فروش ویژه پسته سبز به صورت بسته ای

پسته سبز از جمله آجیل های بسیار خوش طعم و پرطرفدار بوده است. این مجموعه با فروش ویژه پسته سبز به صورت بسته ای توانسته نیاز مصرف کنندگان به این محصول را تامین نماید. با توجه به بسته های کوچک و بزرگی که دارند قیمت های مقرون به صرفه برای آنها در نظر گرفته شده است.بنابر این مشتریان و خریداران محترم طبق بودجه‌ای که در اختیار دارند، آن را خریداری می کنند.

فروش ویژه پسته سبز به صورت بسته ای

روش های طعم دار کردن پسته

روش های طعم دار کردن پسته پسته پس از برداشت به صورت خام می باشد. برای اینکه بتوانید آن را در منزل طعم دار کنید روش های مختلفی وجود دارد که یکی از روشها استفاده از  اجاق گاز یا فر می باشد.

ابتدا بایستی پسته را به مدت یک روز بخیسانید. سپس آن را در تابه روی حرارت بگذارید. در مرحله بعد به آن محلول آب و نمک اضافه کنید و به طور مرتب تفت دهید تا نمک آن کاملاً خشک شود. در آخر هم می توانید برای خوش طعم و خوش رنگ شدن به آن کمی آبلیمو و زعفران اضافه کنید.

معمولاً طی فرایند طعم‌ دار کردن بسیاری از باکتریهای مضری که احتمالا در پسته خام وجود دارد از بین می برد. در واقع طعم دار پسته خام احتمال بیماری زا بودن آنها را  کاهش می دهد.

قیمت عرضه پسته سبز گرمی

قیمت عرضه پسته سبز گرمی قیمت عرضه پسته سبز گرمی توسط تولید کنندگان این محصول تعیین می شود. افرادی که قصد خرید دارند به راحتی می‌ توانند با مراجعه به مراکز تولیدی از قیمت روز آن مطلع شوند. در واقع قیمت این محصول طبق عوامل مختلفی تعیین می‌ شود. از جمله این عوامل می توان به نوع و کیفیت آن، درصد خندان بودن پسته، نحوه خرید و فروش محصول و میزان سفارش برای خرید اشاره کرد.

معمولاً پسته هایی که درصد خندان بودن آنها بیشتر است، از کیفیت بالاتری برخوردار هستند بنابر این  قیمت آنها افزایش پیدا می‌ کند . توصیه می کنیم اگر به دنبال قیمت مناسب تری هستید میزان سفارش خود را افزایش دهید.در این صورت می توانید مستقیماً با تولیدکننده در ارتباط بوده و محصول مورد نظر را بدون پرداخت هزینه های اضافی دریافت کنید.

1

  1. خلال پسته همیشه برای شیرینی ها و انواع نذری بین ما ایرانی ها مفید بوده و هست! شما کیلویی چند بدون واسطه ارسال میکنین؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما