توزیع کننده پسته رفسنجان صادراتی

پسته سرشار از آهن است و با مصرف روزانه آن می توانید از کم خونی جلوگیری کنید. ویتامین B6 موجود در پسته با افزایش میزان اکسیژن و هموگلوبین در خون باعث فعال شدن مغز می شود. پسته همچنین حاوی مقادیر زیادی مس است ، جذب آهن را از غذا افزایش می دهد و در بهبود کم خونی بسیار موثر است. از این رو مجموعه ما توزیع کننده پسته رفسنجان صادراتی به سراسر کشور می باشد که می توانید برای خرید به وب سایت ما مراجعه کنید.

توزیع کننده پسته رفسنجان صادراتی

شناخت کامل پسته رفسنجان صادراتی

شناخت کامل  پسته رفسنجان صادراتی تولید سالانه پسته در ایران حدود دو هزار تن است که 90 درصد آن صادر می شود (درآمد و نرخ ارز پسته برای این کشور بین 1.4 تا 1.7 میلیارد دلار در سال است) و مصرف داخلی آن فقط 10 درصد است. هر خانواده ایرانی سالانه دو کیلو بادام زمینی مصرف می کند. در حالی که در دهه 1980 بیش از 250 هزار تن پسته در ایران تولید می شد ، میزان تولید پسته در این کشور با کاهش 100 هزار تنی در دهه 1990 به 150 هزار تن رسید.

خشکسالی های پی در پی و کمبود منابع آبی مورد نیاز باغ های بادام زمینی ، عدم برنامه ریزی و مدیریت و قوانین دست و پاگیر صادرات باعث کاهش چشمگیر صادرات بادام زمینی کشور از جمله بادام زمینی رفسنجان به عنوان طلای سبز ایران شده است. آمریکایی ها با افزایش تولید بادام زمینی در کالیفرنیا ، صادرات بادام زمینی را رهبری می کنند. علاوه بر عوامل فوق ، تفاوت در تولید پسته در ایران و ایالات متحده یکی دیگر از عوامل کاهش تولید پسته در ایران است.

در ایالات متحده پسته به صورت مکانیکی تولید می شود ، به همین دلیل تولید بادام زمینی ایالات متحده سه برابر ایران است. برای اینکه محصول پسته دارای بهره وری و کیفیت بالاتری باشد ، باید زمینهایی با خاک عمیق ، سبک و دارای بافت همگن انتخاب شود. نکته دیگر در مورد خاک مناسب ، عدم وجود شوری و سختی بیش از حد است ، زیرا این عوامل باعث کاهش ظرفیت نگهداری آب مفید خاک می شود ، از نفوذ آب به خاک جلوگیری می کند و در نتیجه باعث تجمع عناصر سمی در بافت گیاه می شود.

آن ها خواهند. توجه به بافت خاک در بالا و پایین زمین ضروری است. تنوع بافت لایه زیرین و سطح خاک در نفوذ پذیری خاک و احتباس آب بسیار مثر است. از آنجا که آب به راحتی در یک قسمت از خاک فرو می رود ، در حالی که در قسمت دیگر ، آب روی زمین جریان می یابد و نمی تواند به خاک نفوذ کند ، بنابراین به دلیل تبخیر زیاد نمی توان رطوبت ریشه را به اندازه کافی تأمین کرد.

بهترین راه برای شناخت نوع و بافت خاک قبل از تأسیس یک باغ بادام زمینی ، کسب اطلاعات کامل از مطالعات علوم خاک و سازمان منابع طبیعی و استفاده از مطالعات انجام شده بر روی پروفیل های خاک به دست آمده از نمونه برداری برای تشخیص تغییرات در بافت خاک بالا و پایین است.

خاک .. با این دانش ، می توان با تجهیزات سبک و سنگین ، از نظر فیزیکی زیرزمین و سطح بالای زمین را بهبود بخشید. خاک چهار نوع دارد: کامپوزیت ، رس ، سخت و لومی. خاکی که در بیشتر باغ های بادام زمینی یافت می شود خاک است.

خرید فوری پسته رفسنجان صادراتی

خرید فوری  پسته رفسنجان صادراتی شرکت ما که در زمینه توزیع پسته رفسنجان فعالیت دارد این محصول را با قیمت خوب و منطقی به دست مشتری می رساند به طوری که حتی به کشورهای دیگر هم صادرات می شود. از این رو جهت اطلاعات بیشتر درباره خرید پسته رفسنجان می توانید به وب سایت رسمی ما مراجعه فرمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما