پخش عمده پسته ارزان رفسنجان

پسته عمده ارزان

خشکبار منابع مناسبی برای تامین مواد مغذی از جمله پروتیین ها و ویتامین ها و مواد معدنی لا زم برای حفظ سلامت بدن هستند. در میان خشکبار پسته از اهمیت خاصی برخوردار است زیرا نقش مهمی در رژیم غذایی انسان بازی می کند. پسته اگرچه میوه کوچکی است اما ارزش غذایی آن قابل توجه است.

پسته در رژیم غذایی ایرانیان به خصوص در ایام نوروز جایگاه ویژه ای دارد.مصرف روزانه پسته می تواند بدن را از بیماری های گوارشی،اختلالات ایمنی و …مصون نگه دارد.همچنین پسته موجب سلامت قلب،کاهش وزن،تنظیم قند خون و موجب تقویت بینایی می شود.

پخش عمده پسته ارزان رفسنجان

انواع پسته در ایران

انواع پسته در ایران پسته همچنین حاوی مواد مغذی مثل کربوهيدرات ها، پروتئین، آمینواسیدها، چربی و فیبرهای رژیمی است.

پسته غنی از مواد معدنی (پتاسیم، آهن، کلسیم، روی، مس و سدیم) است.

این آجیل خوشمزه، دارای ویتامین های ضروری ،مثل:ویتامین ث ، ب6، آ، کا، تیامین، فولات، کولین ،اسید و بتایین است.

ایران یکی از بزرگترین کشورهای تولید کننده پسته در جهان است و بزرگترین مزارع این محصول را در خود جای داده است. این محصول یکی از آجیل و خشکبار های سنتی ایران است که تقاضای زیادی برای خرید آن در داخل و خارج از کشور وجود دارد و سرانه مصرف بالایی دارد، به همین جهت می توان گفت که بازار خرید و فروش عمده پسته رونق زیادی دارد و همواره افراد زیادی به دنبال سرمایه گذاری در این زمینه هستند.

پسته ایران نه تنها ظاهر خوبی دارد، بلکه کیفیت و تنوع بالایی نیز دارد، همچنین ایران به دلیل شرایط آب و هوایی پتانسیل بالایی در زمینه تولید پسته دارد، همه این موارد باعث شده است که از ایران به عنوان یکی از عمده ترین تامین کنندگان پسته در جهان یاد می شود و در حال حاضر بالغ بر 90 درصد پسته تولید شده در ایران به کشورهای دیگر صادر می شود.

توزیع عمده پسته ارزان رفسنجان

توزیع عمده پسته ارزان رفسنجان همچنین قیمت پسته رفسنجان کیلویی با توجه به نوسان ارز متغیر میباشد.

پسته یکی از مهمترین اقلام صادراتی ایران است که سالانه مقادیر زیادی از آن به کشورهای دیگر صادر می شود.

انواع پسته :پسته اکبری، پسته احمد آقایی، پسته فندقی و پسته کله قوچی می باشد که هر یک از آنها دارای کیفیت و بازار مختلفی می باشد،

همچنین نرخ پسته های ذکر شده در بالا با یکدیگر تفاوت دارند و امکان این وجود ندارد که قیمت پسته را به صورت ثابت و دقیق بیان کردپسته به صورت تازه، طعم دار، با پوسته یا مغز شده در بازار موجود است و به تبع نرخ این پسته ها با یکدیگر تفاوت دارد.

بنابراین بهترین راه برای بدست آوردن قیمت پسته به صورت دقیق، ارتباط با افرادی است که در زمینه فروش عمده پسته فعالیت می کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما