فروش پسته خندان صادراتی

پسته خندان از محبوب ترین و رایج ترین پسته های کشور است که سالانه بخش عمده ای از تولیدات آن به کشور های دیگر صادر می شود، صادر کنندگان از صادرات این نوع پسته سود زیادی به دست می آورند و با این سود شرکت های صادراتی خود را گسترش می دهند، پسته خندان صادراتی از سطح کیفی بالایی برخوردار است همچنین قیمت آن نسبت به پسته های دیگر مناسب تر است و روش های تشخیص آن نیز آسان تر می باشد و به همین دلیل فروش آن بسیار گسترده است.

 

مقصد صادرات پسته خندان کجاست؟

کشور های زیادی وجود دارد که ایران این پسته های خندان را به آن ها صادر می کند، به طور کلی صادر کنندگان از صادرات این پسته ها به کشور های دیگر سود زیادی به دست می آورند، یکی از کشور های مقصد صادرات پسته، کشور های همسایه از جمله پاکستان و عراق است، عراق سالانه بخش عمده از از تولیدات پسته را در ایران درخواست می کند و ایران نیز این پسته ها را به آن ها صادر می کند.

برای صادرات این پسته ها به کشور های همسایه از روش زمینی استفاده می شود، زیرا هزینه های حمل و نقل کمتر است، کشور های دور آسیا نیز از جمله روسیه و چین کشور های مقصد صادرات این پسته ها هستند، سالانه بخش عمده از پسته های خندان موجود در انبار ها به کشور روسیه صادر می شود، این صادرات از طریق راه های دریایی انجام می شود زیرا راه های دریایی برای صادرات به کشور های دور آسیا بهتر و مقرون به صرفه تر می باشد.

البته بعضی از کشور های اروپایی نیز مانند ترکیه جزو لیست کشور های مقصد این پسته ها هستند، بخش کوچکی از اروپا در آسیا قرار دارد و به همین دلیل از بخش مهم ترین مقصد صادرات پسته به اروپا محسوب می شود البته در قاره اروپا کشور های دیگر نیز از این پسته ها استفاده می کنند.

قیمت پسته خندان صادراتی

قیمت پسته صادراتی به عوامل گوناگون و متعددی بستگی دارد، سطح کیفی پسته و ویژگی های پسته، روش های فروش آن و بسته بندی پسته جزو مهم ترین عوامل موثر بر قیمت پسته است همچنین دو عامل مهم دیگر نیز وجود دارد که سبب کاهش قیمت پسته ها می شود، کاهش هزینه های اضافی و کاهش هزینه های حمل و نقل این دو عامل مهم هستند.

همانطور که گفته ‌شد روش های فروش پسته خندان بر قیمت آن ها تاثیرات زیادی می گذارد، فروش اینترنتی و بدون واسطه یکی از رایج ترین و محبوب ترین روش های فروش این پسته ها محسوب می شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما