فروش مستقیم پسته صادراتی بسته بندی

شرکت ما به عنوان یکی از مراکز فروش مستقیم پسته صادراتی بسته بندی است و در سال های اخیر توانسته است جایگاه ویژه ای در عرضه این محصول در بین بازارهای داخلی و خارجی کسب کند و به سود خوبی دست یابد و به خوبی در بازار با سایر رقبای خود به رقابت بپردازد.

قابل ذکر است که به دلیل طعم بسیار عالی و خواص بی نظیری که پسته صادراتی ایرانی دارد، بازار فروش آن بسیار پر رونق است و خرید پسته صادراتی بسته بندی خیلی مورد استقبال عموم مردم قرار گرفته است و بازار خرید و فروش بسیار خوبی دارد.

فروش مستقیم پسته صادراتی بسته بندی

تاریخچه تولید پسته در ایران

تاریخچه تولید پسته در ایران

یکی از شهرهای اولیه و قدیمی تولید کننده پسته با کیفیت استان کرمان می باشد، به دلیل اینکه این استان تشکیل دهنده 55 تا 60 درصد از باغات پسته است، به طور کلی تاریخچه پسته در ایران بسیار مفصل است و امروزه علاوه بر استان کرمان برخی دیگر از شهرهای کشورمان مانند دامغان هم به سبب داشتن اقلیم مناسب امکان پرورش این محصول را دارند.

معرفی انواع پسته ایرانی:

پسته اکبری: این پسته از نظر اقتصادی دارای ارزش بسیار بالایی می باشد و در شهرستان رفسنجان تولید می گردد، این پسته دارای شکل ظاهری کشیده و درشتی می باشد.

پسته کله قوچی: این پسته جزو پسته های معروف در کشور ما می باشد و در استان کرمان پرورش می ‌یابد، این پسته درشت می باشد و اکثراً به صورت خندان قابل عرضه است.

پسته احمد آقایی: این پسته ظاهری شبیه به پسته کله قوچی دارد. رنگ مغز پسته مذکور، سفید و پوست استخوانی و ظاهری درشت دارد، در شهرستان رفسنجان غالباً تولید می گردد و جزو پسته های دیر رس است.

پسته فندقی ریز: این پسته از نظر شکل ظاهری فندقی شکل می باشد. به همین سبب به این نام معروف است، این پسته دارای پوست سبز می باشد و غالباً در شهریور ماه قابل رسیدن و برداشت است.

آشنایی با خواص پسته برای سلامتی بدن:

  • مصرف پسته برای آرامش بخشی قلب و همچنین آرام کردن اعصاب بسیار مفید است
  • مصرف پسته می تواند معده را تقویت کند
  • برای تسکین سرفه خیلی مفید است
  • خوردن پسته نیروی جنسی را تقویت می کند
  • برطرف کننده کم خونی
  • برطرف کننده ضعف عمومی بدن
  • پسته باعث تنظیم میزان کلسترول LDL یا کلسترول بد خون می گردد

مواد معدنی موجود در پسته:

  1. پتاسیم
  2. فسفر
  3. کلسیم
  4. منیزیم
  5. پروتئین
  6. فیبر و آنتی اکسیدان
  7. اسید آمینه

 

قیمت انواع پسته صادراتی بسته بندی

قیمت انواع پسته صادراتی بسته بندی

با توجه به نوسانات قیمت ها در بازار عرضه و فروش انواع پسته صادراتی، نمی توانیم قیمت دقیقی برای این محصول در نظر بگیریم ولی شما مشتریان عزیز جهت اطلاع از قیمت پسته صادراتی بسته بندی به صورت تقریبی می توانید با کارشناسان واحد فروش ما در تماس باشید.

اگر پسته صادراتی بسته بندی بصورت عمده خریداری شود، هزینه آن برای خریدار کمتر می شود، لازم به ذکر است این پسته ایرانی جزو مرغوب ترین پسته در بازارهای داخلی و خارجی است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما