مراکز فروش پسته صادراتی رفسنجان

پسته صادراتی رفسنجان نمونه ای از مرغوب ترین و عالی ترین پسته های  تولید شده در کشور ایران می باشد که علاوه بر فروش در بازارهای داخلی به کشورهای مختلف خارجی نیز صادر می گردد.

در کشور ما انواع پسته رفسنجان توسط بهترین مراکز فروش عرضه می شود.

مرکز پخش پسته رفسنجان درجه یک این محصول را در بسته‌بندی‌های بهداشتی و بسیار شیک و صادراتی، در وزن‌های مختلف و البته به صورت فله‌ای و کیلویی، ارائه می‌نماید.

برای تهیه بهترین و مرغوبترین پسته  صادراتی رفسنجان کافی است با شماره سایت تماس و با واحد فروش هماهنگی نمایید.

انس های مختلف پسته صادراتی رفسنجان به صورت عمده وبسته بندی به خارج ازکشور صادرو ارز به سزایی وارد کشور می گردد.

درحال حاضر پسته صادراتی رفسنجان از بازار فروش بسیار مناسبی برخوردارواین محصول در بازارهای هدف خودتوانسته است رضایت مشتریان را جلب نماید.

 

مراکز فروش پسته صادراتی رفسنجان

 

انواع پسته صادراتی رفسنجان

پسته از مهمترین و مقوی ترین مغزیجات و همچنین اساسی ترین آجیل های ایرانی محسوب می شوند. این محصول به صورت درختی در اغلب مناطق کشور ایران به خصوص استان کرمان و شهرستان های آن مانند رفسنجان و زرند و سیرجان  کشت و تولید می شود.

پسته رفسنجان از مرغوب ترین و معروف ترین نمونه های این محصول در کشور ایران و حتی کشورهای خارجی به شمار می رود. به همین علت سالیانه بخش عمده ای از این محصول به کشورهای دیگر  صادر  می شود.

این نوع محصول با توجه به نوع نژاد درخت پسته،رنگ بندی، شکل ظاهری، ابعاد و اندازه و غیره دارای  مدل های مختلفی می باشد. از این رو تمام نمونه‌های آن توسط مراکز پخش پسته رفسنجان درجه یک و صادراتی به بازارهای خارجی عرضه می‌شود.

تولید کنندگان پسته رفسنجان صادراتی ، پسته کله قوچی و …محصولات خود را برای بازارهای مختلف صادراتی بسته به میزان و مقداری که خریداران سفارش میدهند و اینکه با چه بسته بندی به دست شان برسد و چه کیفیتی داشته باشد ارائه می نمایند.

 

انواع پسته صادراتی رفسنجان عبارت است از:

  • پسته صادراتی کله قوچی: دارای کیفیت بسیار زیاد و طعمی بی نظیر و عالی می باشد.
  • پسته صادراتی فندقی: قیمت مناسب و ارزان از جمله مهمترین ویژگی های آن و صادرات به کشورهای دیگر است.
  • پسته  صادراتی  احمد آقایی: از محبوب ترین و زیباترین نمونه های این محصول به شمار می رود.
  • پسته صادراتی اکبری: از جمله پسته های بسیار درشت و بزرگ موجود در بازار می باشد که به علت لوکس و شیک بودن از قیمت بالایی نیز برخوردار است.

 

انواع پسته صادراتی رفسنجان

 

خرید مستقیم پسته صادراتی رفسنجان

در سال های اخیر خرید پسته صادراتی رفسنجان در بازار فروش از رونق بسیار زیادی برخوردار شده است. همانطور که می دانید پسته رفسنجان نمونه ای از مرغوب ترین آجیل ها و مغزیجات ایرانی می باشد،

شهرستان رفسنجان مهد تولید پسته اعلا می باشد و مرغوب ترین نوع پسته در رفسنجان کشت می شود. بر اساس نیاز و سلیقه کشور های مختلف مراکز خرید پسته درجه یک و صادراتی رفسنجان بین دیگر پسته ها محبوبیت بیشتری دارد.

روش خرید مستقیم از رایج ترین و عالی ترین روش های تهیه این محصول می باشد. از جمله تاثیرات این نوع خرید، کاهش قیمت نهایی محصول مورد نظر است.

در خرید مستقیم تمام هزینه های اضافی به طور کامل حذف می شود. در واقع علت اصلی این امر، عدم وجود واسطه ها در زمان خرید و فروش این محصول بین تولید کننده یا فروشنده و خریدار است. به همین علت بسیاری از افراد به منظور خرید انواع پسته رفسنجان از این نوع روش خرید استفاده می کنند.

 

خرید مستقیم پسته صادراتی رفسنجان

11

  1. سلام وقت بخیر ایا امکان ارسال نمونه رایگان هم دارین یا خیر و اگر بخوایم بصورت عمده خریداری کنیم شرطی هم کار میکنید؟ ممنون از شما

    • سلام خانم گودرزی فرد
      وقت بخیر
      ارسال نمونه داریم برای سفارش عمده تماس بگیرید.

  2. سلام وقت بخیر خسته نباشید بخاطر سایت خوبتون و مطالب مفیدتون
    پسته رو در غذا و همونجوری زیاد مصرف میکنم و شما محصولتون خود پسته هست و یا مغز پسته؟
    میدونیم تو این چندسال پسته خیلی گرون شده و تهیه کردنش برای همه سخته و دوس دارم شرایطی بوجود بیارین که همه بتونن تهیه کنن و ازش استفاده کنن
    شما فروشتون به چه صورت هست و آیا نمایندگی فروش در سایر شهرستان ها دارین و نمایندگی میدین یا نه؟
    منتظر جوابتون هستم
    خیلی ممنون

  3. پسته یکی از مقوی ترین محصولاتی هستش که واقعا از خواص بی نظیری برخورداره. ولی خب متسفانه به دلیل قیمت بالایی که داره، امروزه همه نمیتونن ازش استفاده کنن. به طوری که فقط برای عید نوروز خریداری میشه. دفعات قبلی بنده این محصول رو از مغازه ها خریداری میکردم که خب بعضی از پسته ها خراب بودن. اکنون که محتوای خوب سایت شما رو دیدم ترغیب به خرید از ساییتون شدم. فقط اینکه بفرمایین تخفیف نداره محصولاتتون، البته برای خرید های عمده ای و فله ای منظورم هست. با تشکر

    • سلام و سپاس از لطف و محبت شما دوست و مشتری عزیز .شما درخواست خودتان را ارسال فرمایید قیمت ما با کمترین سود محاسبه می شود.

  4. سلام وقت بخیر. بسیار عالی که این محصول رودر بسته‌بندی‌های بهداشتی و بسیار شیک و صادراتی، در وزن‌های مختلف و به صورت فله‌ای و کیلویی، ارائه میدید
    سپاس

  5. سلام وعرض ادب
    ممنون از محصول خوبتون
    پسته رفسنجان از معروف ترین وخوشمزه ترین پسته های ایران میباشد وهمیشه زبان زد بوده است.
    خدا قوت

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما