بهترین قیمت پسته ارگانیک صادراتی

آجیل ها و خشکبار از جمله مواد غذایی خوشمزه و مقوی در برنامه غذایی هستند،به طوری که شما کمتر کسی را می‌توانید بیابید که از خوردن آنها اجتناب کند.

از جمله خشکبار‌های مقوی و خوشمزه می‌توان پسته را نام برد. خوشبختانه کشور ما در زمینه‌‌ی تولید خشکبار بسیار غنی است. پسته ارگانیک صادراتی تولید شده درایران از کیفیت بسیار ممتازی برخوردار است.

بهترین قیمت پسته ارگانیک صادراتی

کاهش وزن با مصرف پسته

افزایش وزن با مصرف مداوم پسته از جمله مواد مغذی موجود در پسته می‌توان به فیبر اشاره کرد که علاوه بر خاصیت نرم کنندگی روده، با ایجاد احساس سیری در فرد باعث جلوگیری از اضافه وزن در شخص می‌شود.

بنابراین اگر قصد دارید از رژیم های لاغری استفاده کنید، حتما مصرف پسته را در نظر داشته باشید،اما این به شرطی است که بیشتر از ده تا بیست عدد در روز مصرف نشود، چرا که پسته از کالری و چربی برخوردار است و مصرف بیش از اندازه‌ی آن می‌تواند باعث چاقی و اضافه وزن و دیگر بیماری ها شود.

پس می‌توان گفت تأثیر خاصیت چاقی یا لاغری پسته در شما، به خودتان بستگی دارد. مصرف مداوم پسته در صورتی که به دور از زیاده روی باشد و حد اعتدال آن رعایت شود، علاوه بر کمک به کاهش وزن باعث تقویت قوای جنسی،آرامش اعصاب، بهبود عملکرد قلب، تقویت معده و .. نیز می‌شود.

بازرگانی فروش پسته ارگانیک صادراتی

بازرگانی فروش پسته ارگانیک صادراتی خرید و فروش پسته ارگانیک صادراتی می‌تواند یک منبع درآمد بسیار خوب برای شما باشد،اما باید توجه داشته باشید که کاشت و برداشت پسته تنها در مناطق گرمسیر کشورمان امکان پذیر است، بنابراین بهترین راه آن است که به عنوان واسطه‌ی فروش عمل کنید.

خوشبختانه انواع پسته در بازار از تنوع بسیار خوبی برخوردارند از جمله : پسته فندقی، احمد آقایی، کله قوچی و اکبری که هر کدام طرفداران مخصوص خود را دارند.

چه به عنوان فروشنده و چه به عنوان خریدار، نیاز است نکاتی را برای نگهداری سالم تر و بهتر از پسته رعایت کنید، از جمله:

  • دمایی که در آن از پسته نگهداری می‌کنید، بسیار مهم است. باید دمای محیط را پایین نگهدارید چرا که دمای بالا، باعث به وجود آمدن و رشد کپک می‌شودبنابر این در صورت قرار دادن صحیح  پسته در فریزر، می‌توانید تا سه سال از آن نگهداری کنید.
  • حتما در هنگام خرید پسته، به نوع بسته بندی آن و تاریخ تولید و انقضاء درج شده روی بسته دقت کنید. در صورت خرید فله‌ای، حتما از مراکز معتبر و مورد اطمینان خرید کنید.
  • چنانچه پس از خرید پسته، متوجه نم دار بودن آن شدید، می‌توانید با حرارت کم اجاق گاز و یا نور آفتاب آن را خشک کنید. سپس بهتر است آن را در یک ظرف پلاستیکی یا شیشه ای در بسته ریخته و به دور از رطوبت نگهداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما