صادرات پسته کله قوچی درشت

پسته در واقع متشکل از پروتئين ها و آنتي اکسيدان ها و…است که هم براي سلامتي قلب مفيد است و هم خواص ديگري از جمله کاهش وزن و …را به همراه دارد. امروز خريد پسته خام عمده کار سختي نيست و شما مي توانيد اين محصول را از تمام کساني که باغ پسته دارند و يا حتي از فروشگاه هاي موجود در شهر به ميزان دلخواه خريداري کنيد. در ادامه به تفاوت هاي پسته خام و شور مي پردازيم.پسته کله قوچی درشت مدل های زیادی دارد انواع پسته در اینجا وجود دارد پسته بادامی مدل های زیادی دارد فروشگاه پسته ممتاز بسیار رونق دارد.

صادرات پسته کله قوچی درشت

خواص پسته خام تازه

خواص پسته خام تازه مي دانيم که پسته به دسته بندي هاي مختلفي تقسيم ميشود اما از نظر کلي ، اين ماده ي مغذي به دو دسته ي پسته ي خام و پسته ي شور تقسيم مي شود. طبق تحقيقات انجام شده وقتي پسته را شور مي کنيم يا اصطلاحا پسته خام را به پسته ي بو داده تبديل مي کنيم،

هم ميزان چربي موجود در آن افزايش مي يابد و هم رطوبت و وزن آن کم مي شود. پسته ی خام همچنین دارای ویتامین های زیادی می باشد که برای سلامت قلب، تقویت سیستم ایمنی و دستگاه گوارش، تقویت ریشه ی مو و…موثر است اما زمانی که این پسته تبدیل به پسته ی شور بشود، این خاصیت ها را در کیفیت  پایین تری خواهد داشت، لذا توصیه بر این است که سلامت و خاصیت پسته خام را فدای مزه و طعم پسته ی شور نکنیدعلت تغيير مزه پسته ي شور نسبت به خام، تفت دادن آن ها در گرما مي باشد که در آن زمان مواد لازم از جمله نمک،گلپر و… را به آن اضافه مي کنند. در بازار تهران این محصول با بهترین کیفیت و قیمتی ارزان به صورت عمده یا جزئی به فروش می رسند.

درمان بیماریها با پسته

درمان بیماری ها با پسته پسته یکی از آجیل های پرطرفدار و خوشمزه و باب میل همه در ایران است که از دیرباز مورد توجه بسیار زیادی قرار گرفته است این آجیل خوشمزه و مقوی بومی آسیا است و بیشتر در ایران   رشد می کند.پسته سرشار از مواد مغذی مانند پروتئین ها، فسفر، پتاسیم، کلسیم، آهن، روی، نیاسین و انواع ویتامین ها می باشد.. پسته ها در گذشته در مصارف درمانی همچون بیماری های گوارشی سردرد و اسهال خونی استفاده می شده است . طبق آمارها پسته در کنترل وزن و مقابله با بیماری های قلبی و عروقی موثر است. پست دارای پروتئین های بسیار زیادی می باشد که پروتئین ها یکی از مواد ضروری در دوران بارداری می باشد و می تواند در رشد عضله و بافت بدن کودک تاثیر بسزایی داشته باشند. در این مطالب ما سعی نموده ایم تا اطلاعات بیشتر و کامل تر در مورد خواص پسته برای شما بگوییم.

یکی دیگر از مشهورترین اثرات پسته اثر مهم و مفید آن بر سلامت چشم و بینایی می باشد. آنتی اکسیدان های موجود در پسته در دیگر آجیل ها یافت نمی شود از این جهت این آجیل بسیار کم نظیر می باشد این آنتی اکسیدان ها از آسیب هایی که رادیکال‌های آزاد به ماکولار چشم وارد می آورند جلوگیری می کند نام دیگر پسته کله قوچی پسته حاج شریفی می باشد. انتخاب این نام به تاریخچه پسته برمی‌گردد.این پسته برای اولین بار توسط حاج علی در روستای دهنو رفسنجان شناسایی و انتخاب شد. مناطق عمده کشت پسته کله قوچی استان کرمان است ولی در سایر استان‌های کشور نیز به صورت پراکنده پرورش داده می شود.

فروشندگان پسته مرغوب ۵۰۰ گرمی

فروشندگان پسته مرغوب ۵۰۰ گرمی مجموعه بازرگانی صبا فروت  مفتخر است با شروع همکاری با کشورهای خارجی و با در اختیار داشتن افراد با تجربه و مجرب و با رعایت استانداردها فروش خود را دوچندان نمایند. شما می توانید نظرات و پیشنهادات خود را در هر چه بهتر شدن مجموعه ما با همکارانمان در بیان بگذارید، تا از این طریق بتوانیم خدمات بهتری به مشتریان عزیزعرضه  نماییم .همچنین این مجموعه پسته های کله قوچی درشت صادراتی را در بسته بندی های 500 گرمی  و یک کیلوِیی عرضه می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما