خرید پسته دامغان با بهترین کیفیت

مجموعه بازرگانی صبا فروت  عرضه کننده پسته دامغان درجه یک با بهترین کیفیت و ارزان ترین قیمت  می باشد. برای اطلاع از قیمت های به روز با ما در ارتباط باشید.

آیا از خواص پسته به خوبی اطلاع دارید؟پسته یک نوع خشکبار به حساب می آید و دارای خواص بی شماری است. امروزه اکثر افراد به خوبی از خواص پسته آگاه هستند. پسته در شرایط آب و هوایی گرم رشد می کند و نیاز فراوانی به نور دارد.

آیا می دانید چرا ایران رتبه دوم تولید پسته را در جهان به خود اختصاص داده است ؟

کشور ایران شرایط آب و هوایی مناسبی را برای رشد این محصول دارد و به عنوان بزرگترین تولید کننده و صادرکننده پسته در جهان شناخته می شود.

در ادامه به معرفی پسته دامغان و ویژگی های  آن خواهیم پرداخت.

خرید پسته دامغان با بهترین کیفیت

آشنایی با انواع پسته دامغان

آشنایی با انواع پسته دامغان همانطور که گفته شد پسته ایران بهترین و مرغوب ترین پسته در جهان شناخته شده است و تنها چند کشور هستند که به دلیل شرایط مساعد آب و هوایی به تولید و صادرات این محصول می پردازند که کشور ایران رتبه اول و بعد از آن آمریکا و ترکیه در رتبه های بعدی می باشند.

آیا تابحال نام دامغان و پسته دامغان راشنیده اید؟کمتر کسی است که با پسته دامغان آشنایی نداشته باشد.

قبل از معرفی انواع پسته دامغان به خواص و نحوه کشت آن به طور سنتی و بیان ویژگی های این محصول می پردازیم.

درخت پسته در سال های اول باردهی، محصول کمی می دهد اما چنانچه سن درخت بالاتر برود بار بیشتری می دهد.

به طور میانگین مدت زمان لازم برای باردهی هر درخت  بین۷ تا ۹ سال می باشد. برداشت این محصول بستگی به این دارد که در چه شرایط اقلیمی رشد کرده است.

شایان ذکر است که تقریبا اکثر نقاط ایران شرایط کاشت پسته را دارند که  در این میان شهرهایی چون رفسنجان، دامغان، سیرجان ، زرند و نی ریز بالاترین میزان تولید و صادرات پسته را به خود اختصاص داده اند. به عبارتی می توان گفت بیشترین میزان پسته در این چند شهر کشت و برداشت می شود.

پسته دامغان دارای سه نوع خاص بوده و شامل پسته خنجری که دارای بزرگترین اندازه  در بین سایر پسته ها می باشد و  همچنین  رنگ سبز روشن دارد . پسته عباسعلی  رنگ کرم متمایل به صورتی و پسته شاهپسند حالت بادامی شکل و رنگ کرم تیره دارد.

فروش پسته دامغان با بهترین کیفیت

فروش پسته دامغان با بهترین کیفیت فروش پسته دامغان با بهترین کیفیت توسط فروشگاه های معتبر اینترنتی که به عرضه خشکبار می پردازند انجام می شود، البته که خرید پسته را می توان از آجیل فروشی هایی که مورد اطمینان هستند انجام داد.

همچنین پسته دامغان با بهترین کیفیت و قیمت توسط مجموعه ما در معرض فروش قرار گرفته است. شما می توانید برای اطلاع از قیمت ها و ویژگی های انواع پسته با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

مجموعه ما کیفیت محصولات خود را تضمین می کند زیرا به خوبی از مرغوبیت آن ها آگاه است. محصول خریداری شده در بسته بندی هایی استاندارد برای مشتریان ارسال خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما