خرید انواع پسته صادراتی رفسنجان

خرید پسته صادراتی به متقاضیانی که به صورت مستقیم و عمده خریداری می کنند امتیازات ویژه ای را در نظر می گیرند تا رضایت آن ها را بدست آورند .لذا خرید بدون واسطه و به طور عمده این فرصت را برای متقاضیان این محصولات به وجود می آورد تا پسته صادراتی رفسنجان را با قیمت ارزان تر و با همان کیفیت بالا تهیه و خریداری نمایند.

خرید انواع پسته صادراتی رفسنجان

فایده مصرف پسته برای کم خونی

فایده مصرف پسته برای کم خونی از آن جایی که پسته رفسنجان دارای خواص زیادی می باشد و مواد مغذی فراوانی دارد دارای مصارف گوناگونی است و برای تقویت وضعیت عمومی بدن بسیار انتخاب خوبی می باشند.

  1. پسته دارای آهن قابل جذب فراوانی است و می تواند در موارد درمان کم خونی ناشی از فقر آهن بسیار مؤثر می باشد. مغز پسته به علت داشتن آهن خون ساز است.
  2. آهن موجود در پسته برای رنگ پریدگی، کم خونی، سرگیجه بسیار مفید است.
  3. پسته از مغز های بسیار مقوی و حاوی ویتامین ب1 ، ب 3 و ویتامین ای و املاح مغذی شامل آهن، پتاسیم، فسفر و کلسیم می‌باشد.
  4. مغز پسته آهن بسیار زیادی دارد و خون‌ ساز است و برای افرادی که مبتلا به کم خونی هستند باید حتماً روزانه پسته مصرف کنند.
  5. از فواید دیگر پسته تقویت کننده نیروی جنسی است و برای مغز، آرامش قلب و اعصاب، باز کردن مجاری کبد، معده، سرفه و اسهال خونی و معمولی مفید است.
  6. جوشانده برگ و پوست درخت پسته برای رفع درد و خارش مقعد مفید است.
  7. پوست سبز پسته دارای خواص زیادی است و در رنگرزی به کار می رود.
  8. پسته بوی بد دهان را از بین می برد و زخم های داخل دهان را التیام می بخشد، همچنین برای استحکام لثه ها و رفع استفراغ، اسهال و سکسکه مفید است.

بازار پخش پسته صادراتی

بازار پخش پسته صادراتی بازار پسته صادراتی جزو اصلی ترین و قدیمی ترین مرکز خرید پسته شناخته شده است، به خاطر اینکه اکثر تاجران خارجی برای خرید این محصول به این بازار مراجعه می‌ نمایند.

در مرکز فروش این محصول انواع پسته در کیفیت های متفاوت و در تناژ های بسیار بالا عرضه می‌ شود و به دلیل رقابتی بودن بازار، قیمت پسته در آن با شهرهای تولید کننده آن تفاوت آنچنانی ندارد. قیمت پسته رفسنجان پایه و اساس تعیین قیمت دیگر انواع پسته ها می‌ باشد.

بسته بندی شکیل و مناسب یکی از شرایط بسیار مهم برای صادرات پسته به کشورهای مختلف می‌ باشد. از این رو اکثر عمده فروشان و صادر کنندگان پسته به دنبال مراکزی هستند که این محصول را در بسته بندی های زیبا و دلخواه آنها عرضه کند.

این مجموعه با داشتن مراکز فراوری کاملا مکانیزه و کادری مجرب، آماده همکاری با تمام خریداران و صادر کنندگان در نقاط مختلف ایران و جهان می‌باشد. این مجموعه انواع بسته بندی های استاندارد را مطابق نظر مشتری ارائه می‌ دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما