فروش عمده پسته اکبری درجه یک

پسته  درختی است که از دیرباز در نقاط مختلف کشور به دلیل شرایط آب و هوایی مساعد رشد کرده است و درخت آن تا ۳۰۰ سال میتواند عمر کند.

قیمت خرید هر نوع پسته متناسب با منطقه ای که کشت می شود متغیر است و کیفیت های مختلفی از پسته ها بدست می آید.

پسته اکبری ویژگی های منحصر به فرد خود را دارد و دارای ارزش اقتصادی بالایی است.پسته اکبری در بیشتر نقاط کشور کاشت و برداشت می شود.

شرکت بازرگانی  صبا فروت انواع پسته اکبری درجه یک را با بالا ترین کیفیت در اختیار شما قرارمی دهد.

مشتریان و متقاضیان خرید پسته از اقصی نقاط مختلف کشور می توانند درخواست خود را در سایت ثبت نمایند تا مشاورین شرکت در اسرع وقت با آنها تماس و راهنمایی نمایند.

فروش عمده پسته اکبری درجه یک از طریق این سایت صورت می پذیرد. برای تهیه این مدل از پسته می توانید با ما ارتباط برقرار کنید.

 

بهترین و مرغوب ترین  پسته جهان

در میان چهار پسته خندان  اکبری ،احمد اقایی ،فندقی ،کله قوچی می توان پسته اکبری را به عنوان بهترین و مرغوب ترین پسته جهان شناخت.

پسته اکبری ازنظر ظاهری بسیار کشیده و اندازه ای نسبتا بزرگ دارد؛ به همین خاطر فوق العاده لوکس و درجه یک می باشد. بیشتر صادرات آن به سمت کشورهای عربی است و برای آجیل و تزئین غذاهای خاص مورد استفاده قرار می گیرد.

میزان خندان بودن آن فوق العاده بالاست و رنگ رویی مغز زرد روشن می باشد و پوسته ای با رنگ استخوانی تیره دارد.

 

 

 

فروش عمده پسته اکبری درجه یک

بهبود هضم با مصرف پسته اکبری

پسته خواص دارویی زیادی دارد و برای معده و روده و پاکسازی هر دو و همچنین تنظیم و بهبود سیستم گوارش مورد استفاده قرار می گیرد.بهبود هضم با مصرف پسته اکبری انجام می پذیرد.مصرف کنندگان می توانند بعد از غذا این محصول را مصرف کنند.

پسته علاوه بر هضم غذا برای افرادی که کم خونی دارند و یا از فقر آهن رنج می برند بهترین فایده را دارد. پسته اکبری به خاطر کیفیت و مرغوبیت عالی که دارد از جمله اقلام صادراتی می باشد.

ایران به خاطر داشتن آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز تولید کننده بهترین پسته می باشد و تقریبا پسته ی ایرانی زبانزد است.هر ساله از صادرات این محصول به کشورهای دیگر ارز زیادی وارد کشور می شود.

 

 

فروش پسته اکبری درجه یم

 

بازار فروش پسته اکبری درجه یک

این محصول انرژی زیادی برای بدن ایجاد می کند و در واقع طبعی گرم دارد و برای کسانی که دچار لغزش بدن هستند و یا دچار ضعف اعصاب و سیستم ایمنی بدن می باشند خوردن این محصول توصیه می شود.

بهتر است پسته به صورت خام مصرف شود و اما اگر به این محصول طعم دهنده هم افزوده شده مشکلی  ایجاد نمی کند. پسته اکبری نسبت به نمونه های دیگر قیمت بیشتری دارد.

قابل ذکر است تفاوت پسته اکبری با پسته هایی همچون پسته احمدآقایی زیاد نمی باشد و جوانه و درختانشان شبیه به هم است اما محبوبیت پسته اکبری باعث شده قیمت و خرید انواع پسته اکبری  درجه یک وممتاز و اعلا بالاتر و تقاضا بیشتر باشد.

 

 

فروش پسته اکبری درجه یم

عرضه کننده پسته اکبری درجه یک

محصول عمده بازار را پسته اکبری پوشش می دهد که در رفسنجان کشت شده و دارای شکل بادامی و کشیده می باشد. مشتریان می توانند برای خرید پسته اکبری درجه یک با قیمت عمده درخواست خود را ثبت کنند تا در کمترین زمان به دستشان برسد.

به دلیل پر تقاضا بودن و با کیفیت بودن این محصول قیمت عمده پسته اکبری درجه یک مقرون به صرفه است .پسته اکبری در تمام دنیا جزو پسته های لوکس دسته بندی میشود و به دلیل راحت پوست شدن آن حس خوبی را به شخص میدهد.

عرضه کننده پسته اکبری درجه یک  به صورت عمده و یا جزئی محصولات خود را به مشتریان ارائه می دهد.خریداران فله ای اغلب مغازه داران و فروشگاه های سطح شهرها می باشند که این محصول را با قیمت پایین می خرند و با قیمت گران تر می فروشند.

علاوه بر این خریداران عمده ای شرکت های بازرگانی هستند که این محصول را به کشورهای دیگر صادر می کنند.

 

 

عرضه کننده پسته اکبری درجه یک

32

  1. سلام پسته خیلی خوب و می تونم بگم از بقیه پسته ها خوش طعم تر هست فقط امسال قیمتش خیلی گرون شده ولی البته برای این محصول شرایط آب و هوایی و زحمت زیادی باید کشید که انصافا نمی شه از حق گذشت امیدوارم توی کارتون موفق باشید

  2. سلام خسته نباشید. تولید و نگهداری و فروش پسته کار واقعا زمان بر و هزینه بری هست و شما خیلی تلاش میکنید تا پسته ی سالم و تازه و البته خوشمزه به دست مشتری برسونید. امیدوارم که موفق باشید همیشه. قیمت محصولتون رو هم لطفا تو سایت بذارین. ممنون

  3. سلام وقت بخیر
    پسته اکبری بهترین نوع پسته هستش..به خاطر کیفیت بالایی که داره. جزو بیشتر محصولات صادراتی کشور به حساب میاد. من از این سایت این محصول رو خرید کردم. خیلی مرغوب هستش. و طعم خیلی خوبی داره. ممنون از محصولاتتون..موفق باشید

  4. سلام پسته یکی از میوه های خشکی است من ازش استفاده مینمایم خیلی دوسش دارم اونم پسته اکبری باشه خیلی خوش مزه است فقط امسال یکم قیمتش بالا رفته

  5. سلام و خسته نباشید
    پسته اکبری میشه گفت بهترین نوع پسته برای پذیرایی و صادرات هستش همونطور ک این سایت هم گفته
    من خرید هم داشتم از اینجا و یه جوری شده که خرید پسته از جاهای دیگه رو کنسل کردم از بس قیمت و کیفتیشون بالاس

  6. خسته نباشید .
    والا از بس الان تنوع محصولات و …بالا رفته که آدم نمیدونه چه نوعی رو خریداری کنه

  7. کیفیت پسته های شما هم خیلی بالا هست هم خیلی خوشمزه تر هستن هم قیمتتون نسبت به این کیفیت بالای پسته ای ک توزیع می کنید واقعا منصفانه هست ممنونم ازتون که مردم رو از لحاظ قیمت تو فشار نمیزارید

  8. سلام خسته نباشید. یکی از مهمترین ،لذیذترین ،مقوی ترین ،خون سازترین تنقلات ،پسته است. وقتی وارد اجیل فروشی میشی اولین چیزی که بهت لبخند میزنه ،همین پسته های خندان هست. پسته اکبری هم که دیگه معروفه و همه میشناسند که چه کیفیتی داره.پسته یکی از خون سازترین محصولات هست. یعنی اگر به کسی که کمخونی دارد بخواهید پیشنهاد بدید ،پسته رو پیشنهاد بدید چون پسته حقیقتا خونساز هست.

  9. سلام خواستم تشکر کنم مشتریان من واقعا از پسته ها راضی بودن سپاس از شما.

  10. سلام
    مجموعه صبا فروت با ارائه پسته با کیفیت عالی ودسترسی راحت(انلاین)قابلیت رقابت با شرکت‌های بزرگ تولید پسته را خواهد داشت

  11. سلام با تشکر از سایت خوبتون می خواستم قیمت پسته اکبری بدونم و این که چطور میتونم سفارش بدم؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.

  12. دوستان من از مجموعه صبا فروت پسته تهیه کردم خیلی خوش طعم و تازه اس..ممنون از مجموعه درجه یکتون

  13. سلام وقت بخیر. پسته اکبری ممتاز رو با بالا ترین کیفیت قطعا فقط این سایت داره سپاس از سایت خوبتون

  14. باسلام خدمت شما ببخشید پسته کیلویی چنده؟بوداده و خام هردو موجود هست؟پسته خندان هست دربسته نیستن؟مغز آن پلاسیده یا کپک زده نیست؟

  15. با سلام و وقت بخیر. این آجیل یک منبع غنی از اسید آمینه می باشد، که مانع از تشدید عروق و تشکیل لخته های خون می شود. مرسی

  16. با سلام خدمت مجموعه صبا فروت .پسته اکبری همیشه معروف و درجه یک بوده و سر زبون ها هستش .پسته از دیرباز در بین تنقلات ایرانی جایگاه مهمی دلشته و مخصوصا در ایام نوروز خیلی مورد استفاده توسط مهمانان می باشد که نشاندهنده جایگاه پسته می باشد .

  17. پسته اکبری یکی از بهترین انواع پسته می باشد که دارای طعم خاصی هست. محصولات ارائه شده توسط مجموعه صبا فروت از کیفیت عالی و در عین حال قیمت مناسبی برخوردار بوده و از خرید خود رضایت کامل داریم.

  18. باعرض سلام وخسته نباشید من ازسایت خوب شما پسته خریداری کردم بسیار خوب وباکیفیت بود وقیمت بسیار منصفانه ای هم داشت خیلی متشکرم ازسایت خوبتون که آنقدر تلاش میکند تا محصول خوب تولید کنید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید.

  19. با سلام ودرود برشما چند تا سوال ازسایت خوب شما داشتم ایا امکان خرید این محصول هست وقیمت این محصول چقدر هست وایا امکان ارسال این محصول به تمام نقاط کشور امکان پذیر می باشد ممنون میشم پاسخ سوالات مرا بدهید انشاالاه موفق باشید.

  20. سلام خیلی متشکرم ازسایت خوبتون بابت توضیحات خوبی که درمورد این محصول ارائه دادید وایا حساب کاربری واتس اپ یا اینستاگرام دارید انشاالاه که موفق باشید وپیشنهاد میکنم خریداری کنید و خیلی متشکرم ازشما که زحمت میکشد باتشکر ازسایت خوبتون.

  21. سلام پسته حاوی مقدار زیادی مس است که در جذب آهن بیشتر از مواد غذایی به بدن کمک می کند. و این می تواند شانس مبارزه با بیماری هایی مانند کم خونی را افزایش دهد . زیرا تعداد هموگلوبین ها را زیاد میکند و باعث افزایش جریان خون می شود.

  22. پسته یک منبع غنی از ویتامین ای است که آنتی اکسیدان در چربی می باشد . این آجیل در حفظ پوست سالم نقش اساسی دارد . همچنین می تواند از پوست در مقابل آسیب های خورشید محافظت کند و احتمال ابتلا به سرطان پوست را کاهش می دهد.

  23. سلام پسته، به دلیل منبع غنی ویتامین b6 ،می تواند سیستم ایمنی بدن را بهبود بخشد . آنها باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند و در جلوگیری از انواع عفونت ها و سرطان ها موثرند.ممنون ازسایت خوبتون بابت این محصول

  24. سلام طاعات و عبادات شما قبول درگاه حق
    پسته اکبری بهترین مدل پسته هست و مجموعه صبا فروت هم بهترین رونسبت به سایرین برای ما ارسال کرد
    هم کیفیت خوبی داشت هم خوشمزه بود هم اینکه هیچکدوم بسته نبود
    خسته نباشید و ممنون

  25. چه جالب من نمیدونستم مصرف پسته به هضم غذا کمک میکنه ممنون از اطلاعات جدیدی که بهمون دادین

  26. سلام عزیزم لطفا قیمت پسته اکبری رو بفرمایید و مراحل ثبت سفارش هم در سایت قرار بدین

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما