عرضه مستقیم پسته سیرجان درجه یک

آیا می دانید سیرجان در کجای  کشور و کدام استان قرار دارد.؟

بله سیرجان در استان کرمان از مهم ترین مراکز عرضه پسته  در کشورمی باشد.امروزه عرضه مستقیم پسته سیرجان درجه یک در بیشتر استان های کشورمان انجام می‌گیرد.

هنگامی که عرضه پسته به حالت مستقیم انجام می ‌گیرد باعث می ‌شود که قیمت ها تا حد بسیار زیادی پایین بیاید و به حذف واسطه ‌ها منجر شود.

 درآمد حاصل از عرضه مستقیم پسته ها به جیب تولید کنندگان می رود و سبب می شود که کیفیت پسته هایی که تولید می شوند بالاتر برود.

آیا می دانید درسیرجان چه پسته هایی تولید می شود.؟

 

 

پسته سیرجان

 

    پسته از مغزهای خوشمزه ‌ای است که در کل جهان طرفداران بسیار زیادی دارد و کشور ما نیز از کشورهای موفق در زمینه تولید و عرضه پسته به شمار می‌ آید.

حدود ۶۰ تا ۷۰ رقم ماده در ایران وجود دارند که می خواهیم چند نوع از آنها را به تفصیل توضیح دهیم:

  1. نوع اول پسته کله قوچی است که از ارقام مشهور پسته سیرجان به شمار می ‌رود. مغز درشت فندقی این پسته ‌ها و همچنین ثمر دهی خوبی که درخت آنها دارد باعث شده است که محبوبیت این رقم از پسته ‌ها افزایش پیدا کند. اکثر برگ‌ های این رقم پسته ۵ برگچه ای است.
  2. نوع بعدی پسته فندقی می باشد که با شرایط اکثر مناطق پسته کاری سازگاری دارد. اندازه آن ها متفاوت است. حدود ۶۰ الی ۷۰ درصد باغات پسته سیرجان را این نوع از پسته ‌ها تشکیل دادند.پسته فندقی در سایز های مختلفی یافت می شوند.
  3. نوع بعدی پسته بادامی می باشد که این نوع پسته ها به شکل بادام و ریز و خنجر مانند هستند و رنگ آنها کدر می باشد.
  4. مدل بعدی پسته احمد آقایی هست که از نمونه های جدید پسته تجاری می باشد. مغز این نوع از پسته ها کشیده می باشد رنگ پوست آنها نیز سفید است.

پخش کننده عمده پسته سیرجان درجه یک

پسته سیرجان

پخش کننده پسته سیرجان درجه یک از جمله  مراکزی است که در زمینه تولید این پسته ها فعالیت می‌ کند .

این مرکز مدلهای مختلف آن را دریافت می کند و سپس عرضه آنها را در سطح بازار انجام می ‌دهد. این پخش ‌کنندگان همواره سعی می‌ کنند که در تمام نقاط ایران حضورتا نیاز افراد به این ماده را پاسخگو باشند.

پخش کننده عمده همواره قیمت کمتری را برای کالاهایی که عرضه می‌ کند قرار می ‌دهد و معمولاً مراکز تولید صنایع غذایی که از این پسته ها در محصولات خود استفاده می‌ کنند اصلی‌ ترین خریداران عمده این نوع پسته ها به شمار می ‌روند.

همچنین مدل های مختلفی از پسته سیرجان امروزه توسط این پخش کننده ها در بازار عرضه شده است. تمام افراد می توانند  متناسب با نیاز خودشان از این پخش کنندگان کالای مورد نظر خودشان را به دست بیاورند.

شهر سیرجان از شهرهایی است که در زمینه تولید این سری از پسته ها فعالیت بسیار گسترده ‌ای دارد و عرضه عمده پسته هایی که در این شهر تولید می شود امروزه بسیار رواج پیدا کرده است.

 

اطلاعاتی در باره منطقه ویژه اقتصادی سیرجان

نخستین منطقه ویژه حراست شده ایران است که در چار چوب تبصره 20 قانون برنامه اول و بند « د » تبصره 25 قانون برنامه دوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران رسمیت یافته و از شهریور 1372 با استقرار و افتتاح واحد گمرک ایران در منطقه فعالیتهای خود را در قالب ساخت و ساز و بهره برداری از انبارهای دپو و ترانزیت کالا ، واحد های صنعتی ـ تولیدی و مونتاژ و دسته بندی همراه با خدمات پشتیبانی و رفاهی و اقامتی آغاز کرده است .

این منطقه در وسعتی به مساحت 1370 هکتار و در حد فاصل جاده ترانزیت تهران ـ بندر عباس و در مجاورت فرودگاه این شهر به شکل یک مثلث شکل گرفته است .

با شروع برنامه پنجساله دوم توسعه اقتصادی ، اجتماعی کشور و با تصویب بند « د » تبصره 25 در سال 1373 این منطقه اهداف جدید تر و کامل تری را دنبال کرد و با در نظر گرفتن اهداف قبلی بمنظور پشتیبانی از تولیدات داخلی و توسعه صادرات غیر نفتی و ایجاد تحرک در اقتصاد منطقه ای تحت نام ویژه اقتصادی سیرجان شروع به فعالیت نموده و با پیگیری مراحل قانونی نسبت به رفع مشکلات و معضلات که در اجرای قانونی و آئین نامه اجرائی آن در طول اجرای کار به وجود می آید و یا همچنان وجود دارد همت گمارده شد .

خرید انواع پسته سیرجان درجه یک

مجموعه بازرگانی صبا فروت در راستای خدمت رسانی به بازار پسته کشور و عرضه محصول با کیفیت اقدام به خرید و عرضه مستقیم انواع پسته سیرجان  درجه یک نموده است.

تجار و بازرگانان و عرضه کنندگان پسته سیرجان می توانند با شماره مجموعه بازرگانی صبا فروت تماس حاصل فرمایند.

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما