تولید پسته عمده رفسنجان

 

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

پسته رفسنجان به خاطر آب و هوای مناسبی که دارد بسیار با کیفیت و مرغوب می شود به همین خاطر طرفدار زیادی دارد.

این نوع محصول  مصارف متعددی دارد اعم از:

  • خوراکی
  • دارویی
  • بهداشتی

پسته رفسنجان ارزش غذایی بالایی دارد و برای تمام سنین مناسب می باشد. تولید پسته عمده رفسنجان به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد و چون عمده می باشد بسیار قیمت مناسبی دارد.

 پسته عمده رفسنجان

آشنایی با انواع پسته رفسنجان

 پسته عمده رفسنجان همانطور که می دانید پسته رفسنجان جزء اولین پسته ایران می باشد که انواع مختلفی دارد که هر کدام از نظر شکل و ظاهر و همچنین از نظر طعم و مزه تفاوت هایی دارد. در ادامه مطلب با انواع پسته آشنا می شوید که عبارت اند از:

  • پسته رفسنجان بسیار درشت می باشد و میزان خندانی ان بسیار زیاد است. پوست این پسته بسیار سفت می باشد و علاوه بر اینکه از مغز هن استفاده فراوانی می کنند از پوست آن نیز برای ساختن درهای چوبی استفاده می کنند.
  •  اکبری یکی دیگر از انواع پسته است که اگر در آب و هوای گرم و خشک رشد کند میزان دهن بازی آن بیشتر می باشد چون بر اثر گرما بیشتر خندان می شود. این پسته کشیدهو دراز می باشد و برای آجیل بسیار پر مصرف است.
  •  احمد آقایی ظاهر زیبایی دارد.
  • کله قوچی یکی از پر بار ترین نوع پسته در رفسنجان است این پسته با هر نوع آب و هوایی سازگار است و چون شبیه کله قوچ است به آن کله قوچی می گویند. این پسته هر سال به یک میزان محصول دارد.

مرکز عرضه پسته

 پسته عمده رفسنجان توزیع پسته رفسنجان دارنده محصولی با کیفیت بالا می باشد که به صورت عمده آن را به فروش می رساند.

خرید عمده رفسنجان به روش های مختلفی امکان پذیر است .خریداران می توانند از طریق سایت زیر این محصول را با قیمت بسیار مناسب تهیه کنند و خریداری نمایند.

پسته رفسنجان برای مصارف آحیلی، دارویی به کار برده می شود پسته رفسنجان درجه یک می باشد چون زیر نظر مهندسان و کشاورزان کاربلد رشد و برداشت شده است. این فرآورده ممتاز جزء رقم صادراتی نیز محسوب می گردد. پسنه به خاطر رفع کم خونی و از بین بردن بیماری زمینه ای باید در سید کالایی هر ایرانی باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما