تهیه پسته ارگانیک درجه یک

غذای ارگانیک یا همان مواد غذایی طبیعی، به غذایی گفته می شود که بدون استفاده از کودهای شیمیایی یا انواع سموم کشاورزی تولید می شود. در واقع در تهیه  مواد غذایی ارگانیک در تمام مراحل کاشت تا برداشت، جمع آوری و بسته بندی از محصولات شیمیایی استفاده نمی گردد.

پسته از مواد غذایی مفید  و دارای ارزش فراوانی است .

در پسته ارگانیک با توجه به روش خاص تولید و بسته بندی که دارد، فواید و خواص پسته دوچندان شده است.

تهیه پسته ارگانیک درجه اول

تفاوت پسته ارگانیک با سایر پسته ها

تفاوت پسته ارگانیک با سایر پسته ها محصولات کشاورزی که منشا شیمیایی دارند و با روش سنتی تولید می شوند، بیماری هایی از جمله سرطان ایجاد می کنند، به همین دلیل بسیاری از مصرف کنندگان محصولات کشاورزی ترجیح می دهند از محصولات کشاورزی ارگانیک اسفاده کنند زیرا در تولید و نگهداری محصولات ارگانیک از هیچ کود و سم شیمیایی استفاده نمی گردد.

پسته یکی از پرخاصیت ترین و مغذی ترین مواد غذایی است که از جمله خواص آن می توان به بهبود سلامت قلب و پوست و مو اشاره کرد، علاوه بر موارد گفته شده پسته نقش مهمی در کنترل دیابت و کم خونی دارد.

پسته ارگانیک نسبت به سایر پسته ها عناصری چون کلسیم و آهن و فسفر زیادی دارند زیرا در خاکی رشد کرده اند که در ان از هیچ گونه سموم شیمیایی استفاده نشده است.

این ماده غذایی ارگانیک دارای رنگ طبیعی است زیرا در تولید ان هیچ اصلاح کننده های ژنتیک مصرف نشده است.

در تولید پسته های ارگانیک هیچ ماده ی نگه دارنده ای استفاده نمی شود به همین دلیل بافت پسته خیلی نرم و یا خیلی سفت نیست و نسبت به سایر پسته ها مزه ی بهتری دارد.

در نگهداری پسته های ارگانیک، از هیچ روش صنعتی استفاده نمی شود، به همین دلیل است که بسیاری از کشور ها از جمله کشورهای اروپایی به مصرف پسته های ارگانیک روی آورده اند و ایران یکی از بزرگترین صادر کننده های پسته های ارگانیک به سایر کشورهاست.

قیمت استثنایی پسته ارگانیک

قیمت استثنایی پسته ارگانیک سلامتی انسان بسیار مهم است و مصرف محصولات ارگانیک به حفظ سلامتی انسان کمک می کند.

قیمت پسته ارگانیک نسبت به سایر پسته ها ارزان تر و باکیفیتی عالی تر است و فروشگاه صبا فروت باکیفیت ترین پسته های ارگانیک از نقاط مختلف کشور را با قیمتی بسیار عالی عرضه می کند.

این مجموعه ضمن احترام به سلیقه مشتریان متعهد است در سریع ترین زمان ممکن محصولات خود را با بهترین و با کیفیت ترین بسته بندی در اختیار آنان قرار دهد. شما با تجربه یک بار خرید پسته ارگانیک از این فروشگاه، مشتری همیشگی این مجموعه خواهید شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما