توزیع کننده پسته شاهپسند دامغان

پسته شاهپسند دامغاناز محصولات پرفروش کشور به شمار می رود .  پسته شاهپسند دامغان از طرفداران زیادی در داخل کشور برخوردار می باشد. این پسته به  خارج از کشور نیز صادر می گردد.

میزان تولید پسته شاهپسند دامغان از رشد زیادی برخوردار است؛ اما در دیگر شهرها هم نیز این نوع پسته کاشت می شود.

پسته شاه پسند دامغان به دلیل شکل بادامی آن و البته میزان درجه خندانی  و همچنین طعم بی نظیری که دارد به شهرت زیادی دست پیدا کرده است.

توزیع کننده پسته شاهپسند دامغان

خواص آنتی اکسیدانی پسته شاهپسنددامغان

خواص آنتی اکسیدانی پسته شاهپسند خواص بی نظیر پسته شاهپسند دامغان  باعث افزایش صادرات آن به بازارهای خارجی گردیده است.

برخی به دلیل این که بتوانند محصولات را با قیمت پایین تر خریداری کنند، پسته ها را به میزان زیاد و با قیمت عمده خریداری می‌کنند و به شکل بسته بندی یا فله در بازارهای مختلف شهرها به فروش می‌رسانند.

اما در ادامه با برخی از خواص پسته آشنا می شویم.

در ترکیبات پسته مقدار زیادی آهن وجود دارد. آهن به دلیل خون سازی، برای مصرف افراد کم خون بسیار ضروری است؛ پس کسانی که که دچار کم خونی هستند باید روزانه مقداری پسته مصرف کنند.

علاوه بر خواص آنتی اکسیدانی پسته، خواص دیگری مانند درمان سرفه و همچنین تقویت مغز و ذهن را دارا است.از پسته برای تقویت معده هم می توانید استفاده کنید. اما از آن به عنوان داروی آرام بخش اعصاب نیز یاد می شود؛ زیرا به دلیل آرامشی که به قلب و ذهن انسان می دهد، روح را آرام کرده و اضطراب را از ما دور می سازد.

از پسته به عنوان داروی ضد اسهال و حتی اسهال خونی هم استفاده زیادی می شود.به دلیل اینکه خواص آنتی اکسیدانی دارد، رادیکال های آزاد بدن  را خنثی کرده و وقتی رادیکال ها خنثی شوند، انواع سرطان ها و بیماری های قلبی کاهش پیدا می‌کند.

علاوه بر خواص درمانی، پسته در درمان زیبایی هم  کاربرد دارد زیرا به دلیل داشتن اسیدهای چرب، باعث می شود تا موها رشد بسیاری داشته باشند. همچنین به دلیل داشتن مقادیر زیادی از بیوتین سبب کاهش ریزش مو می شود.

خصوصیات پسته شاه‌پسند دامغان

  • عیار مغز ۵۰%
  • سال آوری کم
  • متوسط گل و زودرس
  • مقاومت متوسط نسبت به آفات و بیماری
  • پوست تازه صورتی و قرمز کم‌رنگ
  • پوست استخوانی کرم تیره
  • پوست نازک رویی مغز قرمز خوش‌رنگ
  • بادامی‌شکل و کشیده

بازار فروش پسته شاهپسند دامغان

بازار فروش پسته شاهپسند دامغانبازرگانی صبا فروت ،مجموعه ای است که توانسته با فروش پسته شاهپسند دامغان، کمک زیادی به رشد اقتصاد کشور و همچنین صادرات این محصول نماید.

کیفیت بالای این محصولات باعث شده تا از گوشه و کنار شهر های مختلف، تقاضای پسته شاهپسند دامغان افزایش چشمگیری داشته باشد. در سالهای اخیر اهمیت به کیفیت پسته شاهپسند دامغان  ،آبیاری به موقع و مناسب و استفاده از خاک حاصلخیز و مرغوب باعث شده تا مرغوبیت پسته شاهپسند دامغان به شدت بالا رود.

برای تهیه پسته شاهپسند مرغوب دامغان با مجموعه صبا فروت در ارتباط باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما