بازار فروش پسته تازه فله ای

پسته  و پسته ممتاز به عنوان یکی از اجزای مهم آجیل محسوب می شود که برای سلامتی و تقویت سیستم ایمنی بدن انسان مفید است.اصولا پسته در مناطق گرم جهان کاشت و برداشت می شود.

در ایران با توجه به شرایط آب و هوایی در مناطق گرم انواع پسته فله ای در درجه کیفیت های متفاوت تولید و به بازار داخلی و خارجی کشور عرضه می شود. بازار فروش پسته تازه فله ای از رونق اقتصادی خیلی خوبی برخوردار است .

با توجه به حذف هزینه بسته بندی خرید پسته تازه فله ای نسبت به نوع بسته‌بندی شده آن مناسب تر می باشد.

بازار فروش پسته تازه فله ای

آشنایی با انواع پسته موجود در ایران

آشنایی با انواع پسته موجود در ایران پسته و پسته کال  از خشکبار پرمصرف و مقوی برای تقویت حافظه ومصرف آن برای درمان خیلی از بیماری ها موثر است.

پسته مشتریان زیادی را در جهان به طرف خود جذب میکند، در کشور ما نیز انواع مختلف آن تولید می‌شود که در این مطلب به بعضی از آن ها اشاره می کنیم :

  1. “پسته اکبری “یک نوع از پسته تولید کشور خودمان می باشد که ظاهری کشیده و مغزی پر و ارغوانی رنگ دارد. که جزو بهترین و با کیفیت ترین پسته ها محسوب می شود.
  2. “پسته احمد آقایی” که ظاهری کشیده و اندازه آن نسبت به نوع اکبری کوچک تر است و درصد خندان بالایی هم دارد و پوسته استخوانی آن رنگ روشنی دارد.
  3. “پسته کله قوچی” که ظاهر آن شبیه به فندق می باشد. درصد خندان بودن طبیعی آن متوسط است، رنگ مغز آن خاکستری مانند و رنگ پوست استخوانی آن سفید تیره است.
  4. “پسته فندقی” هم نوعی ازآن آن است که ظاهری گرد و درصد خندان بودن آن بالا بوده و رنگ پوسته استخوانی آن کرم می باشد.

قیمت عمده پسته تازه فله ای

قیمت عمده پسته تازه فله ای قیمت پسته بستگی به نوع آن ، درجه کیفیت و خندان بودنش، نوع بسته‌بندی آن و همچنین روش خرید آن دارد. که در جاهای مختلف متفاوت می‌باشد.

خرید مستقیم و به طور عمده از مراکز اصلی تولید این محصول امکان پذیر است.  در این روش خرید دست افراد واسطه و دلال کوتاه می شود، و شما با قیمت مناسب تری می توانید انواع آن را خریداری کنید.

همچنین خرید انواع مختلف و با کیفیت پسته تازه فله‌ای به روش مجازی و از طریق سایت اینترنتی ما هم امکان پذیر است.

بعد از بررسی های لازم در این زمینه شما می‌توانید نوع مورد نیاز خود را سفارش و خرید بزنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن  در محل مورد نظر آن را تحویل بگیرید، خرید به این روش زمان و هزینه کمتری نیاز دارد.

تولید انبوه این محصول در انواع مختلف آن باعث صادرات آن به کشورهای مختلف میشود که در این زمینه باعث رشد و رونق اقتصادی کشور و همچنین ایجاد اشتغال برای افرادزیادی فراهم شده است.

6

  1. اگه محصولات خودتونم مثل عکس پسته هایی که گذاشتین باشه که واقعا حرف نداره این محصول ها
    دمتون گرم با این سایتتون

  2. یه سوال
    شما فقط پسته فروش دارین یا بقیه خشکبار هم میفروشین ؟
    اگه آره لطفا معرفی بفرمائید

  3. یه سوال
    مجموعه شما پسته شور هم فروش داره یا فقط از همین پسته ها که عکسشو گذاشتین دارین؟

  4. من که عاشق پسته و خشکبار و این جور چیزام
    با وجود این فک کنم از مشتری هاتون بشم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما