فروش عمده پسته رفسنجان اکبری

پسته یکی از خشکبارهای محبوب در جهان به حساب می آید و به دلیل خواص بی شمار، علاقمندان زیادی در بین مردم پیدا کرده است .امروزه پزشکان  مصرف پسته را برای همه سنین توصیه می کنند. انواع مختلفی از پسته  امروزه در بازار وجود دارد که یکی از نمونه های آن پسته اکبری است که اغلب  در شهرستان رفسنجان تولید می شود و شهرت جهانی دارد. ما به عنوان فروشنده عمده پسته رفسنجان اکبری سعی داریم محصولی با کیفیت روانه بازار کنیم.

فروش عمده پسته رفسنجان اکبری

 پسته باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

پسته باکیفیت چه مشخصاتی دارد؟

برای این که بتوانیم کیفیت پسته را تشخیص بدهیم باید از تخصص کافی برخوردار باشیم زیرا این موضوع نکات ریزی دارد که تشخیص آن را کمی دشوار می کند اما با این حال می توان از ظاهر محصول نکاتی را متوجه شد که ما به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

● با توجه به اینکه بارآوری پسته به صورت یک سال در میان است خیلی از افراد آن را در انبارهای خود نگه می دارند تا سال آینده به خیال خود آن را گرانتر بفروشند به همین دلیل شما باید بتوانید این امر را تشخیص دهید و توجه به پوسته پسته می تواند به شما در این زمینه کمک کند. پسته تازه پوسته ای شفاف دارد ولی محصول  کهنه ممکن است پوسته ای متمایل به سیاه داشته باشد.

●  رنگ مغز پسته از دیگر راه های تشخیص کیفیت به حساب می آید و نمونه سالم آن باید رنگی بنفش متمایل به سبز یا قهوه ای داشته باشد در غیر این صورت نمی تواند با کیفیت محسوب شود.

● طعم پسته هم در شناسایی مرغوبیت محصول بسیار کارساز است. پسته نا مرغوب و کهنه طعم تلخی دارد زیرا در گذر زمان ممکن است با انواع آفات در تماس بوده باشد و طعم اصلی خود را از دست بدهد.

ما با فروش پسته در انواع مختلف این آمادگی را داریم تا نیازهای پخش های خشکبار و دیگر کسبه ها را تامین کنیم و در این راه کمک حال آنها باشیم.

تولیدی پسته رفسنجان اکبری

تولیدی پسته رفسنجان اکبری

ما در تولیدی پسته، علاوه بر تامین نیازهای داخلی، صادرات این محصول را نیز با جدیت دنبال می کنیم و توانسته ایم در بازارهای جهانی فعالیت کنیم و از اعتبار کشور دفاع خوبی داشته باشیم. با توجه به طعم و ظاهر منحصر به فرد پسته رفسنجان اکبری و شهرت بالای آن، ما سعی کرده ایم کیفیت را مهمترین اصل خود بدانیم و رضایت مشتریان را سر لوحه فعالیت خود کنیم به این امید که بتوانیم به رسالت اجتماعی خود که همانا کمک به توسعه کشور است عمل کرده باشیم. شما همچنین می توانید از مشاوره رایگان و تخصصی واحد فروش ما نیز بهره ببرید تا نسبت به صحت و سلامت محصول آسوده خاطر شوید تا خرید مطمئنی داشته باشید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما