فروش ویژه پسته صادراتی بابکان

پسته صادراتی بابکان یکی از انواع پسته  های صادراتی ایرانی بوده که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد و علاوه بر تامین نیاز داخلی کشور ، نقش مهمی در صادرات پسته ایرانی داراست. پسته های با کیفیت بابکان از طعمی عالی و بی نظیر، و اندازه درشت برخوردار بوده و می توان از آن ها به صورت خام و فراوری شده استفاده نمود.

فروش ویژه پسته صادراتی بابکان

خواص بی نظیر پسته برای بدن چیست؟

خواص بی نظیر پسته برای بدن چیست؟ پسته یکی از میوه های درختی با ارزش و خوش طعم بوده که از طعمی بسیار لذیذ و خواصی فراوان برخوردار می باشد.

زادگاه اولیه این میوه نواحی خاور میانه است و کشور ما ایران به عنوان یکی از رویشگاه های اصلی این میوه در دنیا مطرح بوده و محصولات با ارزش آن از جایگاه صادراتی ویژه ای برخوردار می باشد.

پسته در کشور ما به عنوان آجیل و یکی از مغزهای خوراکی مصرف می گردد و سرشار از مواد مغذی می باشد.

این میوه در بین سایر انواع آجیل از کالری کمتری برخوردار بوده و علیرغم کالری پایین خود دارای مقادیر مناسبی پروتئین و فیبر است که برای افراد گیاهخوار یا ورزشکاران و افرادی که رژیم غذایی دارند گزینه مناسبی است.

میزان پروتئین موجود در پسته حدود 21 درصد وزن آن بوده و این مقدار بالای پروتئین در کمتر میوه ای مشاهده می گردد.

همچنین پسته در مقایسه با سایر آجیل ها از تنوع اسید آمینه های ضروری برخودار بوده که برای حفظ سلامت بدن ضروری است.

یکی از خواص بی نظیر پسته، وجود ترکیبات آنتی اکسیدانی در آن می باشد. امروزه دانشمندان ثابت کرده اند که وجود ترکیبات آنتی اکسیدان که به مقابله با رادیکال های آزاد حاصل از مواد شیمیایی در بدن می پردازند به حفظ سلامت بدن و جلوگیری از انواع سرطان کمک می نماید و انواع آجیل به ویژه پسته حاوی مقادیر بالایی از این مواد می باشند.

همچنین ترکیبات آنتی اکسیدانی لوتئین و زاکزانتین در پسته جهت سلامتی چشم ها نقش اساسی دارد.

پسته با کاهش سطح کلسترول خون به حفظ سلامت قلب و کاهش فشار خون کمک می نماید.

آیا می دانید پسته در بهبود دیابت موثر است.؟

بهبود دیابت با مصرف پسته بیماری دیابت یکی از بیماری هایی است که در نسل جدید افزایش چشمگیری داشته و رژیم غذایی سختی برای مبتلایان به این بیماری وجود دارد.

از آنجا که در این بیماری انسولین به عنوان کاهنده و مصرف کننده قند خون به میزان کافی در بدن تولید نمی گردد، میزان قند خون افراد افزایش می یابد و همین امر منجر به اختلالات دیگری در بدن می شود.

به همین دلیل افراد مبتلا به دیابت همواره در خوراک خود به میزان قند مواد توجه می نمایند.

یکی از آجیل های خوش طعم و لذیذ که همه افراد به خوردن آن علاقه دارند پسته می باشد که خوشبختانه برای افراد مبتلا به دیابت نه تنها مضر نمی باشد بلکه حتی به تنظیم قند خون آن ها کمک می نماید.

گلیکاسیون یا اتصال قند به پروتئین که در افراد مبتلا به دیابت رخ می دهد سبب می شود تا قندها نتواند در بدن مصرف شود.

ثابت شده است که پسته میزان گلیکاسیون را کاهش می دهد و همین امر می تواند به کاهش میزان قند خون کمک نماید.

همچنین پسته واکنش های جذب مواد قندی در بدن را کاهش داده و سبب می شود پس از مصرف آن بدن مواد قندی کمتری را جذب نماید.بنابراین با مصرف پسته در رژیم غذایی افراد دیابتی می توانید در کنترل قند خون تاثیرات مثبتی ایجاد نمایید.

راهنمای خرید انواع پسته صادراتی

راهنمای خرید انواع پسته صادراتی پسته محصولی است که علاوه بر مصرف خوراکی در تهیه انواع دسرها، شیرینی جات، شکلات ها و دسرها در سراسر دنیا مورد استفاده می باشد.

ایران و آمریکا دو کشور اصلی تولید کننده و صادر کننده پسته در دنیا به حساب می آیند به طوریکه می توان گفت 80 درصد پسته دنیا را تامین می نمایند.

پسته ایرانی از طعم و لذیذی و کیفیت فوق العاده ای بهره مند می باشد که هیچ محصولی با آن رقابت نمی کند بنابراین از پتانسیل صادراتی بالایی برخوردار بوده و حدود 90 درصد پسته تولید شده در کشور به مصرف صادرات می رسد.

انتخاب و شناخت پسته، کار آسانی نمی باشد و ارقام مختلفی از پسته بر اساس نوع، سایز، محل رویش، میزان مغز، طعم و غیره وجود دارند که شناخت آن از عهده همه افراد بر نمی آید.

اما برخی از ارقام معروف پسته که جنبه صادراتی دارند با نام های پسته اکبری، احمد آقایی، فندقی و کله قوچی انواعی از این محصول پر طرفدار می باشند که از کیفیت بالایی برخوردارند.

در یک نوع تقسیم بندی کلی پسته ها را به انواع فندقی و بادامی تقسیم می نمایند.

پسته صادراتی احمد آقایی و اکبری به دلیل داشتن مغزی کشیده از جمله پسته های بادامی بوده و پسته های فندقی و کله قوچی به دلیل داشتن مغزی گرد و فندقی از انواع فندقی به حساب می آیند.

هر یک از این انواع پسته نیز خود، از کیفیت های مختلفی برخوردار هستند و بسته به سایز و پوک یا پر بودن مغز آن قیمت های مختلفی خواهند داشت.

پسته صادراتی خندان از مرغوبیت و قیمت بیشتری برخوردار بوده و به دلیل سهولت مصرف از محبوبیت بیشتری برخوردار می باشد.

اگرچه باید به این نکته توجه نمود که چنانچه مغز پسته دهانه آن زیاد باز باشد نشانه خوبی نیست. چرا که این نوع پسته ها از انواع خندان بوده و به طور طبیعی باز نمی باشند.

خرید آسان پسته صادراتی بابکان

خرید آسان پسته صادراتی بابکان استان های کرمان، سمنان و قزوین از جمله استان های مهم تولید کننده پسته در کشور محسوب می گردند که هر یک انواع خاصی از پسته را تولید می نمایند.

در این میان استان، کرمان و شهرهای مهم آن مانند رفسنجان، زرند، شهر بابک و غیره به تولید پسته های مرغوب و با کیفیت شهرت دارند.

پسته صادراتی بابکان محصولی از شهر بابک بوده که در استان کرمان واقع شده و از طعم لذیذی برخوردار می باشد.

این پسته ها از نوع چرب بوده که همین امر آن را خوش طعم می نماید. انواع پسته صادراتی لب ماتیکی در بین محصولات این شهر دیده می شود که از محبوبیت زیادی برخوردار است.

پسته های لب ماتیکی، ارقام مختلف پسته با مغز ارغوانی و صورتی درشت را می گویند که از زیبایی و طعم خوبی برخوردار است.

این مجموعه با ارائه انواع پسته صادراتی به ویژه پسته صادراتی بابکان گامی در جهت ارائه مستقیم محصولات با کیفیت این شهر به صورت بی واسطه و با قیمتی مناسب برداشته و نقش مهمی در تهیه نیاز داخلی و صادرات این محصول داشته است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما