فروش عمده پسته خام کیلویی

پسته خام عمده جزو پرمصرف ترین نمونه های پسته در داخل کشور است که خواصی فوق العاده بالا دارد و استفاده از آن ها نیز روزانه در حال افزایش می باشد، فروش پسته خام کیلویی در داخل کشور با توجه به ویژگی ها و مشخصاتی که دارند به طور عمده و خرده انجام می‌ شود و فروش عمده آن ها نیز سبب کاهش قیمت این محصول می شود.

پسته خام کیلویی

خواص استثنایی پسته خام کیلویی

پسته خام کیلویی

پسته خام به دلیل مواد معدنی و و ویتامین های فراوانی که در خود ذخیره کرده است حاوی خواص بسیار زیادی است که آشنایی با این خواص باعث می شود تا انتخاب پسته آسان تر شود و استفاده و مصرف آن ها نیز با دقت بیشتری انجام شود.

یکی از مهم ترین فواید پسته ایجاد بافت های قالبی می باشد، پسته حاوی میزان زیادی پتاسیم است و می توان گفت که پتاسیم موجود در پسته به اندازه یک پرتقال می باشد.
پتاسیم سبب تقویت بافت های قلبی می شود و در نهایت این موضوع نیز از بروز بیماری هایی مانند سکته های قلبی و از بروز مشکلاتی مانند گرفتگی شریان ها و گرفتگی رگ های قلبی جلوگیری می کند.

در پسته کلسیم و منیزیم وجود دارد که این ماده باعث:

  • تقویت استخوان
  • هموگلوبین سازی در خون
  • رشد استخوان
  • جلوگیری از پوکی استخوان

مصرف پسته برای تقویت:

  1. سرعت یادگیر
  2. جلوگیری از آلزایمر
  3. سلامت ماهیچه
  4. شفافیت پوست
  5. بهبود سیستم گوارشی

صادرات پسته خام عمده

پسته خام کیلویی پسته خام از بهترین پسته های صادراتی در داخل کشور است که سالانه بخش عمده ای از تولیدات این نمونه محصول به کشور های دیگر صادر می شود.
صادرات از طریق ارسال زمینی و دریایی به کشورهای همسایه صورت می گیرد.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما