بازرگانی پسته خام در مشهد

شهرمقدس مشهد به دلیل دارا بودن وسعت و جمعیت زیاد و به سبب زیارتی بودن و مسافر ان میلیونی دربین شهر های استان خراسان به عنوان مرکز تجاری این استان شناخته شده است.

محصولاتی مانندانواع  پسته خام، مغز پسته خام که در خود استان خراسان تولید می شوند در فروشگاه ما با قیمتی مناسب تر توزیع می شوند.

فروشگاه ما یکی از اصلی ترین و بزرگترین فروشگاه های موجود در مشهدجهت عرضه محصولات خشکبار  می باشد.

بازرگانی پسته خام در مشهد

انواع پسته خام باکیفیت

انواع پسته خام باکیفیت استان خراسان رضوی یکی از قطب های تولید پسته می‌باشد. انواع پسته خام باکیفیت :

  • پسته اکبری
  • پسته فندوقی
  • پسته بادامی
  • پسته کله قوچی
  • پسته احمد آقایی

فروش پسته خام درمرکز فروش ما انجام می‌شود و همچنین به صورت عمده در بازار های داخلی و خارجی عرضه می شود. در مرکز ما تولید، سورت وبسته بندی با دستگاه های تمام اتوماتیک انجام می‌شود که این امر یک نکته بسیار مهم در پاکیزگی  و بهداشت محصول عرضه شده می باشد.

پسته های تولید شده در مشهد از مرغوبیت و کیفیت بالایی برخوردار است و همانطور که می دانیم پسته یک نوع گیاه است که خاصیت تغذیه ای و درمانی فراوانی دارد.

از پسته به صورت خام وبوداده در انواع آجیل ها و از مغز پسته درجاهای مختلف مانند : شیرینی پزی، کیک پزی، شکلات سازی و… استفاده می شود.

ایران یکی از محبوب ترین تولید کنندگان انواع خشکبار در دنیا می باشد، پسته منبع خوبی از انواع ویتامین ها،آنتی اکسیدان و املاح معدنی است که بدن را تقویت وسلامتی را حفظ می کند.

مهم ترین خاصیت پسته آهن موجود در آن است که سبب خون سازی در بدن و درمان کم خونی می شود.

از دیگرخواص و فواید پسته می توان به پیشگیری از سرطان و عفونت ، تقویت ورشد مو ،کاهش وزن ، جلوگیری از بیماری ماکولا ، تقویت قوای جنسی و …نیز اشاره کرد اما یک نکته که بسیار حائز اهمیت است این است که زیاده روی در مصرف پسته مضراست.

شرکت ما انواع پسته را با توجه به نیاز مشتریان به صورت مستقیم از تولید کننده با قیمت مناسب برای مشتریان عزیز فراهم می نماید.

تولید پسته خام صادراتی

تولید پسته خام صادراتی برای خرید پسته به چند نکته باید توجه شود . مهم ترین نکته پر مغز بودن و خندان بودن پسته هست چون پسته ای که رسیده و مرغوب و پر مغز باشد دهانه ی پوسته ی آن از هم باز می شود همچنین باید توجه داشت که  پسته خریداری شده کرم خورده نباشد و بوی کهنگی ندهد.

بهترین مکان برای خرید این محصول فروشگاه مجموعه صبا فروت می باشد که به دلیل فروش بالا دائما محصولات خود را با خرید های جدید تازه سازی می کند.

فروشگاه ما پسته خام صادراتی را مستقیم از تولیدکنندگان  تهیه و بدون هیچ واسطه ای آن را عرضه می کند پس این  محصول قیمت مناسب تری هم داردو خوب است بدانیم کیفیت پسته های صادراتی و توزیع شونده در بازار داخلی توسط شرکت ما یکی است و با اطمینان میگوییم که محصولاتی مرغوب را عرضه می کنیم.

قیمت پسته خام بستگی به نوع آن دارد پس برای اطلاع از قیمت و نحوه خرید به صورت غیر حضوری به همین سایت مراجعه کنید و پسته های تازه و باکیفیت را با خیال راحت سفارش و درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما