توزیع کننده پسته ارگانیک صادراتی

آیا می دانید که استفاده از نهاده های شیمیایی مانند کود و سموم چه آثارزیانبارو مخربی را بر محیط زیست، سلامت انسان و حیوانات داشته است.?

در این بین  اغلب درختان از جمله  پسته نیز از این امر آسیب دیده اند. در سالهای اخیر تلاشهای فراوانی برای کشت پسته بدون استفاده از کود و سموم شیمیایی صورت گرفته است.

روش کشت ارگانیک به عنوان پایدارترین سیستم تولید کشاورزی به جهت عدم استفاده از نهاده های طبیعی در فرآیند کاشت و داشت و برداشت، راهی موثر جهت مقابله با این اثرات می باشد.

خوشبختانه در سالهای اخیر، سطح میزان تولید محصولات ارگانیک در جهان  از افزایش قابل توجهی برخوردار بوده است.

ضمنا در کشور ما ایران در سالهای اخیر  توجه به کشت  محصولات ارگانیک در حال افزایش است،اما میزان سطح زیر کشت ارگانیک در مقایسه با کل سطح پایین است،به طوری که در مورد محصولات پسته  این سهم کمتر از یک درصد میباشد.

آیا می دانید دلایل پایین بودن سطح زیر کشت محصولات ارگانیک در ایران چیست.؟

1-عدم آگاهی ازخواسته های ارجح مشتریان و بطور کلی عدم شناخت و نیاز سنجی رفتار مصرف کننده.

2-مشکلات و دشواری های خاص در فرایند تولید محصولات ارگانیک

3-عدم حمایتهای مالی  و پشتیبانی مناسب دولت اعم از اموزش و مالی .

4- عدم اطلاع رسانی، فرهنگ سازی و صدورگواهی و عدم آگاهی دقیق اکثر مصرف کنندگان محصول ارگانیک در خصوص ویژگیها و مزایای آن به دلیل عدم مهارتهای استراتژی مدیران در حوزه بازاریابی.

از این رو، از یک سو اتخاذ راهبردهای توسعه کشت ارگانیک جهت کاهش مشکلات تولید محصولات ارگانیک و از سوی دیگر اتخاذ راهبردهای توسعه بازار داخلی جهت شناخت رفتار مصرف کنندگان و راهبردهای ورود به بازارهای خارجی برای حضور موثر در بازارهای خارجی ضروری به نظر میرسد.

در بین انواع توزیع ،پسته ارگانیک صادراتی از کیفیت بالاتری برخوردار است زیرا به صورت کاملا ارگانیک و بدون دخالت کود و مواد شیمیایی تولید شده و کاملا بی ضرر می باشد .

همچنین بهترین و مرغوب ترین پسته های ارگانیک را برای صادرات دست چین می کنند به همین دلیل از بهترین پسته های موجود در ایران می باشد.

توزیع پسته صادارتی

خواص مصرف پسته برای مغز و ذهن انسان

توزیع پسته صادارتی پسته جدا از طعم و مزه مطلوب و همه پسندی که دارد داری خواص بی نظیر بسیاری نیز می باشد.

پسته حاوی مقادیر زیادی از انواع مواد مغذی و معدنی و مفید برای بدن مانند:

  • اسیدهای امینه
  • کربوهیدرات ها
  • پروتئین
  • چربی
  • فیبرهای رژیمی
  • پتاسیم
  • کلسیم
  • آهن
  • روی
  • مس
  • سدیم

این محصول سرشار از انواع ویتامین های ضروری همچون:

  1. آ
  2. ث
  3. کا
  4. ب۶
  5. فولات
  6. تیامین
  7. کولین

پسته به دلیل داشتن آهن فراوان بسیار خون ساز بوده و مصرف آن برای افرادی که دچار بیماری کم خونی هستند بسیار توصیه می شود و همینطور خواص بی نظیر پسته در تقویت مغز و ذهن بر کسی پوشیده نیست.

پسته مقوی معده، تقویت کننده اعصاب، مفید برای باز کردن مجاری کبد می باشد و همینطور برای درمان بیماری اسهال بسیار مفید است.

همچنین مصرف پسته برای بهبود هضم غذا، جذب آهن، تقویت کننده قوای جنسی، کنترل دیابت، تقویت سیستم ایمنی و همچنین برای رشد و تقویت مو و حفظ سلامت پوست و جلوگیری از چروکیده شدن پوست بسیار توصیه شده است.

همچنین پسته یک منبع بسیار غنی از پروتئین است که در دوران بارداری برای زنان بسیار مفید بوده و به رشد بافت های عضلانی بدن کودک بسیار کمک می کند.

و همینطور به دلیل داشتن اسید های اشباع نشده و مفید به کاهش سطح کلسترول بد خون کمک می کند.

مجوعه بازرگانی صبا فروت در راستای کمک به توزیع محصولات ارگانیک در کشور اماده ارسال پسته ارگانیک  به مشتریان ارجمند می باشد.

تماس با ما