فروش عمده پسته خام رفسنجان ارزان

فروش عمده پسته خام ارزان رفسنجان به صورت کیلویی انجام می شود تا آن دسته از خریدارانی که قصد سفارش در تناژ بالا دارند بتوانند به صورت یکجا خرید خود را انجام دهند. در فروش عمده قیمت ها نیز کمتر از فروش جزیی است و همین موضوع سبب شده خریدار هم اقبال بیشتری به انتخاب این شیوه خرید داشته باشد. امروزه برای فروش بیشتر و بهتر به مشتریان در سراسر کشور، پسته خام رفسنجان به صورت اینترنتی هم عرضه می شود.

فروش عمده پسته خام رفسنجان ارزان

انواع خواص پسته را بشناسید

انواع خواص پسته را بشناسید

در ایران ارقام مختلفی از پسته کشت می شود که از مهمترین آنها می توان به پسته اکبری، احمد آقایی، فندقی و کله قوچی اشاره نمود. هر یک از انواع ذکر شده از نظر ویژگی های ظاهری و خواص با یکدیگر تفاوت هایی دارند که در ادامه به برخی از این خواص اشاره خواهیم نمود.

انواع پسته ها ارزش غذایی بالایی دارند. سرشار از کربوهیدرات ها، اسیدهای آمینه، مواد معدنی، ویتامین ها و فیبر هستند که می توانند نیاز طبیعی بدن را به خوبی تامین کنند. وجود مواد معدنی مانند پتاسیم، آهن، روی، مس و کلسیم از یک سو و انواع ویتامین های ضروری مانند ویتامین C، A و B6 از سوی دیگر این ماده غذایی را به یک منبع غنی برای سلامتی انسان تبدیل نموده است.

انواع پسته آهن بالایی دارد و مصرف آن به خصوص برای افرادی که دچار کم خونی های مزمن هستند، بسیار توصیه می شود. خوردن آن می تواند نیروی جنسی را تقویت و به آرامش قلب و اعصاب کمک نماید. همچنین مصرف آن برای باز کردن مجاری کبد و پاکسازی آن هم در طب سنتی توصیه شده است.

آنتی اکسیدان موجود در مغز پسته نقش مهمی در سلامت سیستم ایمنی بدن و جلوگیری از ایجاد رادیکال های آزاد ایفا می کند. به دلیل وجود اسید آمینه مصرف پسته می تواند جلوی تشکیل لخته های خونی را گرفته و احتمال ابتلا به بیماری های قلبی و عروقی را کاهش می دهد.

خرید مستقیم پسته خام ارزان

خرید مستقیم پسته خام ارزان

خرید پسته خام ارزان قیمت را می توانید به صورت مستقیم و از طریق سایت ما انجام دهید. در واقع با انتخاب روش خرید آنلاین، پسته را بدون واسطه از تولید کننده خریداری می کنید. این امر سبب می شود هم از انتخاب پسته تازه و باکیفیت اطمینان خاطر داشته باشید و هم خریدتان را با صرف زمان کمتری انجام دهید. به علت آنکه عرضه مستقیما انجام می شود، قیمت های اعلامی کمتر از نرخ بازار آزاد می باشد.

در نتیجه مشتری با پرداخت هزینه کمتر، تمایل بیشتری پیدا می کند تا در آینده نیز خرید پسته خام را به صورت آنلاین انجام دهد. از طرف دیگر محدودیت زمانی جهت خرید وجود ندارد. این بدان معناست که در طول 24 ساعت شبانه روز امکان مراجعه، جستجو و ثبت سفارش در سایت وجود دارد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما