ارائه دهنده پسته شاهپسند دامغان

ما به عنوان ارائه دهنده پسته شاهپسند دامغان، تلاش بر آن داریم که محصولی با کیفیت عالی و بی‌نظیر به مشتریان خود عرضه نماییم. از این رو، از بهترین کود های ارگانیک گیاهی برای تقویت درختان پسته استفاده کرده و با کمک کارشناسان مجرب کشاورزی، اقدام به تولید نموده ایم. خوشبختانه توانسته‌ایم که رضایت مشتریان داخلی و خارجی خود را جلب نموده و به عنوان صادر کننده پسته، زبانزد باشیم.

ارائه دهنده پسته شاهپسند دامغان

خواص مصرف پسته برای مو

خواص مصرف پسته برای مو داشتن مو هایی سالم، حق همه انسان ها است. یکی از مهمترین خواص پسته، تأثیرات شگفت انگیز آن برای سلامتی مو ها می‌باشد. تار های مو از ذراتی به نام کراتین تشکیل میشود که محل ذخیره سازی پروتئین لازم برای رشد آن است. اگر فرد به مقدار کافی پروتئین مصرف نکند، دچار ریزش مو می‌شود.

پسته، سرشار از امگا، روی و پروتئین بوده و از این رو سبب تقویت ریشه و کراتین مو می‌گردد.  شاید برای شما هم پیش آمده‌ باشد که احساس کنید تار های مو نازک تر میشود و یا حالت شکننده به خود میگیرد. خوب است از معجزات پسته استفاده کنید. ترکیبات آمینو اسید موجود در آن، باعث جلوگیری از شکنندگی و یا نازک شدن مو می‌شود.

خیلی از افراد از چرب شدن پوست سر، رنج می‌برند. این مشکل، ناشی از کمبود فولات در بدن است. پسته دارای ۱۷ درصد فولات بوده و از این رو از چرب شدن بیش از اندازه مو، جلوگیری می‌کند.  حتما می‌دانید که این خوراکی خوشمزه، سرشار از آهن است و هم چنین ریشه مو را تقویت می کند.

از دیگر مواد مغذی موجود در این مغز، کلسیم و گوگرد می‌باشد. به همین خاطر مصرف روزانه آن، به رشد مو ها کمک کرده و از ایجاد شوره جلوگیری می‌نماید.

اگر می‌خواهید مو هایی درخشنده، براق و خوش حالت داشته باشید، کافیست پسته مصرف کنید. وجود انتی اکسیدان و ویتامین ث در آن، سبب براق شدن مو می‌شود. از دیگر خواص آن، میتوان به خاصیت ضد سرطانی بودن آن اشاره نمود. همچنین باعث تقویت حافظه و افزایش یادگیری می شود.

مرجع فروش پسته شاهپسند دامغان

مرجع فروش پسته شاهپسند دامغان در مرجع فروش پسته شاهپسند، شما با تنوع بی‌نظیر محصولات ما آشنا خواهید شد. از آن جا که هدف ما، جلب رضایت مشتریان خود است لذا با عرضه پسته در طعم های ساده، نمکی و زعفرانی، در انواع فله ای و بسته بندی در وزن های ۲۰۰، ۵۰۰ و ۷۰۰ گرمی، به محصولات خود تنوع بخشیده ایم تا همه افراد با ذائقه های مختلف بتوانند از طعم دلنشین و فواید بی‌شمار آن بهره مند شوند.

در واحد فروش ما، همه محصولات موجود، تازه بوده و این اطمینان را به شما می‌دهیم که تنها با یک بار خرید، مشتری دائمی ما خواهید شد. فقط کافیست همین امروز اقدام به تهیه این محصول خوش طعم و مفید نمایید.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما