استعلام قیمت پسته خندان دامغان

پسته از خوشمزه ترین و محبوب ترین انواع آجیل  ایرانی محسوب می شود .پسته در ارقام متنوع با درجه بندی های مختلفی در کشور تولید می شود،پسته خندان دامغان به دلیل شکل ظاهری زیبا و مرغوبیت بالا از جمله پسته های لوکس و لاکچری است.

پسته خندان دامغان از بازار فروش پر رونقی در کشور برخوردار است.جهت استعلام قیمت پسته خندان  دامغان بر حسب کیفیت و نوع رقم آن می توانید از طریق مسیرهای ارتباطی درج شده در سایت با همکاران ما ارتباط برقرار نمایید.

استعلام قیمت پسته خندان دامغان

خواص آنتی اکسیدانی پسته خندان دامغان

خواص آنتی اکسیدانی پسته خندان آنتی اکسیدان یکی از مواد مفید موجود در پسته است.از مهمترین تاثیر این ماده می توان به تقویت سیستم ایمنی بدن و پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها از جمله سرطان اشاره نمود.

آنتی اکسیدان نوعی از ترکیبات طبیعی بسیار ارزشمندی در ساختار برخی مواد غذایی است،که با جذب رادیکال های آزاد موجود در بدن از ایجاد آسیب به بافت های سلولی جلوگیری می نماید.

بنابراین از مهمترین خواص آنتی اکسیدانی پسته می توان به تقویت و افزایش قدرت دفاعی بدن در برابر عوامل بیماری زا اشاره نمود.همچنین آنتی اکسیدان از خواص ضدالتهابی و ضدمیکروبی بالایی برخوردار بوده و فرآیند پیری زودرس را به تاخیر می اندازد.

پسته خندان دامغان حاوی درصد بالایی از مواد مغذی و انواع ویتامین ها است.پسته خندان  دامغان به عنوان یک میان وعده مقوی و سالم برای افراد مختلف به ویژه کودکان و سالمندان جهت تقویت بنیه بدن بسیار توصیه می شود.

 

مواد مغذی موجود در پسته خندان دامغان:

از مهمترین مواد مغذی موجود در پسته دامغان می توان به مواردی نظیر :انواع کربوهیدراتها، پروتئین، اسیدهای آمینه، مواد معدنی از جمله پتاسیم، کلسیم، آهن، روی، مس، سدیم و انواع ویتامین های مورد نیاز بدن از جمله :ویتامین K ،A، ث، اسید فولیک، تیامین و … اشاره کرد.

مرکز پخش پسته خندان دامغان

مرکز پخش پسته خندان دامغان مرکز پخش پسته خندان دامغان یکی از معتبرترین مراکزی است که می توانید پسته خندان را با کیفیت تضمین شده و قیمت استثنایی خریداری نمایید.دامغان یکی از شهرهای برتر در زمینه تولید انواع پسته به ویژه پسته خندان با ارزش تجاری بالا می باشد.

از مهمترین مزایای خرید پسته خندان دامغان از مراکز پخش معتبر می توان به تضمین کیفیت و اصالت کالای خریداری شده و صرفه جویی در زمان و هزینه ها اشاره داشت.پخش پسته خندان دامغان به دو صورت فله ای و بسته بندی انجام میگیرد.

پسته خندان دامغان  در دو نوع خام و بو داده در بازار عرضه و توزیع می گردد..قیمت هر کدام از آنها بر حسب انس یا درجه درشتی ، وزن پسته، درجه خندانی، حجم سفارش، هزینه های جابه جایی و حمل و نقل، کیفیت و درصد مواد مغذی پسته، شیوه خرید محصول و سایر موارد دیگر با یکدیگر تفاوت هایی دارند.

2

  1. دامغان شهرت اش به پسته است .محصول پسته دامغان بسیار خوشمزه است .شما را به خرید انواع پسته دامغان از جمله شاهپسند و خنجری دعوت می کنم .

  2. دامغان از مهم ترین مراکز تولید و عرضه پسته خندان می باشد.پسته دامغان از ارزش تجاری بالایی برخوردار است و به اکثر کشورهای دنیا صادر می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما