مرکز پخش پسته رفسنجان درجه یک

مرکز پخش پسته رفسنجان درجه یک با ارائه محصولی با کیفیت وبا قیمتی مناسب توانسته نیاز مشتریان خود در سراسر کشور را به خوبی پاسخگو باشد.

پسته رفسنجان به عنوان پسته ای درجه یک، با کیفیت و محبوب سوغات ارزشمند شهرستان رفسنجان محسوب می شود. این محصول توسط مراکز پخش، به صورت عمده یا کیلویی، به روش های حضوری و یا غیر حضوری عرضه می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و خرید بهترین نوع پسته درجه یک رفسنجان از معتبر ترین مراکز فروش پسته صادراتی، می توانید به ادامه مطالب توجه نمایید.

 

 

مرکز پخش پسته رفسنجان درجه یک

ویژگی های ظاهری پسته درجه یک رفسنجان چیست؟

پسته درختی است  کوچک  که پیشینه کشت آن، خاورمیانه و آسیای میانه است. این درخت در کشورهایی مانند ایران و ترکمنستان نیز رشد می کند.

ایران در چند سال اخیر مقدار قابل توجهی پسته درجه یک تولید کرده است. به طور کلی می توان ایران را به عنوان یکی از دو کشور اصلی در زمینه تولید و صادرات پسته درجه یک معرفی نمود. به این ترتیب مرجع فروش پسته رفسنجان نام گرفته است.

بهترین بذرهای قابل کشت پسته متعلق به کرمان می باشد و بهترین پسته کرمان اختصاص به رفسنجان دارد. این محصول توسط مرکز توزیع پسته رفسنجان ، به تمام نقاط کشور با بهترین کیفیت و نازل ترین قیمت ارسال می شود.

امروزه خرید اینترنتی اقلام، مورد توجه اکثر افراد است. از این رو مجموعه صبا فروت، فروش حضوری و غیر حضوری را برای مشتریان خود قابل دسترسی کرده است.

میزان تولید پسته در ایران هرساله به ۵۰۰ هزار تن می رسد که تنها ۱۰ درصد مصرف داخلی دارد و مقدار باقیمانده به خارج از کشور صادر می شود.

ایران بیش از ۷۰ نوع پسته و ژنوتیپ پسته ماده و نر دارد و تقسیم بندی های مختلفی برای ارقام پسته بیان می شود که پسته کرمان یکی از این ارقام می باشد.

اگر بخواهیم از ویژگی های پسته کرمان بگوییم باید گفت که دارای قدرت رشد متوسط و با سرمای زیاد سازگار است. این درختان در اواخر اسفند و اوایل فروردین شکوفه می کنند و میوه های گرد با هسته صورتی ترد و درصد لبخند زیادی دارد.

پسته فقط یک رقم نیست و انواع گوناگونی دارد،ما در این جا چند مورد از ارقام پسته کرمان را با ویژگی های ظاهری آنها به شما معرفی خواهیم کرد.

 

معرفی انواع پسته رفسنجان :

پسته اکبری رفسنجان:
دارای هسته ای به رنگ قهوه ای بنفش و پوستی استخوانی کرم تیره است. این نوع پسته معمولاً به عنوان یک پسته با کیفیت برای شب عید انتخاب می شود. همچنین میوه این نوع پسته بادامی شکل و بزرگ است.

پسته کله قوچی رفسنجان:
میوه پسته کله‌ قوچی، فندقی‌ شکل و درشت است. رویه مغز سرخ رنگ، پوست استخوانی سفید رنگ و درصد خندان بودن آن متوسط است. این رقم پسته بیشتر در معرض سرمای اواخر بهار و آسیب های ناشی از آن قرار می گیرد و این محصول را می توان در دهه دوم ماه شهریور برداشت کرد.

پسته احمد آقایی رفسنجان:
پسته های احمدآقایی به شکل بادام و دارای هسته ای قرمز و پوستی استخوانی است. بیشتر برگ های این درخت دارای سه برگچه و دارای اندازه متوسط هستند.

پسته فندقی رفسنجان:

این پسته با  ظاهری شبیه به فندوق به این نام شهرت یافته است. همچنین پسته فندقی نسبت به سایر پسته ها ریزتر و کوچک تر است. رنگ پوست آن به رنگ کرم روشن  و از کیفیت بسیار خوبی نیز برخوردار است.

 

 

ویژگی های ظاهری پسته رفسنجان چیست؟

توزیع کننده عمده پسته رفسنجان درجه یک

توزیع کننده عمده پسته  رفسنجان درجه یک، این محصول را از شهر رفسنجان به چندین روش عرضه می کند. به طور مثال فروشگاه های آجیل فروشی و فروشگاه های عرضه این محصول، به صورت حضوری یا از طریق شرکت ها و نمایندگی ها، این محصول را به صورت عمده پخش می کنند.

توزیع پسته رفسنجان  درجه یک به کشورهای خارجی مانند آلمان، استرالیا، چین، روسیه و فرانسه نیز انجام می پذیرد. معمولا سفارشات به هر کدام از این کشورها بر اساس کیفیت و تناژ محصول، ارسال می گردد. در کل این محصول دارای ارز آوری خوبی برای کشور می باشد.

امروزه بیشتر خریدها و پخش پسته درجه یک به صورت آنلاین، از طریق سایت ها و فروشگاه های اینترنتی به راحتی و با قیمت روز توسط فعالان در این زمینه عرضه می گردد.

یکی از این مراکز، مجموعه  بازرگانی صبا فروت است که تمام تلاش خود را برای توزیع محصولی با کیفیت و با قیمت مناسب می نماید. این مجموعه با فروش پسته فله بدون واسطه، توانسته تا حد زیادی قیمت این محصول را کاهش دهد.

اگر می خواهید در وقت خود صرفه جویی کنید، پسته و مغز با کیفیت آنها را مستقیماً از این سایت های آنلاین خریداری کنید. آنها در هر کجای کشور برای شما در کمترین زمان و با قیمتی ارزان تر از بازار، محصول را ارسال می نمایند.

رفسنجان بهترین مرکز پرورش پسته در جهان به شمار می رود. خرید و فروش  پسته  رفسنجان درجه یک، جزو ملزومات صادرات در بازار می باشد.

 

توزیع کننده عمده پسته رفسنجان درجه یک

65

    • با سلام و سپاس از تماس شما با شرکت صبا فروت بله پسته شور بنا به درخواست ارسال می گردد.لطفا در صورت نیاز نوع پسته و تناژ را با شماره تلفن تماس جهت مشاوره و راهنمایی اعلام فرمایید‌.

    • مشتری عزیز با سلام و احترام و عذرخواهی از تاخیر در پاسخ به اطلاع می رسانیم شرکت صبا فروت دارای دو دفتر تهران و رفسنجان می باشد.لطفا درصورت درخواست محصول پسته شماره تلفن خودتان را جهت مشاوره اعلام فرمایید‌با سپاس

      • بچه ها من واسه شب عید یک کیلویی پسته اکبری گرفتم هم خودش هم پسته ش درشت بود دیگه گفتیم شب عید وبچه ها حسابی دلشون پسته میخواست باسایت شرکت پسته رفسنجان آشناشدم واز یکی از مراکز فروش خرید کردم ولی شما آنلاین هم میتونید خرید کنید ایول راضی بودم هم از کیفیت وهم تروتازگی پسته ها راضی بودم ظاهر ش مهمون پسند اینم بگم چند نوع پسته دارن از هرکدوم هم که بخری پشیمون نمیشی محصولاتشون عالیه یعنی بگم شرکت صبا فروت اون از کله قوچی، خندان، تازه، همه مدلش رو داره مشاوره هم بخواهی انلاین راحت راهنمایی میگیری منکه راضیم

      • با سلام و خسته نباشید قیمت پسته برای همکار رو میخواستم بدونم

        • سلام ،وقت بخیر لطفا با مدیر فروش سایت تماس حاصل فرمایند تا قیمت همکاری اعلام شود.

    • سلام ،وقت بخیر .مشتری عزیز با عرض پوزش به علت تعدد درخواستها پاسخ شما دیر اعلام گردید.به استحضار می رسانیم که شرکت صبا فروت به صورت تناژ محصولات خودرا عرضه می کند.لطفا در صورت درخواست نوع پسته و مشخصات کامل را اعلام فرمایند تا با شما تماس گرفته شود .ضمنا سپاسگزار خواهیم بود اگر شماره تلفن جهت تماس ارسال گردد.با سپاس

  1. پسته رفسنجان یکی از شناخته شده ترین و خوشمزه ترین پسته هاست. پسته خندان رفسنجان به راحتی شکسته می شود و بسیار لذیذ می باشد.

  2. سلام، وقتتون بخیر نحوه ارسال پسته به سایر کشورها به چه صورت می باشد و آیا مشتری می تواند به صورت تنی این محصول را سفارش دهد؟ به چه صورت متوجه کیفیت محصول شویم و به محصول اعتماد کنیم با توجه به اینکه فروش غیر حضوری و آنلاین است؟

    • سلام خانم یوسفی
      وقت بخیر
      سفارش به صورت عمده داریم همچنین ارسال نمونه برای جلب اعتماد شما نیز صورت می گیرد.

  3. سلام قیمت این محصولات چقدر هست؟
    و ارسال محصولات؟
    با تشکر از عوامل تولید کننده

    • سلام اسماعیل عزیز
      وقت بخیر
      جهت دریافت لیست قیمت محصولات و نحوه ارسال تماس بگیرید.

  4. سلام.تشکر میکنم از برند صبا فروت بابت ارائه این محصول شگفت انگیز و ایرانی پسند.کرمان یکی از استان های کم آب ما هست و خب شاید این سوال برای خیلیا پیش بیاد که چرا این محصول شگفت انگیز باید در چنین جا و آبوهوایی رشد کنه که باید بگم پسته آب بسیار کمی میخواد و آبو هوای کرمان فوق العاده مناسب برای بستر رشد بهتر هست.پس به نظرم خرید از شما و این برند هم از نظره قیمتی و هم از نظره کیفیت بهتر کار خیلی خیلی مناسب تر از بازار های اینروزه هست.خواستم فقط بپرسم که کدوم یک از انواع پسته ها،مغز های درشت تری دارند؟
    ممنون میشم پاسخ بدید.تشکر

    • سلام محمد عزیز
      وقت بخیر
      برای راهنمایی در مورد درشتی انواع مغز پسته تماس بگیرید. ممنون از دیدگاه شما

  5. سلام وقت بخیر
    مرسی از پسته مرغوبتون،دوستان هرچقدر که هزینه کنید واقعا محصول خوب به دستتون میرسه
    پسته رفسنجان یه محصول جهانیه=)))
    خسته نباشید میگم به تیم خوبتون

  6. سلام وقتتون بخیر بیشتر از کدوم نوع پسته صادر میشه؟ برای کشورهای عربی هم صادر میشه؟ امکان خرید به صورت تن وجود داره ؟

    • سلام خانم لیراوی
      وقت شما بخیر
      صادرات به کشور های عربی داریم. امکان خرید به صورت فله نیز می باشد.

  7. سلام
    پسته یکی از بهترین منابع پروتئین است،دارای مقدار زیاد فیبر،به هضم غذا کمک می کند،پتاسیم ۱ عدد پسته برابرا است با ۱ عدد پرتغال، مقدار پتاسیم۲عدد پسته برابر است با ۱ عدد موز، ضربان قلب را تنظیم میکند، برای کاهش فشار خون بسیار مفید است.

  8. ممنون از توضیحات تون مفید بود. یه مشکلی که توی پسته فروشیای اینترنتی هست اینه که اون چی که توی عکس هست و توضیحاتی که براش مینویسن معمولا با اون چه که میفرستین مطابقت نداره. مثلا میزان دهن بسته بودن شون. یا ریز و درشتیش. چون واقعا ستمه که توی این گرونی پسته بخری بعدش داستان پیش بیاد.
    اگه قیمت ها رو هم مینوشتین خیلی خوب میشد حداقل میتونستیم با قیمت های بیرون مقایسه کنیم

    • سلام سعید عزیز
      وقت بخیر
      جهت دریافت لیست قیمت محصولات تماس بگیرید.

  9. پسته رفسنجان معروفه. بخاطر خندان بودن و طعم خوشمزه ای که دارند فقط باید فراوان خرید و از خوردن ان لذت برد.

  10. همه می‌دانیم که در نقاط مختلف ایران کاشت پسته صورت می‌گیرد وحدود ۷۰ نوع پسته در ایران کشت می‌شود که مرغوبترین
    آن مورد توجه خاص وعام قرار گرفته همان پسته رفسنجان است که خود نیز انواع مختلفی دارد که معروفترین آن پسته کله قوچی است رفسنجان بهترین مرکز بسته جهان است

  11. همه می‌دانیم که در نقاط مختلف ایران کاشت پسته صورت می‌گیرد وحدود ۷۰ نوع پسته در ایران کشت می‌شود که مرغوبترین
    آن مورد توجه خاص وعام قرار گرفته همان پسته رفسنجان است که خود نیز انواع مختلفی دارد که معروفترین آن پسته کله قوچی است رفسنجان بهترین مرکز بسته جهان است پسته به صورت خام وبو داده
    مصرف می شود

  12. مگه عید دیدنی بدون پسته هم میشه؟ هر چند عید دیگه تموم شده ولی پسته تو هر زمانی می‌چسبه.

  13. پسته درجه یک رو باید از رفسنجان تهیه کرد نمیدونستم
    پس شهر های دیگه که پسته دارند چی ؟

  14. پسته یکی از میوه های دلخواه منی . هم به صحت و همچنین به تقویت مغز خیلی کمک میکنه . اما استفاده بیشتر آن باعث سرگیجی و سردردی میشه پس لازمه به قدر لازم استفاده شود . چی خوب که میشه آنرا از به صورت آنلاین هم خریداری نمود ممنون از محصول تان .میشه لطف کنین قیمت انواع پسته ها رو بگین ؟

    • سلام محمد جواد عزیز
      وقت بخیر
      جهت دریافت لیست قیمت محصولات تماس بگیرید.

  15. سلام وقت بخیر شما از کدوم شهر هستید و اینکه خودتون تولید کننده اید ؟ من برای شهر کرمانشاه چند تن میخواستم از مشهد خرید کنم اما چون شروع کارم هست خیلی آشنایی ندارم میخواستم ازتون کمک بگیرم پسته احمد آقایی میخواستم ولی با کیفیت چون قبلا از کسانی دیگه خرید کردیم نصف بار رو محصول ریز و کاملا بی کیفیت تحویل دادن میخواستم بپرسم امکان خرید به صورت حضوری هست و یا اینکه فقط ارسال می‌کنید و به شهرستان نمایندگی میدید به صورتی که فقط من واستون پخش کنم لطفا سوالم رو جواب بدید چون برای شروع عجله دارم اگر محصولات خشکبار دیگه ای هم دارید بفرمایید
    یه سوال دیگه هم داشتم اینکه پسته شور و زعفرانی بسته بندی شده هم دارید یا خیر؟

    • سلام خانم اساسه
      وقت بخیر
      برای دریافت توضیحات تکمیلی فرم موجود در سایت را کامل کنید

  16. سلام و درود
    واقعاً ممنونم از سازنده‌ی این صفحه و همچنین این سایت

    من قبلاً از سایت‌های دیگه چنین محصولی خریدم خداییش بد نبودن ولی وقتی از سایت شما هم خرید کردم فهمیدم بهتر از اون هم هست واس من کیفیت خیلی مهم تره تا قیمت که این پسته‌هایی که دارید از کیفیت خوبی برخوردار‌اند واقعاً باید بهتون احسنت گفت من تا جایی که بشه سعی می‌کنم سایت شما را به دوستام و اشنا‌هایی که دارم معرفی کنم چون واقعاً ازتون راضی‌ام

  17. محتواتون بسیار عالی بود! اگرچه پسته امروزه خیلی گران شده و همه خانواده ها نمیتونن بخرن. ولی خب بی شک با استفاده از سایت شما خیال افراد راحته که محصولی درجه یک رو دریافت می کنند. از نظر میتونستین توی این مقاله به دلایلی که باعث گرانی پسته شده، یا مثلا به اصلی ترین فواید پسته به صورت تیتر های جدا جدا اشاره کنین. در کل محتوای خیلی خوبی بود. تشکر از شما و سایت خوبتون

  18. سلام و خسته نباشید پسته های رفسنجان خیلی کیفیت خوبی داره بسیار سپاسگزارم از این سایت خوب و مدیریت عالیتون

  19. سلام و درود
    چه خوب که انواع پسته یکجا جمع شده و انتخاب راحت میشه کرد میخواستم بدونم اگه بخوایم خرید انجام بدیم پرداخت به چه صورته؟؟
    پرداخت درب منزل هم هست؟؟؟
    و اینکه ارسال به چه صورت هست ک پسته مرغوب و تروتازه تحویل داده بشه؟!
    ممنون

    • سلام حلیمه عزیز
      برای نحوه سفارش لطفا با شماره موجود در سایت تماس بگیرید و یا فرم داخل سایت را پر کنید.

  20. قطعا همه پسته رو دوست دارند مخصوصا پسته درجه یک رفسنجان هم که مرکز تولید و پخش پسته هست و نه تنها ایران بلکه به کشورهایه دیگه هم صادر میکنه درکل پسته کله قوچی و خندان و اکبری پسته خیلی خوب و خوشمزه ای هستن برایه کم خونی هم خیلی خوبه و از توضیحات خوبتونم هم ممنون

  21. با سلام و درود خدمت عوامل و زحمتکشان سایت صبا فروید که این شرایط را مهیا کردند که هر ایرانی بتواند در هر کجای ایران هست به راحتی و بدون واسطه بتواند از محصولات شما استفاده کند و سفارش بدهد همآن‌طور که همه می‌دانند بهترین پسته ایران پسته رفسنجان است و در تمام دنیا صادر دارد صادرات آن به تمام دنیا باعث شده که ایرانی‌ها حرفی در صادرات پسته در دنیا داشته باشند و پسته ایران در دنیا مخصوصا پسته رفسنجان یکه تازی کند ولی اینکه قیمت بالای آن باعث شده که مشکلاتی در داخل ایران برای خریداران به وجود بیاید و خیلی از ایرانی ها از خوردن پسته رفسنجان و جنس مرغوب آن محروم باشند امیدوارم روزی برسد که ایرانی‌ها هم بدون در دغدغه فکری و مشکل مالی بتوانند از محصولاتی که برای کشور عزیزمان هست و در خود ایران تولید میشود و در دنیا بهترین هست استفاده کند و از فواید و خوص این نعمت خدا بهره ببرندبنده چند سوال داشتم در مورد پسته و محصولاتتون ابتدا این که شما پسته شور هم دارید؟و اینکه شما مغز پسته به خارج از ایران و اروپا نیز صادر می‌کنید؟ به تمام نقاط ایران ارسال دارید؟ و حداقل مقداری که شما می توانید ارسال کنید چقدر است ممنون می شوم به سوالاتم جواب دهید و ممنون می شوم که من رو به قسمت فروشتون انتقال دهید و بتوانم با آنها هماهنگ کنم با تشکر از سایت خوب شما درود

    • سلام طاهر عزیز
      لطفا با شماره داخل سایت تماس بگیرید تا مشاوران ما بتوانند شمارا راهنمایی کنند.

  22. فروش شما به صورت تناژ هست واقعا راهی وجود نداره برای کسایی که مقدارکم برای مصرف شخصی پسته می‌خواهد تهیه کنند بتوانند با قیمت مناسب پسته خریداری کند؟

    • سلام سهیلا عزیز
      لطفا تماس بگیرید تا مشاوران فروش ما شمارا راهنمایی کنند.

    • سلام سهیلا عزیز
      برای اینکه بتوانیم شمارا راهنمایی کنیم لطفا تماس بگیرید.

  23. سلام عصرتون بخیر

    نگم که هرچه ازپسته مجموعه صبا فروت بگم
    کمه بهترین و با کیفیترین پسته رو داره من عید ها همیشه از پسته اکبری شون استفاده می کنم وبسیاررراضیم ممنونم از محصول خوبتون وب دوستان توصیه می کنم که حتما ازاین محصول خوب وباکیفیت مصرف کنید

  24. سلام و وقت بخیر، پسته رفسنجان معروف،برند و خوشمزه است و طرفداران زیادی داره ،مورد علاقه بچه هاست و جز تنقلات خاص ما ایرانی هاست،ظاهر زیبا و طعم خوشمزه باعث شده کسی نتونه ازش بگذره،ولی خوب امروزه با این قیمتش، خیلی نمی تونیم ازش استفاده کنیم،امیدوارم قیمتش اصلاح بشه

    • سلام نیره عزیز
      مجموعه ما تلاش بسیاری جهت حذف واسطه ها کرده به همین دلیل تا حدود زیادی کاهش قیمت داشته.

  25. با سلام
    پسته یکی از اصیل ترین محصولات ایران هست و یکی از شاخص های شناسایی ایران به حساب میاد . بهترین و مرغوب ترین نوع پسته هم در ایران عزیز ما تولید میشه . خدارو شکر بابت این همه نعمت که به این سرزمین ارزانی داشته .

  26. سلام وقت بخیر طاعات وعبادات قبول
    پسته رفسنجان شهرت جهانی دارد
    وخیلی خوشمزه هست و
    انسان از خوردن این پسته مفید دار لذت می بره

    • با سلام
      لطفا فرم مشاوره را در سایت تکمیل بفرمایید، کارشناسان ما در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

  27. من از نزدیک شاهد تلاش کشاورزان پسته دار بودم واقعا تلاش بسیاری انجام میدن تا پسته برداشت میشه

  28. با سلام و وقت بخیر. مغز پسته به علت داشتن آهن خون ساز است و آنهایی که مبتلا به کم خونی هستند باید حتما روزانه مقداری پسته بخورند. خوردن پسته نیروی جنسی را تقویت می کند. مغز و ذهن را تقویت می کند. پسته معده را تقویت می کند. برای تسکین سرفه مفید است.
    برای آرامش قلب و آرام کردن اعصاب مفید است.
    برای باز کردن مجاری کبد مصرف پسته توصیه می شود.

  29. سلام . عرض خسته نباشید خدمت کارگران زحت کش پسته رفسنجان واقعا کار پر زحمتی میباشد امیدوارم روزی پر رونقی داشته باشید.

  30. سلام برکت به این کاسب کارتون
    برای نگه داری و تهیه پسته به صورت عمده چه شرایط و نکاتی لازم هست

  31. پسته رفسنجان زبانزد هست کیفیت و مرغوبیت که داره تو پسته های دیگه نمیشه پیدا کرد

  32. سلام وقت بخیر
    قطعاََ اسم پسته رفسنجان را هنگام خرید پسته شنیده‌اید. پسته‌ای با کیفیت و محبوب که سوغاتی با ارزش شهرستان رفسنجان است. خرید عمده تاجران پسته از این شهر انجام می‌شود که امروزه با اینترنتی‌شدن اکثر خریدها شما می‌توانید قیمت روز پسته رفسنجان را به راحتی در همین سایت معتبر که توسط فعالان پسته اداره می‌شود، مشاهده کنید. اگر می‌خواهید در وقت خود صرفه‌جویی کنید پسته و همچنین مغز با کیفیت آن را بدون واسطه از این سایت‌های آنلاین بخرید که برای شما به هر نقطه از کشور که باشید ارسال می‌شود.

  33. به به بالاخره بعد از کشتن توی سایت های مختلف تونستم سایتی رو پیدا کنم که پسته ی رفسنجان میفروشه. از اونجایی که من بشدت تعریف این پسته رو از شهر رفسنجان شنیده بودم به همین دلیل دنبالش بودم تا بتونم خریداری کنم. قبلا از پسته های شهرهای دیگه مخصوصا سیرجان خورده بودم ولی خب میگن هیچی مثل پسته ی رفسنجان نیست. خب حالا میتونم بپرسم رفسنجان چند نوع پسته داره؟ دقیقا هر کدوم چه ویژگی‌هایی دارن؟ خیلی دوست دارم بدونم.

  34. ممنونم از شرکت صبا و محصولات با کیفیت تون آیا بسته خام هم دارید؟

  35. سلام پسته کله قوچی قیمتش با بقیه نوع پسته هاتون متفاوته یا همه یکین تو قیمت؟ممنونم ازتون

  36. سلام و خسته نباشید، پسته رفسنجان همییشه طرفداران خودش رو داره و علیرغم بالارفتن قیمت ما شاهد بهترشدن کیفیت این محصول و نوع بسته بندی و مشتری مداری فروشندگان این محصول هستیم چراکه باشرایط فروش غیرحضوری امکان خرید راحت و بی دردسر رو برای ما مصرف کنندگان فراهم کردین. باید بگم قیمت این محصول چیزی از فروش و ارزش اون کم نمیکنه و همچنان پرفروش و پرمصرف هستش بدلیل مواد مغذی که داره

  37. سلام وقت بخیر
    برای سفارش عمده پسته رفسنجان تخفیف هم میدین؟ ممنون

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما