خرید آسان پسته روکش دار

پسته یکی از اصلی ترین تنقلات در آجیل ایرانی می باشد می باشد، که به علت خواص بسیار آن، در بین افراد جامعه طرفداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. پسته در انواع مختلف وجود دارد.تولید کنندگان در  حوزه  پسته و خشکبار توانسته اند محصولات جدیدی را از ترکیب مغز پسته ترجیحا شور با مواد مختلف تولید کنند که به پسته روکش دار معروف است.شما عزیزان می توانید با مراجعه به سایت‌های معتبر و یا فروشگاه‌های مشهور اقدام به خرید آسان و راحت پسته روکش دار نمایید.

 

انواع پسته طعم دار صادراتی

انواع پسته طعم دار صادراتی

پسته دارای انواع مختلفی می باشد. پسته اکبری، پسته کله قوچی، پسته احمد آقایی، پسته اوحدی،پسته خنجری و…. پسته دارای مواد معدنی، انواع ویتامین ها، فسفر، کلسیم، پتاسیم، آهن، فیبر، آنتی اکسیدان، منیزیم، مس، زینک و غیره می باشد.

در اینجا به برخی از خواص پسته اشاره می کنیم :

  • رفع کم خونی و فقر آهن
  • تقویت قلب و عروق و کاهنده کلسترول
  • تقویت دستگاه گوارش و رفع سوء هاضمه
  • تقویت سیستم ایمنی بدن
  • احساس سیری طولانی مدت و کاهنده وزن
  • تقویت پوست و مو و استخوان و مفاصل
  • ضد سرطان
  • انرژی بخش و مقوی

در گذشته مادر بزرگ ها به زنان تازه زایمان کرده برای تقویت بنیه و انرژی از دست رفته شان،ترکیب پسته،پودر قند و هل می‌خوراندند. همینطور در زمان قاعدگی دختران به آنها توصیه می‌کردند که از این ترکیب حتماً مصرف کنند. امروزه تولید کنندگان با توجه به این دستور که از گذشته به ما رسیده است،توانسته اند محصولات جدید و خوش طعم وخوش عطری را تولید نمایند .از جمله  انواع پسته روکش دار با روکش هایی با طعم های مانند :کاکائو،پودر قند، هل و ادویه های دیگر مثل  شیر و کنجد،پودر نارگیل و… که مغز این محصولات همه از پسته تشکیل می شود.

این محصولات به عنوان میان وعده به عنوان شیرینی و هم تنقلات به مصرف می رسد و طرفداران بسیاری را در بین افراد جامعه پیدا کرده است.این نوع محصولات را شما در مراکزو فروشگاههای عرضه کننده پسته  می توانید مشاهده و تهیه کنید.  با توجه به کیفیت بالا و مرغوبیت انواع پسته طعم دار مقدار فراوانی از آنها به عنوان محصولات صادراتی به کشورهای دیگر ارسال می شود.

فروشگاه پسته روکش دار

فروشگاه پسته روکش دار

به طور کلی از آنجایی که پسته ایران از نوع پسته مرغوب و با کیفیت بالا می باشد در نتیجه محصولات و فرآوری هایی که از پسته به دست می‌آیند نیز در بازارهای داخل و خارج از کشور، مشتریان فراوانی را دارد. تولید پسته روکش دار نیز یکی از فعالیت هایی است که تولیدکنندگان توانسته‌اند در این حوزه عملکرد خوبی را داشته باشند و با فروش آن در فروشگاه های پسته روکش دار، سود خوبی را نصیب خود کرده اند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما