فروشنده پسته شور زعفرانی

فروشنده پسته شور زعفرانی یکی از کسب و کارهای خانگی است که این روزها به شدت رونق پیدا کرده است.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پسته طعم دار یکی از انواع پسته است که طی چند سال اخیر مورد توجه بسیاری واقع شده است.در سالهای اخیر تهیه پسته طعم دار از سوی دیگر تنوع بیشتری به این محصول بخشیده است.

عطر و طعم پسته بسیار دلچسب است اما اگر این عطر و طعم در کنار دیگر محصولات قرار گیرد؛ می تواند غوغا کند!

فروشنده پسته شور زعفرانی

قیمت پسته شور زعفرانی

قیمت پسته شور زعفرانی زعفران یکی از ادویه های اصیل ایرانی است که در متون گذشتگان نیز از آن نام آورده شده است. زعفران این ادرویه  پرطرفدار در دنیا به نام طلای سرخ شهرت دارد. خوشبختانه  بهترین زعفران نیزهمانند پسته ایران  در دنیا تولید کشور خودمان است.

متاسفانه به دلیل مشکلات بسیاری که در اقتصاد امروز ایجاد شده است؛ در این محصول فرآوری کمتری صورت می گیرد.

یکی از فرآوری هایی که امروزه روی پسته با استفاده از زعفران صورت گرفته و مورد توجه است؛ پسته شور زعفرانی می باشد.

روش تولید بهترین پسته زعفرانی شور نیز امروز در اختیار کارخانه های تولید زعفران و کسب و کارهایی است که در این حیطه فعالیت می کنند.

توجه داشته باشید که این محصول علاوه بر عطر و طعم بی نظیری که دارد؛ از نظر دارویی نیز خواص بسیاری را در خود گنجانده است. به طوری که می توان پسته شور زعفرانی را یکی از بهترین جایگزین های برخی داروهای شیمیایی دانست.

روش تولید بهترین پسته

روش تولید بهترین پسته تولید پسته زعفرانی نیز همانند دیگر پسته های طعم دارد کار چندان سختی نیست. بنابراین شما نیز می توانید این کار را در خانه و با کمترین سرمایه ممکن شروع کنید.

بهتر است پسته های سبز را برای این کار تهیه کنید تا هزینه هایتان کاهش یابد. اولین گام خرید پسته است. پسته های دارای پوست از دیگر پسته ها گران تر می باشند.

سعی کنید پسته های پوست داری که پوست آنها به طور کامل سرخ شده است را خریداری کنید. البته پسته هایی که پوست آنها رو به سیاهی می رود نیز مشکلی ندارند. این پسته ها بیش از سایر پسته ها روی درخت بوده اند بنابراین بیشتر رسیده اند.

از این رو توصیه می شود آنها را نیز در کنار دیگر انواع پسته خریداری کنید. گام بعدی خرید زعفران است. زعفران را می توانید به سادگی و از هر مرکزی تهیه کنید. دقت داشته باشید که زعفران انتخابی شما باید عطر بسیار بالایی داشته باشد. سومی و آخرین خرید شما نیز خرید روغن است. بهتر است از روغن در کمترین میزان ممکن استفاده کنید.

زمانی که تمامی این مواد را خریداری کردید؛ نوبت به شروع کار می رسد. این کار بسیار شبیه به درست کردن پاپ کورن است. پسته را به همراه زعفران جوشیده در آب سرد تفت دهید تا عطر زعفران در بافت زیبای پسته بنشیند.

علاقمندان خرید پسته شور زعفرانی در حجم عمده با مشاور مجموعه بازرگانی صبا فروت تماس حاصل فرمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما