فروش ویژه پسته خندان ایرانی

پسته خندان ایرانی را می توانید به صورت ویژه از طریق سایت های فروشگاهی با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش مجموعه صبا فروت تماس بگیرید.فروش ویژه پسته خندان ایرانی

معرفی انواع پسته ایرانی

معرفی انواع پسته ایرانی در اینجا می خواهیم انواع پسته خندان ایرانی را نام ببریم. اولا اگر بخواهند پسته ها را گروه بندی کنند، در دو گروه فندقی، بادامی آنها قرار می گیرند. خود پسته هم انواع گوناگونی دارد مثل پسته اکبری، کله قوچی، اوحدی، پسته قزوینی، زرند و بسیاری پسته های دیگر که معروف ترینش اکبری است.

پسته اکبری به صورت خندان است و رنگ پوسته آن به شکل کرم رنگ تیره می باشد.ظاهر آن کشید رنگ پوستش بر خلاف پسته اکبری روشن است و کرمان قطب تولید آن است.

پسته کله قوچی از قدیم الایام رایج بوده و خیلی در میان مردم شناخته شده می باشد. یک نوع پسته خندان ایرانی هم وجود دارد که مرکز تولیدش استان خراسان است و نام آن پسته بادامی می باشد.

پسته های فندقی هم موجود هستند که بیشتر آنها را به کشورهایی که خواستار هستند صادر می نمایند و در اکثر استان ها کشت می شود.

تولیدی پسته خندان ایرانی

تولیدی پسته خندان ایرانی کسانی که پسته را تولید می کنند راه هایی را برای فروش آن در نظر می گیرند. خیلی ها از طریق مجازی مشتری پیدا می کنند و خیلی ها فروش پسته را مستقیم و به صورت عمده و یا فله در بازار های داخلی و صادراتی  انجام می دهند. برخی هم آن را برای صادرات بسته بندی کرده و تحویل گمرک می دهند.

بهترین منطقه تولیدی پسته در ایران، رفسنجان و دامغان است. که نام و آوازه آن به گوش تمام جهانیان رسیده و از آنجا به سایر نقاط شهر و کشور فرستاده می شود. اولین رتبه صادرات پسته خندان ایرانی را در جهان آمریکا و بعد از آن ایران رتبه دوم را داراست بعضي ها پسته را خام و برخی شور به فروش می رسانند که پسته شور چون طعم دارای طعم می باشد بیشتر طرفدار دارد.

البته پسته ارگانیک چون به دور ازآفات و سموم بوده و از هر نظر دارای کیفیت بالایی است، به افراد خریدار توصیه می شود. در تولید پسته خندان عوامل زیادی نظیر آب و هوا، آبیاری، دما و خاک مناسب دخیل هستند که برای داشتن یک محصول خوب و بی نظیر باید به تک تک آنها توجه نمود. اگر هر یک از آنها کم یا زیاد شود پسته خراب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما