مرکز پخش پسته صادراتی رفسنجان

کشور ایران یکی از منابع مهم تامین پسته های صادراتی در جهان می باشد . مهمترین مراکز فروش و پخش پسته صادراتی رفسنجان در ایران که با به کارگیری دستگاه ها و تکنولوژی پیشرفته   مورد توجه بسیاری از تجاردر سطح جهان  قرار گرفته است.همچنین  با صادرات این نوع محصولات به کشورهای اروپایی و آسیایی توانسته ایم جایگاه خوبی را در صادرات پسته رفسنجان کسب نماییم .

مرکز پخش پسته صادراتی رفسنجان

روش تولید خلال پسته درجه یک

روش تولید خلال پسته درجه یک پسته  یکی از منابع مهم تامین انواع ویتامین ها و پروتئین ها می باشد، و مصرف آن در تامین انرژی بدن بسیار موثر می‌ باشد. بسیاری از افراد این محصول را در انواع میان وعده ها حتی در مراسم های خاص استفاده می کنند، یکی از روش های مصرف پسته درجه یک تبدیل آن به خلال پسته است، که به روش های گوناگونی تهیه و مورد استفاده قرار می گیرد.
در اینجا با چند روش تولید خلال پسته درجه یک آشنا می شویم:
لازم به ذکر است که بایستی در تهیه خلال پسته درجه یک از پسته درجه یک از جمله   پسته صادراتی رفسنجان استفاده کنید .پسته صادراتی رفسنجان  کیفیتی بی نظیر و طعمی بسیار عالی دارد.
ابتدا مغز پسته را از خود پسته جدا کرده و در ظرف جداگانه می ریزیم که برای این منظور می توانید هم از پسته خشک وهم از پسته  تر استفاده کنید،برای کنده شدن پوست پسته  آنها را در داخل آب جوشانده بگذارید مقدار کمی بمانند تا به راحتی پوست آنها کنده شود، بعد از جوشاندن آنها را در داخل آب یخ قرار دهید تا مغز آنها باز شود و به صورت لپه در بیایند،سپس مغزهای پسته را با یک چاقوی تیز و با یک تخته خلال کنید توجه کنید که اگر چاقوی شما تیز نباشد خلال پسته خرد می شود، سپس با استفاده از یک سینی و یا با کمک یک پارچه نخی تمیز روی آن ریخته و در هوای آزاد و به دور از هر گونه تابش مستقیم نور خورشید قرار دهید.

تولید عمده پسته صادراتی رفسنجان

تولید عمده پسته صادراتی رفسنجان از آن جایی که تولید پسته یکی از پر رونق ترین و پر درآمد ترین صنایع محسوب می‌ شوند، افراد زیادی در زمینه تولید وفروش پسته فعالیت دارند، از این رو شرکت ما باتوجه به سابقه بسیار زیادی که در زمینه تولید انواع پسته های صادراتی رفسنجان دارد، و با به کارگیری تمامی دستگاه ها و تکنولوژی های به روز و مدرن  تولید حجم زیادی از پسته صادراتی را انجام می دهد، همچنین  صادرات این نوع محصول به کشورهای خاورمیانه را برعهده دارد، به همین دلیل می توانید این دو محصول را به قیمت بسیار مناسب و عمده از ما تهیه کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما