شرکت پخش پسته کله قوچی عمده

پسته کله قوچی صادراتی ازانواع پسته های ایرانی است که گرد و درشت بوده و به طور عمده در منطقه رفسنجان از توابع استان کرمان کشت شده و بخشی از آن به بازار کشور های دیگر نیز صادر می شود.

در این زمینه شرکت پخش به صورت عمده اقدام به توزیع این کالا نموده و اقسام مختلف این پسته اعم از پسته شور یا خام را طبق تقاضای مشتری آماده ساخته و روانه بازار های فروش می سازد.

شرکت پخش پسته کله قوچی عمده

طبع پسته کله قوچی چیست؟

طبع پسته کله قوچی چیست؟ پسته به نوعی خشکبار گفته می شود که ایران یکی از صادر کنندگان و تولید کنندگان مطرح آن در سراسر جهان به شمار می رود.

ارقام مختلفی از پسته در مناطق گرم و خشک نظیر استان کرمان کشت می شود که بنا به شرایط جغرافیایی شکل و ظاهر خاصی دارد.مثلا از بین چهار نوع پسته مهم ایرانی می توان به پسته کله قوچی اشاره کرد که طعم خوبی داشته و یکی از پر طرفدارترین ارقام پسته به شمار می رود.

ظاهر این گونه پسته درشت و گرد بوده و نسبت به ارقام دیگر پسته وزن بیشتری دارد. طبع پسته کله قوچی سبب شده است تا از آن به عنوان نوعی ماده غذایی سالم و طبیعی استفاده شود.

در طب سنتی طبع پسته گرم است و سرشار از مواد مغذی و ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای بدن می باشد که تامین کننده نیاز های مختلف آن می باشد.

از پسته می توان به عنوان یک میان وعده مناسب به ویژه برای کودکان در حال رشد استفاده کرد. از ارقام مختلف پسته کله قوچی می توان هم به شکل خام و هم به صورت شور شده استفاده کرد که هر کدام طرفداران خاص خود را دارد.

مثلا در ترکیب آجیل عید عموما از پسته شور استفاده می شود که با انواع مغز ها و آجیل دیگر ترکیب می شود. همچنین بخشی از محصول پسته نیز با هدف تامین نیاز بازار های خارجی مورد فرآوری و آماده سازی قرار گرفته و با بهترین کیفیت ممکن روانه کشور های دیگر می شود.

 

بیشتر بخوانید: پسته کله قوچی ممتاز

 

بازار خرید پسته کله قوچی عمده

 

 

بازار خرید پسته کله قوچی عمده بازار خرید پسته کله قوچی مرکزی جهت عرضه عمده این کالا به شمار می رود. این نوع پسته به دلیل ظاهر و شکل خاص خود از ارقام پر فروش به شمار می آید و در زمان هایی از سال مانند شب یلدا و ایام عید نوروز که تقاضا برای آن زیاد است به صورت عمده به فروشگاه های مختلف عرضه می شود.

ضمن این که از سوی بازار های بین المللی هر ساله تقاضا برای تامین این محصول مهم وجود داشته و از این رو هر ساله مقادیر قابل توجهی از پسته روانه این بازار ها می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما