شرکت پخش پسته کله قوچی صادراتی

پسته کله قوچی صادراتی یکی از پرطرفدارترین انواع پسته بوده که دارای ظاهری درشت و طعم دلپذیری می باشد و جزو آجیل های لوکس محسوب می شود.

شرکت پخش پسته کله قوچی ، محصولات خود را به طور مستقیم از تولیدکنندگان معتبر تهیه نموده و با کیفیت ترین و مرغوبترین محصول را به متقاضیان عرضه می کند.

شرکت پخش پسته کله قوچی صادراتی

مواد معدنی موجود در پسته

مواد معدنی موجود در پسته کله قوچی پسته کله قوچی دارای شکلی کروی و درشت بوده و بزرگترین مغز را بین ارقام مختلف پسته دارد.در واقع سنگین ترین و بزرگترین نوع پسته می باشد.

مغز این پسته بسیار خوش طعم بوده و در صنعت شیرینی پزی، بستنی سازی و سایر محصولات پسته کاربرد بسیاری دارد.

این پسته به دلیل درشت بودن و سنگین بودن دارای انس پایینی بوده و تعداد آن در یک کیلوگرم کمتر از انواع دیگر پسته ها می باشد.

پسته کله قوچی شبیه به پسته فندقی بوده با این تفاوت که اندازه درشت تر و بزرگتری داشته و وزن آن نیز بیشتر است.

پسته حاوی بیشتر مواد مغذی مورد نیاز برای انسان بوده و مصرف این آجیل در طولانی مدت موجب حفظ سلامت قلب می شود.

زیرا دارای چربی های اشباع نشده بوده و موجب کاهش کلسترول بد می شود، بنابراین با مصرف تعدادی پسته در روز می توان از بروز مشکلات قلبی پیشگیری کرد.

همچنین پسته دارای آنتی اکسیدان های مختلفی بوده که برای سلامت پوست بسیار مفید می باشد.

مواد معدنی موجود در پسته کله قوچی بسیار زیاد بوده که شامل کلسیم، پتاسم، آهن، روی، مس و سدیم می باشد، که نسبت به مواد معدنی پسته های دیگر مقدار آن بیشتر بوده، زیرا دارای مغز بزرگتر و درشت تری می باشد.

قیمت خرید پسته کله قوچی

قیمت خرید پسته کله قوچی صادراتی پسته کله قوچی به دلیل خصوصیات ظاهری و طعم خوب مغز آن در بازار داخلی و خارجی طرفداران بسیاری دارد.

این محصول به دو نوع پسته کله قوچی ریز و کله قوچی درشت تقسیم می شود که هر کدام در بازار استفاده های متفاوتی دارند.

نوع درشت آن به دلیل ظاهر زیبا و درشت و طعم بی نظیرش در آجیل های مجلسی استفاده می شود.

همچنین برای صادرات به کشورهای پیشرفته مانند انگلستان، آلمان، استرالیا و … مورد استفاده قرار می گیرد، حتی اغلب کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند قطر، امارات و … خواهان این نوع پسته می باشند.

اما پسته کله قوچی ریز که از کیفیت مغز خوبی برخوردار است، بیشتر در صنعت بستنی سازی و شیرینی پزی مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت خرید پسته کله قوچی صادراتی نسبت به سایر پسته ها بیشتر است، زیرا این پسته نسبت به دیگر ارقام آن درشت تر و سنگین تر بوده و به عنوان یک آجیل لوکس و تجملی محسوب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما