فروشگاه عرضه پسته فندقی درجه یک

یکی از انواع محبوب پسته های موجود در بازار، پسته فندقی درجه یک است که طرفداران ویژه خود را دارد و این امر به سبب خواص خارق العاده این پسته ها است. پسته فندقی دارای فواید بسیاری است که به عنوان منبعی از پروتئین شناخته می شود آن هم چنین سرشار از کلسیم است. فروش کلی پسته در مجموعه ما انجام می شود. فروشگاه ما فروش پسته را هم به صورت حضوری و هم به شکل اینترنتی انجام می دهد.

فروشگاه عرضه پسته فندقی درجه یک

خواص آنتی اکسیدانی پسته فندقی

خواص آنتی اکسیدانی پسته فندقی پسته ها انواع مختلفی دارند و با رنگ و ظاهر و اندازه های متفاوتی پرورش و تولید و به بازار عرضه می شوند. پسته فندقی یکی از این انواع پسته است که در مناطق جنوبی کشور کار کاشت و برداشت آن انجام می گیرد.

پسته ها انواع مختلفی دارند که این تفاوت نوع بیشتر بر اساس طعم و ظاهر آن ها است برخی از نمونه های پسته که در ایران کاشت می شوند عبارتند از:

  • پسته اکبری
  • پسته قوچی
  • پسته فندقی
  • و…

تمامی این پسته ها خواص مشترکی دارند که از جمله مهمترین آنها می توان به خواص آنتی اکسیدانی پسته اشاره کرد.

مغزهای پسته منبع غنی از ترکیبات فنلی هستند و اخیراً در میان 50 محصول غذایی با بالاترین توانایی آنتی اکسیدانی قرار گرفته اند. معرفی پسته در رژیم روزانه ممکن است برای محافظت از سلامتی انسان در برابر سرطان، بیماری های التهابی، آسیب های قلبی عروقی و به طور کلی، شرایط پاتولوژیک مربوط به تولید بیش از حد رادیکال های آزاد مفید باشد. از طرف دیگر، پوست پسته می تواند با موفقیت در صنایع غذایی ، آرایشی و بهداشتی و دارویی استفاده شود.

پسته ها هم چنین در تقویت سیستم دفاعی بدن نقش ویژه ای دارند. یک سیستم ایمنی سالم نیاز به دریافت کافی ویتامین B6 دارد که پسته به وفور آن را دارد. ویتامین B6 موجود در پسته تازه همچنین با کمک به انتقال اکسیژن از طریق جریان خون به سلولها، جریان خون را تقویت می کند و به سلامت غدد لنفاوی مانند تیموس کمک می کند.

فروش کلی پسته فندقی درجه یک

فروش کلی پسته فندقی درجه یک شرکت بازرگانی صبا فروتس، هر ساله چندین تن پسته تولید، بسته بندی و عرضه میدارد و به عنوان یکی از بزرگترین توزیع کننده های پسته فندقی می باشد. این شرکت سالیان درازی است که در این زمینه مشغول به فعالیت است و تمامی کادر مشغول به کار در آن همیشه به دنبال راهی هستند تا این پسته و سایر پسته ها را به صورت بسته بندی شده با بهترین دستگاه ها و و به صورت بهداشتی و با شکیل ترین شکل ممکن به خریداران خود عرضه دارند.

فروش پسته فندقی در این مرکز انجام می شود و خریداران عزیز می توانند برای آگاهی از قیمت جدید پسته فندقی و سایر محصولات و همچنین اطلاعات بیشتر و به سایت اینترنتی ما و صفحه محصولات مراجعه نمایند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما