تولید کننده بهترین پسته ایرانی عمده

پسته ایرانی و پسته صادراتی ایران از خشکبارهای با خاصیت است که به دلیل داشتن مواد مغذی می تواند مزایای زیادی برای حفظ سلامت بدن به همراه داشته باشد. مصرف مغز پسته می تواند برخی از کمبودهای عناصر معدنی بدن راجبران نماید.

تولید کننده پسته عمده ایرانی و مغز تخمه آفتابگردان مزمز هر ساله حجم انبوهی از ارقام مختلف این محصول را در کیفیت عالی تولید و آن را به شکل خام و بو داده در بازار فروش توزیع می کند.

تولید کننده بهترین پسته ایرانی عمده

بررسی مواد معدنی در پسته ایرانی

بررسی مواد معدنی در پسته ایرانی مسلما تمام خواص خوب پسته بخاطر وجود مواد معدنی و ویتامین های موجود در مغز سبز رنگ آن می باشد. وجود این مواد معدنی به‌ حدی است که با مصرف مقدار کمی از آن به صورت

روزانه بدن تقویت میشود. لازم به ذکر است که در مصرف پسته بایستی حد اعتدال را رعایت نمایید.

در پسته به اندازه کافی فیبر وجود دارد که بر روی دستگاه گوارش نقش موثری دارد و موجب جلوگیری از اختلالات  در روده و معده می شود تا حدی  که مشکلات گوارشی را هم مثل یبوست

درمان می کند. فسفر موجود در پسته ارتباط مستقیمی با سلامت حافظه دارد به همین دلیل توصیه می شود که برای داشتن حافظه ای قوی و بلند مدت از پسته تغذیه شود.

پسته همچنین دارای آهن زیادی می باشد که موجب تولید گلبولهای قرمز در خون می شود و به این شیوه کم خونی را درمان می کند. پسته همچنین به دلیل داشتن پتاسیم فراوان بر تقویت و حفظ

سلامت قلب نیز مفید بوده و با کاهش میزان کلسترول بد خون باعث جریان بهتر خون درون رگهای خونی می شود.

از دیگر خواص پسته می توان به وجود ویتامین ها اشاره کرد که هر کدام از ویتامین های موجود در آن به نحوی تاثیر خود را اعمال می کنند برای مثال برای افزایش ایمنی بدن و داشتن پوستی

سالم و شاداب مصرف پسته اهمیت زیادی دارد.

فروش کلی پسته ایرانی عمده

پسته  ایران در سال حدود یک میلیارد و نیم دلار برای کشورموجب   ارزآوری می شودو  این در حالی است که 90 درصد پسته های تولیدی در ایران به صورت خام به فروش می رسد.

برخی کشورها از جمله آلمان، اسپانیا، یونان، ایتالیا و لیتوانی بزرگترین وارد کننده های پسته ایرانی در سال 2018 بوده اند. چین به بزرگترین وارد کننده پسته ایران تبدیل شده است در حالیکه  این محصول در چین  به مصرف نمی رسد بلکه بعد از فرآوری و تبدیل به محصولات دیگر به کشورهای ثالث صادر می گردد.

برخی از کشورهای همسایه  نیز پسته های درجه 3، 4  را خریداری و بعد از درآوردن مغزپسته و بسته بندی به کشورهای اروپایی صادر می کنند.فروش کلی پسته ایرانی عمده فروش پسته ایرانی به صورت کلی و عمده از سوی این مرکز به سراسر کشور انجام می شود. از خدمات حضوری و غیر حضوری برای فروش این محصول استفاده می کند. به همین دلیل امروزه تهیه کردن پسته در هر زمانی از سال بسیار راحت میباشد.

فروش پسته از این مرکز به شرط داشتن دو ویژگی کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می گیرد به همین دلیل است که مشتریان زیادی هستند که پسته موردنیاز خود را با خیالی آسوده از این مرکز تهیه می کنند، فروش پسته خام و بو داده شده هر دو امکان پذیر است که همیشه تازه ترین انواع پسته در مقادیر مختلف به فروش می رسند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما