فروش کلی پسته خام فله در بازار

پسته یکی از پرطرفدار ترین آجیل هاست و با این که کوچک است ولی سرشار از مواد مغذی و ویتامین هاست. ایران یکی از تولید کننده های موفق در زمینه پسته است. افراد برای خرید پسته فله، اولین چیزی که به ذهنشان می رسد این است که آیا همه این پسته مرغوب است؟ آیا این مرکز فروش قابل اعتماد است؟

مراکز معتبر فروش پسته فله ای دارای ضمانت مرجوع است و این اطمینان را به شما می دهد که پسته بسیار مرغوب را با قیمت مناسب تهیه نمایید.

فروش کلی پسته خام فله در بازار

بررسی خواص پسته برای سلامتی بدن

بررسی خواص پسته برای سلامتی بدن پسته یک آجیل فوق العاده خوشمزه است که دارای میزان زیادی پروتئین و مواد معدنی از جمله: آهن، منیزیم، کلسیم، پتاسیم و… می باشد.در این قسمت به بررسی خواص پسته برای سلامتی می پردازیم.

  • بهبود عملکرد قلب: اگر این آجیل خوشمزه را به طور مرتب در برنامه غذایی خود قرار دهید، سبب می شود که میزان کلسترول بد خون کم شود و قلب سالم می ماند.
  • کمک به کاهش وزن: پسته یکی از مغزهایی است که کالری کمی دارد و در عین حال مغذی است و این ویژگی سبب می شود که گزینه مناسبی برای کاهش وزن باشد.
  • پسته میزان فیبر زیادی دارد که به فعالیت روده ها نظم می بخشد و یبوست را برطرف میکند.
  • پسته به سبب آنتی اکسیدان هایی که دارد در مقابله با سرطان مفید واقع می شود.
  • پسته میزان زیادی آهن و مس دارد که به خون سازی بدن کمک می کند.
  • پسته خشکی پوست را به حداقل می رساند و به جذابیت پوست کمک می کند.
  • پسته به دلیل داشتن آنتی اکسیدان ها به سلامت چشم ها کمک می کند.
  • تنظیم کننده دیابت و فشار خون است.
  • پسته برای زنان باردار و جنین مفید است زیرا پروتئین ها و مواد مغذی موجود در پسته به رشد جنین و تقویت جنین و مادر کمک می کند.

خرید مستقیم پسته فله از تولید کننده

خرید مستقیم پسته فله از تولید کننده درایران 4 نوع پسته وجود دارد که شامل پسته اکبری، احمد آقایی، فندقی، کله قوچی می شود و به دو صورت خام و بو داده به بازار عرضه می شود که اگر به صورت خام مورد استفاده قرار بگیرد ارزش غذایی آن بالاتر است زیرا نوع بوداده آن بعضی خواصش را از دست می دهد.

نمایندگی ما عرضه کننده انوع پسته خام ارگانیک است و نیز دارای تأییدیه وزارت بهداشت از سازمان غذا و دارو است و همچنین به دلیل این که پسته مرغوبی را به بازار عرضه می کند و از محصول خود مطمئن است ، دارای ضمانت مرجوع می باشد و مشتریان عزیز ما می توانند با اطمینان محصولات ما را به صورت مستقیم خریداری کنند و اگر به هر دلیلی از محصول ما رضایت نداشتند، می توانند محصول را به شرکت مرجوع کنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما