تولید عمده پسته خندان رفسنجان

پسته خندان رفسنجان یکی از مهمترین محصولات صادراتی کشور است،که به دلیل سطح کیفی ممتاز دارای خریداران بسیاری در بازارهای جهانی است.

 به دلیل تولید عمده پسته خندان رفسنجان در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش تقاضا برای این محصول در بازارهای بین‌المللی با افزایش خرید و فروش روبرو شده است.

تولیدکنندگان پسته در تلاش هستند که با کمک فناوری های نوین در حوزه صنعت باغداری این محصول را با کیفیت منحصر به فرد تولید نمایند.

تولید عمده پسته خندان رفسنجان

بهترین زمان برداشت پسته خندان رفسنجان

بهترین زمان برای برداشت پسته رفسنجان

یکی از مهمترین فاکتورها و پارامترهایی که در کیفیت نهایی انواع خشکبار و به ویژه پسته اهمیت دارد،برداشت محصول در زمان مناسب است.

تخمین زمان مناسب برای برداشت پسته با توجه به موارد مختلفی امکان پذیر است،که یکی از مهمترین آنها توجه به ویژگی های ظاهری پسته است.

برای مثال پوست سبز پسته در زمان رسیدن تغییر رنگ داده و به رنگ قرمز در می‌آید.تغییر رنگ ظاهری  پسته یکی از مهمترین علامت‌هایی است که زمان برداشت پسته را نشان می‌دهد.

در کشور ما با توجه به اقلیم مناطقی که در آنها پسته کشت می‌شود،فصل برداشت این محصول اواخر تابستان به ویژه در فصل شهریور ماه است.

چگونه می توان تشخیص داد که زمان برداشت پسته فرارسیده است.؟

باغدارانی که به صورت تخصصی در زمینه کشت و تولید پسته فعالیت می‌کنند، با توجه به ویژگی های زیر زمان برداشت را تشخیص می دهند :

  1. ویزگی ظاهری
  2. اندازه مغز پسته
  3. آسان جدا شدن پسته از خوشه

بنابراین زمان مناسب برای برداشت پسته فاکتورهایی  است که باغداران حرفه‌ای به واسطه سالها تجربه به آن آگاهی دارند.

فروش فوق العاده پسته خندان رفسنجان

فروش فوق العاده پسته خندان رفسنجان

پسته خندان رفسنجان یکی از مهمترین خشکباری است که به دلیل طعم دلپذیر و ترکیبات و مواد معدنی و آلی به عنوان بهترین خشکبار و آجیل در کشور ما شناخته می‌شود.

و علاوه بر توزیع در بازار داخلی به عنوان یک محصول صادراتی ارز آور به کشورهای مختلف خصوصاً کشورهای حوزه خلیج فارس و کشورهای اروپایی صادر می‌شود.

فروش فوق‌العاده پسته خندان رفسنجان درحال حاضر علاوه بر شرکت‌ها ومراکز پخش فیزیکی، توسط بازار عرضه و فروش بدون واسطه و مستقیم انواع پسته صورت می‌پذیرد.

در بازار عرضه مستقیم پسته، بهترین انواع پسته  رفسنجان با قیمت مناسب عرضه می‌گردد.

پسته رفسنجان

در بازار خرید و فروش انواع پسته ی رفسنجان خریداران عمده و فعالان حوزه صادرات پسته خندان می‌توانند بهترین محصول را به صورت انبوه و با قیمتی بسیار مناسب تر از قیمت بازارهای باواسطه فروش پسته تهیه نمایند و به راحتی و با صرف کمترین زمان و هزینه تجارت و خرید و فروش انواع مختلف پسته را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما