خرید عمده پسته ارزان قیمت در تهران

یکی از مراکز خرید عمده پسته ارزان قیمت در تهران مجموعه پرتلاش صبا فروت می باشد که این نوع پسته را با کیفیت عالی و در بسته بندی های شیک و مناسب ارائه می نماید.

مراکز زیادی همه روزه در حال عرضه پسته به متقاضیان این محصول می باشد. با توجه به یکسانی محصول، قیمت های متفاوتی از آن را می توان مشاهده کرد و این امر به علت گوناگونی برندها و کیفیت محصول است.

خرید عمده پسته ارزان قیمت در تهران

پسته مرغوب را چگونه تشخیص بدهیم؟

به طور کلی پسته از نظر شکل، به دو دسته گرد و کشیده تقسیم بندی می شوند. هر کدام از این نوع پسته ها بر اساس سلیقه، طرفداران خاص خود را دارد. این نوع از خشکبار در مناطق زیادی کشت می شود ولیکن  اصلی ترین منطقه پرورش انواع پسته درجه یک، کرمان است.

  1. پسته های گرد: فندقی و کله قوچی هستند که به دلیل شکل آن ها به این اسامی شناخته می شوند.
  2. پسته های کشیده: احمد اقایی, خنجری, اکبری به دلیل شکل کشیده و درشت مورد علاقه اکثر افراد قرار می گیرد.

بعضی از مشخصات عمده پسته مرغوب به شرح زیر می باشد :

  • برخی پسته های  نامرغوب دربازار موجود است .این پسته ها به نام آب خندان معروف است .پسته آب خندان از باز کردن دهان پسته های دهان بسته تولید می شود. به این ترتیب که پسته های دهان بسته را در دمای پایین داخل اب یخ قرار می دهند و سپس  با وارد نمودن ناگهانی آن در داخل کوره گرم باعث باز شدن دهان پسته می شوند   .پسته ای که به این روش تولید می شود پسته اب خندان نام دارد.پسته های اب خندان از نظر قیمت پایین تر از پسته های خندان هستند. . اصطلاح  آب خندان، همانطور که می دانید برای باز کردن دهان پسته های بسته به کار می رود.
  • در برخی از موارد  پسته های  نامرغوب را با استفاده از جوهر لیمو و نمک،و در قالب یک محصول با کیفیت به مردم می فروشند و قطعا شما می توانید با کمی دقت متوجه این موضوع شوید.
  • یک پسته مرغوب به هیچ عنوان نباید در آن نشاسته به کار رفته باشد.
  • معمولا فروشندگان برای اینکه پسته تخریب نشود و حالت ماندگی  و طعم  کهنگی  نداشته باشد، در مغازه خود قرص هایی را نگهداری می کنند که از این تخریب و فساد جلوگیری می کند.
  • پسته خوب و مرغوب دارای رنگ سفید مایل به استخوانی می باشد و دارای طعم و بوی نامطلوب نمی باشد.
  • از نظر ظاهری دارای اندازه های یکسانی بوده و فاقد پسته دهان بسته می باشد.
  • پسته مرغوب فاقد کرم خوردگی و یا آفات مختلف  است ودر آن از رنگ شیمیایی هم برای ظاهر زیبا استفاده نمی کنند.

پسته در نوع خام بسیار بهتر و مرغوب تر از بو داده و شور این محصول است، لذا حتی المقدور از خرید پسته های خام استقبال نمایید. این محصول باید فاقد بو و همچنین مزه تلخ باشد و به لحاظ سایز، تقریبا یک اندازه باشد.

البته ناگفته نماند ارقام مختلف پسته هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و اکثر مشتریان با آن آشنایی دارند.

پسته شامل انواع ویتامین ها، املاح معدنی و همچنین پروتئین و چربی در نوع اشباع شده و نشده آن و قند، فیبر و کربوهیدارت می باشد و انرژی فوق العاده ای با مصرف آن به بدن انتقال پیدا می کند.

 اندازه یا انس پسته

سایز پسته و یا ریز و درشتی آن با انس سنجیده می شود. انس در تمام کشورهای جهان میزان سنجش  اندازه و یا به عبارتی ریز و درشتی پسته است.

برای به دست آوردن  اندازه درشتی  یا انس پسته ابتدا 142 گرم از پسته مورد نظر را انتخاب می کنند. سپس تعداد پسته‌ها را شمرده و عدد حاصل را به 5 تقسیم می‌نمایند. هر عددی که به دست آمد به‌صورت عدد زوج کوچک‌تر یا مساوی با آن و 2 عدد بزرگ‌تر از این عدد انس پسته  می‌باشد.

برای مثال فرض کنید تعداد 125 عدد پسته در 142 گرم از آن وجود داشته باشد. 125 بر 5 تقسیم می‌شود و عدد 25 به دست می‌آید. انس این پسته 26-24خواهد بود. ناگفته پیداست که هرچه انس پسته کوچک‌تر باشد این پسته درشت‌تر و درنتیجه گران‌تر است.

قیمت پسته علاوه بر انس آن به تعداد پسته‌های دهان بسته آن نیز بستگی دارد. هرچه تعداد پسته‌های دهان بسته آن کمتر باشد قیمت پسته بیشتر خواهد بود.

به پسته‌هایی که در آن‌ها پسته دهان بسته وجود ندارد اصطلاحاً پسته دست‌چین گفته می‌شود.در بازار پسته دستچین پسته به‌قیمت بالاتری نسبت به پسته معمولی عرضه می‌شود.

برخی شهرهای تولید کننده پسته در ایران

  • دامغان
  • رفسنجان
  • زرند شهر کشکوییه
  • سیرجان
  • بوئین زهرا
  • انار
  • نی ریز

 

بهترین پسته جهان

گرانترین پسته جهان در منطقه‌ای در ایتالیا  بفروش می‌رسد. این نوع پسته در شهر برونته ایتالیا کاشت می‌شود و هر کیلو از آن تقریباً ۱۸ دلار قیمت دارد. این رقم بیشتر در اروپا مشتری دارد.

بهترین رقم پسته ازنظر طعم و ظاهر و حتی سلامت  رقم‌های ایرانی دارند. منظور از سلامت پسته عمدتا نداشتن سم افلاتوکسین است .

در سالهای اخیر  به دلیل تحریم‌ها و عدم  استفادهاز دانش روز، خریداران بازارهای جهانی به سمت خرید محصولات ترکیه و آمریکا می‌روند.

پسته ایرانی به دلیل طبیعی بودن و طعم بی‌نظیر محصولات ایرانی هنوز جایگاه ویژه‌ای در بازارها دارد.

خرید پسته احمد آقایی و فندقی در بین کشورهای عربی، اروپایی، روسیه و چین بسیار گسترده است.

می توان گفت   بهترین نوع پسته احمد اقایی  در مناطق رفسنجان به دلیل طعم خوشمزه و چربی مناسب مغز آن از شهرت زیادی برخوردار است .

البته دلیل آن فروش و تقاضای بسیار بالای این محصول است.

ویژگی های بهترین پسته 

  • ظاهر مناسب
  • یکدست بودن
  • رنگ مناسب مغز
  • طعم خوشمزه‌ی مغز خام
  • درصد خندانی بالا و داشتن به‌اصطلاح لبخند باز تر
  • دارای پوست روشن باشد
  • ازنظر سلامت مورد تائید باشد

همه ویژگی‌های بالا در پسته احمد آقایی وجود دارد و می‌توانیم به‌عنوان یک محصول مناسب همچنین به دلیل بازارپسندی زیاد بهترین نوع پسته بدانیم.

چون تجار جهانی نیز تقاضای زیادی برای خرید این محصول دارند شاید بتوان گفت بهترین پسته جهان ازنظر چربی و طعم بخصوص همین رقم است.

البته همه رقم‌های کله قوچی ،اکبری و فندقی بازار مناسب و طعم بسیار خوبی دارند اما بر اساس سلیقه اندازه و خندانی و طعم احمد آقایی این رقم را به‌عنوان بهترین نوع پسته معرفی می‌کند.

 

 

 

مشخصات کلی پسته مرغوب چیست؟

خرید عمده پسته ارزان قیمت در تهران

از دیرباز تا کنون یکی از خشکبارهای  پرطرفدار میان مردم به خصوص ایرانی ها پسته است. باتوجه به خواص و مزه خوبی که پسته دارد، از محبوبیت بیشتری نسبت به آجیل های دیگر برخوردار است.

پسته در انواع متعددی از جمله آقایی، اکبری، کله قوچی و فندقی با کیفیت و طعم مناسب به شکل خام یا بو داده  در بسته بندی مناسب به شکل کیلویی و بسته ایی به فروش می رسد. تمام متقاضیان  خرید پسته ارزان قیمت  جهت مشاوره و یا خرید می توانند با کارشناسان مجموعه صبا فروت در تماس بوده و اقدام به ثبت سفارش نمایند.

باتوجه به طرفداران روز افزون پسته ارزان قیمت مرغوب ، اکثر افراد در تلاش اند که به جای یک خرید جزئی از این محصول، پسته را به صورت عمده و مستقیم از فروشندگان خریداری کنند، ولیکن به دلیل وجود واسطه گران سودجو، قیمت های متنوعی از این محصول به مردم ارائه می شود.

به همین منظور مجموعه صبا فروت اقدام به طراحی سایت فروش اینترنتی خود به نشانی saba-fruits.com نموده است. این سایت علاوه بر تامین پسته مرغوب ارزان قیمت، قدمی جهت حذف واسطه گران بوده و مردم را از پرداختن هزینه های گزاف باز می دارد.

مجموعه صبا فروت چندین سال است به عنوان عرضه کننده پسته ارزان قیمت مرغوب، میان طرفداران خود شناخته شده است. این مرکز علاوه بر کیفیت، محصول خود را با قیمت منصفانه تری به افراد ارائه می دهد.

تمام متقاضیان این محصول جهت خرید عمده پسته ارزان قیمت در تهران و دیگر شهرها می توانند با مجموعه صبا فروت در تماس باشند و اقدام به ثبت سفارش نمایند.

نمایندگی پخش عمده پسته ارزان قیمت

باتوجه به اهمیت تامین محصولات مورد نیاز مردم، بسیاری از عرضه کنندگان، اقدام به فروش انواع محصولات از جمله پسته ارزان قیمت  مرغوب کرده اند.

یکی از این مراکز، مجموعه صبا فروت می باشد که دارای بزرگ ترین نمایندگی پخش عمده پسته ارزان قیمت در کشور است. به دلیل ارائه محصولاتی مرغوب، همه روزه بر محبوبیت این مرکز افزوده می گردد.

مجموعه صبا فروت علاوه بر کیفیتی که برای محصولات خود قائل می شود، با قیمت بسیار منصفانه ای آنها را می فروشد. به همین علت دارای طرفداران بی شماری است.

 

فروش پسته ارزان به قیمت عمده

 

36

  1. سلام ممنونم برای سایت خوب واطلاعات مفیدتون ایا امکان ارسال به شهرستان هاام هست یا خیر و اینکه قیمتش چند هستش ممنون میشم جواب بدین

    • سلام خانم گودرزی فرد
      وقت شما بخیر
      ارسال به شهرستان داریم. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  2. سلام و عرض ادب خدمت شما ببخشید پسته ها از نظر ظاهر که با کیفیت به نظر میرسن فقط اینکه شما فروش به صورت حضوری هم دارین یا اینکه فقط انلاین هست؟ ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام خانم کیانی سروک
      وقت بخیر
      فروش انلاین داریم. برای سفارش تماس بگیرید.

  3. سلام خسته نباشید ممنون بخاطر سایت و مطالب بسیار مفیدتون.
    این روزا پسته خریدن خیلی سخته و چقد خوبه که شما این محصول رو با قیمت مناسب تر در اختیار عموم قرار میدین
    من خودم از طرفدارای پسته هستم و همیشه دنبال پسته تازه و مرغوب میگردم
    سوالم اینه که بصورت فله ای بخوام بخرم قیمتش کمتره و آیا ارسال به خارج از کشور دارین یا نه؟
    نمایندگی هم میدین یا هنوز امکانش وجود نداره؟
    ممنون میشم راهنمایی کنید

    • سلام مهدی عزیز
      وقت بخیر
      فروش فله و ارسال به خارج از کشور داریم. برای راهنمایی بیشتر تماس بگیرید.

  4. سلام خسته نباشید من که خودم پسته خیلی دوست دارم ولی با مصرف پسته صبا فروت عاشق پسته شدم واقع خوشمزه و بی نظیر بود طعمش و همه پسته هاتون واقعا لبشون خندون بود نه بسته

  5. سلام ممنون از سایت خوبتون
    پسته ای که عرضه میکنید از ویژگی های مهمش مرغوب بودن و ارزون بودنه میخوام بدونم قیمتش چجوریه و نسبت به پسته هایی ک تو بازار وجود داره ارزونتره و دلیل ارزون تر بودنش چیه؟
    نمایندگی هم میدین در شهرهای دیگه یا نه؟
    چجوری میتونیم سفارش و بدیم و تهیه کنیم؟

    • سلام مهدی عزیز
      وقت بخیر
      محصول با قیمت مناسبی عرضه می شود. برای سفارش محصول و شرایط اخذ نمایندگی تماس بگیرید.

  6. خیلی خوبه که بتونیم پسته خوب و با کیفیت رو از طریق سایت شما بدیم که هم قیمت مناسبی داشته باشه هم کیفیت خوبی ‌.ممنون از سایت خوبتون

  7. باسلام وخسته نباشید، واقعا قیمت های نجومی پسته امکان خرید رو کم کرده واینکه شما باقیمت مناسب باوزن دلخواه امکان خرید رو فراهم کردید جای قدردانی دارد .البته باتوجه به اینکه افراد از بیماری‌های زمینه ای مثل فشارخون شاکی هستند نوع خام اون توصیه میشه که برای تمام سنین حتی بچه ها مناسب خواهد بود.

  8. با سلام و وقت بخیر ، معرفی انواع پسته و شکل ظاهریشون و نحوه تشخیص پسته مرغوب و تازه واقعا مفید بود، تشکر از مجموعه خوبتون

  9. با سلام، پسته برای کم خونی بسیار مفید هست! من برای تهیه باقلوا زیاد از پسته استفاده می کنم! آیا شما پسته پودر شده با کیفیفیت و خلالی هم دارین! ممنون میشم پاسخ بدین!؟؟

    • سلام مریم عزیز
      شما میتوانید با شماره موجود درسایت تماس بگیرید تامشاورین ما بتوانند شمارا راهنمایی کنند.

  10. سلام
    وقتتون بخیر و شادی
    پسته یکی از پرطرفدارترین آجیل هاست و ارزش غذایی بالایی دارد. این مغز خوش طعم و دلپذیر برای میان وعده ی کودکان بسیار انتخاب مناسبی است و همچنین برای رفع کم خونی از اهمیت ویژه ای برخوددار است.
    اما متاسفانه با دلیل قیمت بالایی که دارد بسیاری از افراد جامعه قدرت خرید این محصول را ندارند.
    متشکریم از مجموعه ی صبا فروت که امکانی را فراهم کرده تا پسته ی با کیفیت را بدون واسطه با قیمت مناسب خریداری کنیم.
    شاد و پیروز باشید.

  11. سلام مرسی از سایت خوبتون باتوجه به قیمت بالای پسته متاسفانه کیفیت مطلوبی هم ندارن پسته های داخل بازار و فقط قیمت بالایی دارن خیلی خوبه که سایتی باشه کهمرغوبیت رو داشته باشه مرسی ازتون

  12. سلام وخدا قوت من که عاشق پستم وهمچنین پسته خواص های درمانی زیادی داره فواید پست

    ۱- پست در مقایسه با دیگر آجیل ها، مقدار کمی دارد. بدون کلسترول می باشد و دارای مقدار کمی اشباع می باشد. دریافت یک منبع انرژی می باشد و کمک به یک ویتامین های A, E, D و K می کند. پست از آن جایی که دارای می باشد، این امر مهم را نیز انجام دهد.

    ۲- یکی از بهترین منابع گیاهی می باشد.

    ۳- از آنجایی که دارای مقدار زیادی پست غیراشباع و تغذیه می باشد، نباید بیشتر از ۱۸ گرم در هفته مصرف شود.

    ۴- پسته دارای مقدار زیادی فیبر می باشد. فیبر به هضم مواد غذایی کمک می کند، کلسترول و قند خون را تنظیم می کند.

    ۵- پست در بین گروه آجیل ها، یکی از بهترین منابع پتاسیم می باشد. پتاسیم ۱ عدد پسته برابر پتاسیم ۱ عدد پرتقال است. مقدار پتاسیم در ۲ عدد پست بیشتر از ۱ عدد موز می باشد. پتاسیم موجود در پسته، به ترکیبات بدن کمک می کند، ضربان قلب را تنظیم می کند و برای کاهش فشار خون نیز بسیار مفید می باشد.

    ۶- همچنین دارای فسفر می باشد و در ساخت استخوان ها و دندان ها شرکت می کند، جلوی آسیب را می گیرد و برای تقویت بدن مفید می باشد.

    ۷- پسته، مقداری منیزیم نیز دارد که منیزیم یکی از مهمترین عناصر معدنی برای تبدیل غذا به انرژی می باشد، ضربان قلب را تنظیم می کند واز گرفتگی می کند می کند.

    ۸- برای سرگیجه در پست، رنگ پریدگی و کم خونی مفید است.

    ۹- روی مهم پوست، مو و ناخن بسیار است.

    ۱۰- پسته دارای ویتامین های B۶، B۱ و E می باشد. ویتامین B6 کمک به سوخت و ساز می کند و در جذب مواد غذایی نیز نقش دارد. ویتامین B1 باعث افزایش انرژی، تقویت سلول های عصبی و ایجاد اشتها می شود.

  13. با عرض سلام و ادب
    پسته کشورمان در دنیا حرف اول را می زند، ولی در بسته بندی محصولات منظورم تمام محصولات هستش، ضعیف عمل کردیم ، بهترین محصولات را تولید و برداشت میکنیم ولی نمی توانیم آن طور که باید و شاید بسته بندی کنیم، چون بسته بندی محصولات اولین چیزی است که به چشم مشتری می خورد، ما در چند سال اخیر از این حیض لطمه خورده ایم، وباید بالاخره از گذشته تجربه کسب کرد، امیدوارم روزی بشود که با بهترین بسته بندی ها به تمام نقاط دنیا صادرات داشته باشیم.

  14. با سلام،پسته رو اگه واقعا با قیمت ارزان به دست مردم برسونین واقعا لطف بزرگی میکنید،ما کرمانیا که قطب اصلی پسته رو داریم،والا سالی یبارم بزور پسته میبینیم دیگه چه برسه به شهرهای بزرگ،خدا قوت

  15. سلام و درود خدمت شما . تابحال تعریف دقیق و جامعی از پسته نخوانده بودم . شما در وبسایت خود بسیار دقیق و کامل انولع پسته را معرفی کردید. این روزها بازار پسته بعلت گرانی کساد هست و اکثر ایرانیها که قبلا همیشه در خرید پسته و آجیل در جشنها و اعیاد پیشگام بودند اکنون از خرید پسته عاجز هستند . واقعا دلیل این گرانیها را نمیدانم . امیدوارم قیمتها هر چه زودتر تعدیل شود تا دوباره همانند گذشته بتولنیم پسته خریداری کنیم.

  16. سلام
    پسته رو میشه بصورت عمده سفارش داد؟ قیمتش چنده؟ ممنون از راهنماییتون

    • با سلام
      لطفا فرم مشاوره را در سایت تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  17. سلام وقتتون بخیر
    من در حوضه پسته کار میکنم و میخوام کارمو گسترش بدم، و به صادرات فکر میکنم و چون تازه وارد هستم در این کار آیا شما مشاوره هم در مورد صادرات دارید؟ و آیا تحت اسم برندینگ شما صادر می‌شود؟ و شرایط همکاری به چه صورت هست؟
    من تعریف شما را از یکی از هم بازاری هایم که در این عرصه است شنیدم و گفتند داخل سایتتون بشم و میتونم شرایط را بپرسم

    • با سلام لطفا فرم مشاوره را تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اصرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

    • با سلام
      لطفا فرم مشاوره را در سایت تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  18. سلام و عرض ادب. اینطور که من متوجه شدم شما پسته بسته بندی میفروشین. میخواستم ببینم پسته فله و مغز پسته و خلال پسته هم دارین؟
    ممنونم

    • با سلام
      لطفا فرم مشاوره را در سایت تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  19. چرا قیمت پسته با اینکه سطح زیر کشت بالایی دارد گران هست؟

    • با سلام
      لطفا فرم مشاوره را در سایت تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  20. پسته یکی از آجیل های خوشمزه و پر طرفداری بین مردم است که علاوه بر خواص بی نظیر آن بر پوست و زیبایی برای درمان بسیاری از بیماری ها مفید است.

  21. سلام وقتتون بخیر
    پسته هاتون کیلویی چند بصورت عمده؟؟
    بنده در شهر کرج هستم و خریدار محصول پسته شما هستم .
    لطفا بفرمایید نحوه ارسال به چه شکل است؟؟

    خدا قوت

  22. سلام
    پسته یکی ازاجیل های پروپاقرص ایرانی هاهستش وخودبنده هم پسته روخیلی دوست دارم امیدوارم قیمت های خوبی داشته باشند
    باتشکر

    • سلام ،لطفا با شماره های داخل سایت تماس حاصل فرمایید تا توضیحات لازم خدمت شما ارائه گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما