنجان در کشور ما هر ساله توسط پسته کاران منطقه کرمان انجام می گیرد.
به طوری که حجم زیادی از این محصول با کیفیت عالی روانه بازار فروش می گردد. عرضه پسته رفسنجان از طریق روش‌ های خاصی که تولیدکنندگان آن مشخص می‌کنند، به راحتی در بازار امکان پذیر است.
برای فروش این محصول اکثر تولیدکنندگان علاوه بر استفاده از روش های قدیمی و سنتی بازار می‌توانند از روش‌ های اینترنتی نیز استفاده کنند.

امروزه استفادهاز این نوع بیشتر مورد استقبال بوده. به طوری که حجم زیادی از این محصول به راحتی در بازار فروش داخلی و خارجی عرضه می گردد.
جهت اطلاع از قیمت عرضه پسته صادراتی رفسنجان به آدرس های موجود در سایت مراجعه نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما