خرید عمده پسته شور زعفرانی

پسته شکلی بیضی و پوسته ای سخت به رنگ سفید و مغزی به نسبت ترو صورتی رنگ دارد. برای این که پسته خوش مزه تر و خوش طعم تر شود به آن زعفران، لیمو و غیره اضافه می کنند. پسته شور زعفرانی از پسته خام خوش بوتر و خوش مزه تر است و به علت طعم دار بودن بیش تر مورد استقبال قرار می گیرد.

خرید عمده پسته شور زعفرانی

خواص درمانی پسته برای بدن

خاصیت های درمانی پسته برای بدن خواص درمانی پسته برای تک تک اجزای بدن فراوان می باشد زیرا پسته سرشار از انواع ویتامین ها، املاح معدنی و مواد مغذی می باشد که برای درمان و جلوگیری از بسیاری بیماری ها مفید می باشد.

پسته یکی از خون ساز ترین میوه ها به حساب می آید زیرا در ساختار آن آهن و مس موجود می باشد و هم چنین  مصرف آن باعث جلوگیری و درمان کم خونی در افراد می شود که به دلیل این خاصیت برای زنان باردار و شیرده بسیار توصیه می شود. فیبر های رژیمی پسته سبب می شود که سیستم گوارش بدن عملکرد بهتری داشته باشد و همین طور علاوه بر این فیبر رژیمی برای کاهش وزن بسیار مناسب می باشد زیرا کم کالری و پروتئین فراوان دارد.

برای این که سیستم ایمنی و دفاعی بدن افزایش یابد و از بسیاری از بیماری ها جلوگیری گردد بهتر است روزانه پسته مصرف گردد زیرا پسته حاوی ویتامین ب می باشد که به تقویت سیستم ایمنی و دفاعی کمک می کند. پسته طبعی گرم دارد که به همین دلیل قوای جنسی و میل  جنسی را تقویت می کند.

آنتی اکسیدان یکی از مهم ترین موادی است که از سرطان جلوگیری و حتی درمان می کند زیرا آنتی اکسیدان ها می تواند از تجمع رادیکال های آزاد در بدن جلوگیری کند که برای استفاده از این خاصیت کافی است پسته مصرف کرد.  پسته باعث جذب کلسترول های خوب  و دفع کلسترول های بد می شود. پسته همچنین باعث  تنظیم قند خون و فشار خون می گردد. مصرف پسته سلامت قلب و عروق را به همراه دارد و از بیماری های قلبی جلوگیری می کند.

پسته سرشار از  اسید چرب می باشد که این اسید های چرب به تقویت و رشد مو بسیار کمک می کند و حتی از ریزش مو نیز جلوگیری می کند. همین طور این اسید های چرب برای تقویت مغز نوزاد بسیار توصیه می شود. بافت پسته از پروتئین می باشد که این پروتئین ها برای زنان باردار و شیرده لازم و ضروری می باشد به همین دلیل مصرف پسته به طور مرتب برای زنان باردار بسیار توصیه می شود.

توزیع کننده پسته شورزعفرانی

توزیع کننده پسته شور زعفرانی توزیع کننده پسته شور زعفرانی باید پسته های مرغوب و درجه یک را وارد بازار کند تا مشتری بیش تری جذب کند و به سود خوبی برسد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما