عرضه پسته سفید بادامی

پسته خشکباری می باشد که در تنوع بالا در بازار قابل یافت است، یکی از بهترین پسته هایی که مصرف آن را به شما پیشنهاد می کنیم پسته سفید بادامی باشد که از پسته های صادراتی محسوب می گردد، این پسته طعم بسیار خوشمزه‌ ای نیز دارد.

عرضه پسته سفید بادامی توسط مرکز عرضه کننده پسته و خشکبار به صورت عمده قابل انجام است، مشتریان می توانند هر مقدار از این پسته باکیفیت و مرغوب را با قیمت مناسب سفارش دهند، جهت کسب آشنایی بیشتر با این نوع پسته خندان می توانید در ادامه همراه ما باشید.

عرضه پسته سفید بادامی

مهم ترین خواص پسته چیست

مهم ترین خواص پسته چیست همه ما این را می دانیم که انواع پسته های مختلف خواص بی نظیر و فراوانی دارند همین امر سبب می‌ شود تا از مصرف نمودن آنها غافل نگردیم، در ادامه می خواهیم مهمترین خواص پسته را به شما معرفی کنیم تا با اطلاع یافتن از این خواص مصرف پسته خود را افزایش دهید.

  • حتما شنیده اید که برای درمان کم خونی و یا پیشگیری نمودن از آن باید حتما آهن مصرف کنیم، بهتر است بدانید که مغز پسته سرشار از آهن می باشد به همین دلیل می‌ توانید با مصرف نمودن مغز پسته به مقدار کافی آهن مورد نیاز بدن خود را تا حدی دریافت کنید و کم‌خونی خود را درمان نمود و یا از بروز آن جلوگیری نمایید.
  • همانطور که می دانید انواع مغزها و خشکبار مختلف برای تقویت حافظه و سلول های مغز ما مفید هستند، مغز پسته نیز به همین صورت است با مصرف مغز پسته می توانید حافظه قوی و سلول‌ های مغزی سالم تری داشته باشید.
  • در بیماری هایی مانند سرماخوردگی و آلرژی حتماً می‌ دانید که یکی از نشانه‌ های این بیماری ها سرفه می باشد، شما می توانید برای کاهش تعداد سرفه ها و یا درمان آن اقدام به مصرف پسته نمایید.
  • پسته ای که مصرف می‌ کنید حتی بر تقویت معده نیز اثرگذار است و باعث می شود معده دچار بیماری‌ های مختلف نگردد و بهترین عملکرد را داشته باشد.

ارزش غذایی پسته تازه

ارزش غذایی پسته تازه هر ماده غذایی از جمله انواع پسته تازه دارای ارزش غذایی مخصوصی هستند، اطلاع از ارزش غذایی پسته تازه برای بسیاری از شما مفید خواهد بود به همین دلیل در این بخش قصد داریم به صورت کلی ارزش غذایی پسته تازه را با هم بررسی نماییم.

  • یکی از ویتامین های مورد نیاز بدن ویتامین ب می باشد، ویتامین ب انواع مختلفی دارد، مغز پسته دارای ویتامین ب 1 و ب 3 است، در هر ۱۰۰ گرم از مغز پسته مقادیر مشخصی از این ویتامین ها موجود می باشند، از دیگر ویتامین های موجود در پسته ویتامین آممی باشد.
  • در صد گرم از پسته چیزی حدود ۹۵۰ میلی گرم پتاسیم نیز وجود دارد که مقدار کمی نیست، وجود پتانسیم در پسته باعث می‌ شود تا قلب فعالیت بهتری داشته باشد بعلاوه فشار خون نیز با کمک پتاسیم تنظیم می‌ شود.
  • فسفر، کلسیم و آهن در پسته در مقادیر بالا وجود دارند، در کنار این موارد گفته شده مقادیری نشاسته آهن و پروتئین نیز در پسته موجود می باشند.

توزیع کنندگان پسته سفید بادامی

توزیع کنندگان پسته سفید بادامی از آنجا که پسته سفید بادامی یک پسته صادراتی محسوب می گردد به همین دلیل توزیع آن توسط توزیع کنندگان خشکبار در مقدار بالا به راحتی قابل انجام است، توزیع کنندگان قطعا باکیفیت ترین پسته های سفید بادامی خود را با مناسب ترین بسته بندی های تجاری و مشتری پسند به بازار عرضه می نمایند.

برای ارتباط با توزیع کنندگان پسته سفید بادامی شما راه های گوناگونی را پیش رو دارید، از طریق راه های ارتباطی می توانید این محصول را سفارش شده و در کوتاه‌ ترین زمان ممکن آن را در مقصد مورد نظر خود دریافت کنید.

با اعتماد به مرکز توزیع پسته کیلویی ما می توانید هر نوع پسته مورد نظر خود را به صورت مستقیم در مقادیر بالا با قیمت های بسیار مناسب و باورنکردنی تهیه نمایید، برای دریافت نمودن اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت مشاوره های تخصصی می توانید با مرکز توزیع پسته ما تماس بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما