فروشنده پسته فندقی عمده در تهران

پسته یکی از انواع آجیل و خشکبار است و اقسام گوناگونی دارد. یکی از مرغوب ترین و پرخاصیت ترین انواع آن پسته فندقی می باشد. این محصول باخواص بسیار فراوان وطعم  دلچسب خریداران زیادی دارد. فروشنده پسته فندقی عمده  این محصول را با بالاترین کیفیت و در معتبر ترین بسته بندی های بهداشتی با قیمت‌های بسیار پایین در سراسر کشور، به خریداران عرضه می کند. شما خریدار گرامی می‌توانید، برای خرید عمده پسته ارزان قیمت در تهران از طریق این وبسایت مستقیماً با فروشنده انواع پسته و به طور ویژه در این صفحه، در ارتباط باشید.

فروشنده پسته فندقی عمده در تهران

مشخصات انواع پسته فندقی شور

 

مشخصات انواع پسته فندقی شور از جمله مشخصات انواع پسته فندقی شور این است که این پسته به صورت بو داده می باشد که طی مراحلی آن را به صورت پسته شور در می آورند. این پسته دارای پوسته خارجی به رنگ قهوه ای بوده که  به راحتی می توان آن را جدا کرد، پوسته سخت خارجی آن نیز صاف و به صورت خندان بوده و به راحتی شکسته می شود.

پسته را می توان به صورت خام و تازه و یا به صورت خشک شده مصرف کرد. برای طعم دار کردن این محصول آن را با روش های بسیار طبیعی و کاملا ارگانیک با آب و نمک تفت داده و پسته ای با خواص اعجاب انگیز و طعمی بسیار فوق العاده روانه بازار می کنند. پسته پای ثابت انواع آجیل است و به دلیل ارزش غذایی  بالاو داشتن ویتامین ها و املاح بسیار و با طعم بی نظیر مشتریان بسیاری دارد.

پسته دارای مقادیر فراوانی آهن، ویتامین B و خون ساز است و کسانی که مبتلا به کم خونی هستند می توانند روزانه مقداری پسته بخورند و کم خونی را به طور کامل درمان نمایند، .پسته برای افرادی که زیاد کار می کنند، همچنین برای دانش آموزان و کسانی که کار فکری می کنند فوق العاده مفید است زیرا سرشار از فسفر، کلسیم، منگنز و سایر املاح بوده و برای کودکان در حال رشد بسیار پر فایده است.

هسته این پسته نیز به صورت بیضی شکل و سبز رنگ است، مغز آن بسیار پر و مرغوب می باشد،  پسته فندقی شور بسیار مفید و پر خاصیت می باشد، همچنین بسیار تازه بوده و اندازه هایی مناسب و استاندارد دارد.

این پسته رنگی بسیار سالم و طبیعی و طعمی دلچسب داشته و به صورت کاملا پاک کرده، سورت شده و همچنین به صورت هم اندازه و همانند در معتبرترین بسته بندی های تجاری، بهداشتی و استاندارد می باشد.

وجود ویتامین E موجود در پسته باعث چربی سوزی  می گردد. فیبر موجود در پسته باعث سیری و کاهش اشتها و پایین آمدن وزن می شود.

 

بررسی تخصصی قیمت پسته فندقی عمده

بررسی تخصصی قیمت پسته فندقی عمده برای خرید پسته فندقی  انس ومیزان کیفیت و درجه مرغوبیت محصول و همچنین نوع بسته بندی های آن اهمیت بسیاری دارد.موضوع بسیار با اهمیت دیگر برای خریداران موضوع قیمت های محصول می باشد. این مرکز نوید یک طعم بسیار متفاوت را در فرآوری پسته شور فندقی به مصرف کنندگان می دهد. این محصول در یک تولیدی بسیار استاندارد و مدرن تفت داده شده و طعم دار می شود. علاوه بر آن این مرکز با ارائه تخفیفات بسیار ویژه و استثنایی قیمت های ارزان و مناسب را به خریداران ارائه می نماید.قیمت پسته تابع عوامل مختلف مانند نوع پسته و میزان کیفیت آن، نوع بسته بندی، وارداتی و صادراتی بودن کالا و شرایط گوناگون بازار متغیر است. فروشنده پسته خام محصول را به صورت تضمینی و استاندارد ارائه داده که می توانید با صرفه جویی بسیار در زمان و هزینه ها محصول را بدون واسطه و سریع و راحت خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما