شرکت توزیع پسته صادراتی بابکان

پسته درختی کوچک  و دارای میوه ای خوراکی و بسیار لذیذ است و فواید زیادی دارد. میوه ی این درخت مانند انگور به صورت خوشه ای از شاخه های درخت اویزان است.

درخت پسته دو نوع است ، یکی همین پسته ای که میوه ی خوراکی دارد و دیگری پسته ی کوهی که دارای میوه ای به نام بنه است که یک نوع دانه محسوب می شود.

پسته مغزی است که دارای خواص و فواید بسیاری برای بدن انسان است .استفاده از مغز پسته در وعده صبحانه و میان وعده می تواند یک وعده غذایی کامل باشد.

پسته صادراتی بابکان یکی از انواع پسته هایی است که در ایران‌ می روید و برای صادرات نیز بسیار مناسب است که توسط شرکت های توزیع پسته در بازار ها ی مختلف عرضه می شود.

شرکت توزیع پسته صادراتی بابکان

پسته موجب تقویت حافظه می شود

پسته موجب تقویت حافظه می شود پسته مغزی است که هم به صورت خشک و هم خام قابل استفاده و دارای خواص بی نظیری برای بدن است. یکی از خواص پسته خاصیت تقویت کننده گی آن  و برای تقویت حافظه بسیار مناسب است.

مادران باردار اگر در دوران بارداری پسته مصرف کنند علاوه بر بدن خود مادر باعث تقویت حافظه جنین نیز می شود و در رشد استخوان هایش نیز بسیار موثر خواهد بود.

در ایران انواع پسته کاشت و برداشت می شود .بعضی از گونه های ان مناسب مصارف داخلی و بعضی برای صادرات است. پسته صادراتی ایرانی را در بیشتر کشور های همسایه می شناسند که از معروف ترین پسته ها است.

انواع پسته های ایرانی علاوه بر ایران در خارج از کشور نیز فروش خوبی دارد و افراد زیادی به دنبال خریدن پسته ایرانی هستند که این به دلیل کیفیت و طعم خاص این پسته ها است.

هر کدام از انواع پسته دارای خصوصیات و ویژگی های خاص خودش است .از انواع پسته ایرانی می توان به پسته کله قوچی، پسته اکبری و پسته احمد اقایی که از دسته ی پسته های بادامی شکل است و به  پسته های فندقی اشاره کرد.

همچنین می توان گفت پسته یک تقویت کننده قوی برای پوست و مو می باشد و برای تقویت معده نیز می توان از پسته به عنوان یک داروی بدون عوارض استفاده کرد.

مصرف پسته خام برای کودکان چه مزیتی دارد؟

مصرف پسته خام برای کودکان چه مزیتی دارد؟ پسته به صورت های مختلف از جمله در اجیل استفاده می شود و هر کدام دارای مزیت های خاص خودش است هم چنین می توان از پسته در تهیه ی و تزیین دسر ها و سالاد ها استفادا کرد.

مصرف پسته به صورت های مختلف از جمله به صورت خام برای کودکان بسیار مفید است زیرا علاوه بر تقویت کردن مغز و ذهن ان ها باعث شادی و نشاط در کودکان می شود.

این دانه خوشمزه دارای چربی های سالم بوده و مقدار زیادی فیبر انتی اکسیدان و پرتئین کلسیم و انواع ویتامین های مختلف دارد که برای بدن کودکان مفید و مناسب است.

پسته دارای ارزش غذایی بسیار بالایی است و با طعم منحسر به فردی که دارد یکی از اجیل های مورده علاقه اکثر کودکان به حساب می اید. طعم بسیار دل چسب این میوه است که طرف داران زیادی را به خود جذب  کرده است.

پسته عداوه بر این دارای خواص بسیار دیگری برای بدن است از جمله بهبود عمل کرد جنسی، تنظیم عمل کرد دستگاه گوارش ،مناسب برای لاغری و کاهش وزن و بسیار پر خاصیت برای سلامت پوست و مو است.

هم چنین پسته خون ساز است و برای درمان کم خونی بسیار کاربرد دارد. برای تسکین سرفه مفید است. اسهال خونی را درمان می کند .مصرف پسته باعث سلامت قلب می شود و سیستم عصبی را حفظ می کند.

پسته صادراتی بابکان چه مشخصاتی دارد؟

پسته صادراتی بابکان چه مشخصاتی دارد؟ پسته ی صادراتی بابکان یکی از انواع پسته ی با کیفیت و مرغوب ایران است که دارای مشخصات ظاهری و غیره است از جمله طعم و عطر متفاوت این پسته اندازه و شکل پسته و رنگ پوست و مغز میوه ی آن.

پسته ی با کیفیت ویژگی هایی دارد که هنگام خرید باید به ان ها توجه داشته باشیم از جمله این که پوست پسته نباید دارای لکه باشد ،اندازه ی مغز و پوست پسته باید متناسب باشد.

هم چنین یک پسته ی با کیفیت و مرغوب باید طعمی تازه و خاص داشته باشد و این که عطر و بوی پسته را بدهد به طور کلی پسته ی با کیفیت به پسته ای گفته می شود که فاقد بو و رنگ غیر طبیعی باشد.

پسته که یک گیاه مقاوم است معمولا در شرایط سخت از جمله اب کم و حتی شور قادر به حیات است اما برای رشد بهتر و محصول درجه یک تر باید به نکاتی توجه شود.

از جمله خاک درخت است که بهتر است خاک رسی و زه کشی شده باشد و ابیاری آن که مرتب انجام شود هم چنین این گیاه به تابستان های گرم و طولانی و زمستان های نسبتا سرد نیاز دارد.

درخت پسته در برابر رطوبت حساس است و این موضوع می تواند باعث آسیب رسیدن به درخت و ایجاد  قارچ شود .هم چنین  درخت پسته نسبت به سرمای بهار بسیار حساس است.

پسته صادراتی لب ماتیکی به پسته ای گفته می شود که اولا خندان است و لبه های مغز درون پوسته ی پسته که کاملا نمایان است به رنگ صورتی و قرمز است که طرف داران بسیاری در دنیا دارد.

عرضه کنندگان مستقیم پسته صادراتی بابکان

عرضه کنندگان مستقیم پسته صادراتی بابکان عرضه کنندگان مستقیم پسته ی صادراتی بابکان این محصول با کیفیت و درجه یک را در کنار انواع دیگر پسته در بازار های داخلی و خارجی توزیع می کنند و باعث کسب سود و ورود ارز به کشور می شوند.

این عرضه کنندگان تلاش می کنند علاوه بر توزیع پسته صادراتی بابکان انواع دیگر پسته ایرانی را که همه با کیفیت و مرغوب هستند در کنار پسته ی بابکان توزیع کرده و به فروش برسانند.

عرضه کنندگان با این کار جذب مشتری بیش تری می کنند چون سلیقه های افراد متفاوت است و هر کدام از افراد به دنبال نوع خاصی از انواع پسته هستند که با این کار جلب رضایت مشتریان بیس تری می کنن .

پسته صادراتی احمد آقایی نیز یکی از انواع مختلف پسته ی ایرانی است و یکی از مهم ترین انواع پسته ی تجاری ایران محسوب می شود. این پسته دارای ظاهری کشیده و بادامی می باشد.

پسته صادراتی خندان نیز به پسته ای گفته می شود که هر دو سمت پسته باز است به طوری که مغز پسته به طور کامل نمایان است ک. خندان بودن از مشخصات پسته ی با کیفیت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما