خرید پسته ایرانی درجه یک

پسته ایرانی درجه یک شهرت بسیار بالایی در سطح جهانی دارد. این محصول  رقم های مختلفی دارد که هر چقدر انس آن پایین باشد کیفیت آن بالاتر می باشد. پسته ارزش غذایی بالایی دارد و برای مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. این فرآورده طبع گرمی دارد و خواص دارویی فراوانی دارد. پسته ایرانی درجه یک و ممتاز می باشد. پسته ایرانی انواع مختلفی از جمله: اکبری، احمد آقایی، کله قوچی و فندقی دارد. خرید پسته ایرانی درجه یک به روش های مختلفی امکان پذیر می باشد.

خرید پسته ایرانی درجه یک

انواع پسته ایرانی درجه یک

انواع پسته ایرانی درجه یک همانطور که می دانید پسته ایرانی در شهر های مختلف ایرانی از جمله: رفسنجان، کرمان، قزوین و بویین زهرا به وفور یافت می شود و شهرت بالایی دارد در این مناطق انواع پسته درجه یک را می توانید ببینید. در ادامه مطلب انواع پسته درجه یک را برایتان بازگو می کنیم که عبارت اند از:

  • پسته اکبری یکی از مهمترین و بهترین محصول ایرانی می باشد که علاوه بر اینکه از نظر ظاهر با گونه های دیگر این محصول متمایز است خواص و فواید بی نظیری دارد. این نوع پسته کشیده می باشد این محصول بیشتر در مناطق گرمسیری رشد می کند و جزء پسته درجه اول می باشد.
  •  کله قوچی یکی دیگر از انواع مرغوب این محصول می باشد که بیشتر خواص دارویی دارد این پسته بیش از دیگر گونه های دیگر روغن دارد و برای کره پسته و ارده آن بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد این نوع شبیه کله قوچ است.
  •  احمد آقایی یکی از انواع مرغوبی است که همانند نوع اکبری دراز و کشیده و همچون کله قوچی پر می باشد این نوع پیوند خورده بسیار خوشمزه و لذیذ است و مغز بسیار سبزی دارد و چون کشیده می باشد برای خلال بسیار خوب است.
  • پسته فندقی همانگونه که از اسم آن پیداست بسیار کوچک است این مورد بیشتر در مصارف آجیل کاربرد دارد این فراورده کوچک چون ریز است بسیار خوشمزه است.

فروشنده پسته ایرانی درجه یک

فروشنده پسته ایرانی درجه یک فروشندگان این محصول به روش های مختلفی این محصول را به فروش می رسانند. پسته ایرانی در اکثر شهر های ایران دارای نمایندگی فروش می باشد. این نمایندگی محصولی با کیفیت بالا را به صورت تضمینی ارائه می دهد.

خریداران می توانند به راحتی و در اسرع وقت این فرآورده خوشمزه و مقوی را بدست آورند. پسته ایرانی درجه یک به دلیل اینکه فواید و خواص بی نظیری دارد باید در سبد کالای هر ایرانی باشد. پسته ایرانی را اگر از این سایت خریداری کنید با قیمت استثنایی آن را بدست می آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما