ارائه دهنده پسته سبز سیرجان

پسته سبز تولیدی در ایران، از لحاظ کیفیت، رنگ و طعم بسیار مرغوب بوده که بیشتر به منظور مقاصد تجاری مورد استفاده قرار میگیرد به همین دلیل ایران، در سراسر دنیا تنها کشور شناخته شده ای است که مغز پسته با کیفیت و مرغوب تولید میکند.

بهترین انواع پسته سبز، در دو شهر رفسنجان و سیرجان تولید میشود. پسته های تولیدی در سیرجان از لحاظ کیفی، عالی بوده و مغز آنها سبز و خوش طعم است.

ارائه دهنده ی پسته سبز سیرجان، بهترین نوع پسته را تولید کرده و در سراسر نقاط ایران، پخش و توزیع میکند.

ارائه دهنده پسته سبز سیرجان

خواص عالی پسته سبز سیرجان

خواص عالی پسته سبز سیرجان

همانطور که گفته شد، ایران به عنوان اولین و مهمترین کشور تولید کننده ی پسته در سراسر شناخته شده است. فواید پسته برای بدن بیشمار است. یکی از مناطقی که بهترین پسته سبز را تولید میکند سیرجان است. پسته سبز سیرجان، به دلیل تازگی و کیفیت مغز آن خواص بیشماری برای بدن دارد که میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

▪︎مغز پسته، سرشار از ویتامین E است که این ویتامین به کلاژن سازی پوست کمک کرده و به آن تازگی و لطافت و رطوبت میبخشد. مصرف مداوم مغز پسته، باعث جوانسازی پوست میشود.

▪︎اسیدهای چرب غیر اشباع موجود در مغز پسته، به رشد مو کمک کرده و مانع شکنندگی و خرد شدن مو میشود. به همین علت از ماسک این محصول جهت نرم کردن مو استفاده میشود.

▪︎مغز پسته در جلوگیری از انواع سرطانها بسیار موثر است و این به دلیل دارا بودن ویتامین B6موجود در آن است.

بازرگانی پسته سبز باکیفیت

بازرگانی پسته سبز باکیفیت

یکی از مهمترین و بارزترین محصولات تولیدی ایران، که برای صادرات گزینه بسیار مهمی بشمار میرود، پسته سبز باکیفیت است. سالانه کشور ایران، مقادیر عظیمی از این محصول را به کشورهای دیگر صادر کرده و سود کلانی را بدست می آورد.

امروزه، بازرگانی پسته، در شرکتهای متعددی صورت میگیرد که این شرکتها در حقیقت، به عنوان یک تامین کننده ی پسته ی مغز سبز، در سراسر ایران به شمار میروند. قیمت های ارائه شده توسط این شرکتهای بازرگانی به گونه ای است که خریدار توانایی خرید این محصول را داشته باشند.

خریدار میتواند برای خرید این محصول، دو شیوه ی مستقیم و غیر مستقیم را بکار ببرد. در شیوه ی مستقیم، متقاضی میتواند به مراکز فروش، مراکز پخش مواد غذایی و آجیل و یا فروشگاهها مراجعه کرده و پس از پرداخت هزینه، محصول خود را دریافت کند. در شیوه ی غیر مستقیم خریدار با مراجعه به سامانه های اینترنتی، پس از مشاهده ی لیست اخرین قیمت پسته سبز با کیفیت و مرغوب، سفارش خود را ثبت، و پس از پرداخت وجه، در کوتاهترین زمان ممکن، آنرا تهیه کند.

3

  1. سطح زیر کشت پسته سیرجان بسیار بالاست و همیشه محصول خوب و با کیفیتی رو کشاورزان پسته دار تولید میکنند

  2. قیمت هر کیلو مغز سبز پسته در خرید آنلاین از شما چنده؟ آیا بسته بندی هست یا فله ای؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما