نمایندگی خرید پسته احمد آقایی صادراتی

پسته ایران را همه جهان می شناسند! بر اساس آمارها، فقط در سال 1400  از ایران حدود 135 هزار تن پسته به 75 کشور دنیا صادر شده است.

پسته صادراتی ایران در کنار محصولات ایالات متحده آمریکا و چند کشور دیگر، یکه تاز بازار جهانی تجارت پسته محسوب می شود.

پسته به عنوان ماده ای با ارزش از گذشته های دور تا کنون در زندگی ما نقش پر رنگی را ایفا کرده است.به مرور زمان مردم با خواص زیاد آن آشنا شدند و انواع مختلفی از گونه های پسته روانه بازار شده اند.

نمایندگی خرید پسته احمد آقایی صادراتی این نوع از محصولات خود را با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهد.

 

نمایندگی خرید پسته احمد آقایی صادراتی

پروتئین و کلسیم موجود در پسته

پروتئین و کلسیم موجود در پسته پسته دارای خواص بی نظیری است. وجود مواد‌معدنی مانند پروتئین و کلسیم که برای بدن مفید است.علاوه بر این دو ماده با ارزش دارای مواد معدنی مفیدی است که در قسمت زیر به صورت خلاصه به آن ها اشاره می شود:

  • دارای ویتامین های زیادی است که برای رشد و نمو لازم است که مصرف آن برای کودکان و خانم های باردار جهت رشد جنین توصیه می شود.
  • حاوی املاح و مواد معدنی مفیدی می باشد که مصرف آن ضروری است.
  • دارای کربوهیدرات و هم چنین فیبر غذایی می باشد که در افرادی که مشکلات گوارشی دارند و از یبوست رنج می برند مصرف آن توصیه می شود.
  • آهن موجود در پسته برای بدن ضروری می باشد بنابراین مصرف آن را نباید نادیده گرفت.

بنابراین کلسیم پسته برای تقویت استخوان ها و رشد و نمو آن ها بسیار مفید است .مصرف پسته برای افرادی که کمبود کلسیم دارند خصوصا در افراد سالمند باید حتما استفاده شود.

شرکت پخش پسته احمد آقایی صادراتی

شرکت پخش پسته احمد آقایی صادراتی شرکت پخش پسته احمد آقایی صادراتی این نوع از محصولات خود را با ویژگی های بارز و قیمت ارزان در اختیار خریداران خود قرار می دهد.

افردی که مایل به مصرف پسته احمد آقایی هستند می توانند به دو شیوه آن را خریداری نمایند. خرید از طریق مراجعه مستقیم و بدون حضوری می باشد.
یا از طریق غیر مستقیم و هم چنین با مراجعه به وب سایت معتبر می توان به صورت بسته بندی و یا فله‌ای محصول را سفارش دهند.

امروزه پسته احمد اقایی به کشور های دیگر از جمله کشورهای  همسایه نیز صادر می گردند.
همین افزایش صادرات موجب تولید هر چه بیش تر شده است و باعث گردیده که عده زیادی بتوانند در این زمینه مشغول به کار شوند. برای خود درآمدی کسب کنند و بر روی میزان روند اقتصادی خود در جامعه تاثیر گذار باشند.

در هنگام صادرات نیز باید میزان نوسانات ارزی را در نظر گرفت تا بتوان سود بیش تری را به دست آورد.

1

  1. پسته احمد اقایی را از این شرکت به مقدار ۲۵ تن برای صادرات خرید کردم .کیفیت عالی و قیمت مناسب بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما