فروش پسته مرغوب صادراتی

انواع پسته ایران در شهرهای مختلف کشور تولید و کشت می شود. پسته های صادراتی ایران نمونه های مختلفی دارد و هر کدام برای صادر شدن به کشور یا کشورهایی مناسب است.

برای خرید و فروش پسته های مرغوب صادراتی، ارتباط گیری با تولیدکنندگان اصلی در کرمان، رفسنجان، سبزوار و… برای هر دو طرف معامله سود مند می باشد.

هم چنین برای آگاهی از مراکز فروش پسته مرغوب صادراتی می توان جست و جویی ساده در اینترنت داشت.

فروش پسته مرغوب صادراتی

مشخصات پسته مرغوب صادراتی

مشخصات پسته مرغوب صادراتی انواع پسته ی مرغوب به پسته هایی گفته می شود که فاقد بو و رنگ غیر طبیعی باشند و مزه و طعم پسته کاملا دلپذیر و طبیعی باشد، هم چنین دارای عطر خاصی باشند، پوست پسته نباید دارای لک زدگی یا ظاهری نامطلوب و شکستگی باشد.

پسته نباید زیاد دهن بسته باشد چون نشانه ی نارس بودن آن است اگر تعداد پسته ی بسته زیاد بود از آن‌پسته نخرید هم چنین پسته نباید زیاد دهن باز باشد، دقت کنید که مغز پسته نباید خیلی چروکیده و رنگ پریده و نه نرم و کپک زده باشد. یکی از نشانه های پسته ی مرغوب این است که تمام پسته ها از نظر رنگ و اندازه یکسان باشد، هر چه رنگ مغز پسته سبز تر باشد طعم بهتری دارد البته نوع های مختلف پسته می توانند رنگ های مختلفی داشته باشند از جمله ارغوانی

انواع پسته صادراتی ایران: پسته اکبری، پسته بادامی، پسته کله قوچی، پسته احمد آقایی، پسته فندقی یا اوحدی، پسته شاه پسند، پسته عباسعلی، پسته خنجری، پسته قرمز

خواص پسته: کالری کم، پروتئین زیاد، سرشار از آنتی اکسیدان، کمک به کاهش وزن، کاهش دهنده ی کلسترول و فشار خون، کمک به سلامت عروق خونی، کاهنده ی قند خون، سلامت قلب، خشکی پوست را کم تر می کند، کمک به جذب آهن، خاصیت ضد التهابی، تقویت سیستم ایمنی بدن، محافظت از نرون ها و عصب، جلوگیری از ریزش مو، مرطوب کننده ی طبیعی، مبارزه با علائم پیری، روشنی طبیعی پوست، حفظ سلامت پوست، تقویت بینایی، کاهش خطر ابتلا به عفونت، جلوگیری از یبوست و موارد زیاد دیگر

خرید کلی پسته مرغوب صادراتی

خرید کلی پسته مرغوب صادراتی برای آگاهی از مراکز پخش پسته مرغوب صادراتی می توان به سایت های اینترنتی مراجعه کرد و لیست تولیدی ها و فروشگاه های فعال در این زمینه را به دست آورد و با توجه به نیاز به صورت کلی و جزئی اقدام به خرید نمود.

قیمت پسته مرغوب بستگی به مواردی از جمله: کیفیت، بسته بندی، زمان تولید و موارد بسیار زیاد دیگر دارد که همه ی این موارد روی قیمت نهایی تاثیر می گذارد.

یکی از بهترین نوع خرید ها، خرید اینترنتی می باشد زیرا در این نوع خرید در وقت و زمان خود صرفه جویی می کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما